יח"צ
נטע הר-לב תקבל את תקציב היח"צ של יינות ביתן
בתום שנתיים במשרד שלום-תל אביב, החברה חוזרת למי שטיפלה בתקציב בעבר. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה תקשורתית, תקשור שוטף וטיפול רציף בעניין הגובר ברשת
אחרי שנתיים שבהן טופל במשרד שלום-תל אביב, תקציב יחסי הציבור של קבוצת יינות ביתן, הכוללת את רשתות המזון והשיווק יינות ביתן ומגה, יטופל אצל נטע הר-לב יחסי ציבור. המהלך המשותף יכלול בניית אסטרטגיה תקשורתית, תקשור שוטף וטיפול רציף בעניין הגובר ברשת.
נטע הר-לב יחסי ציבור ותקשורת הינו משרד צעיר הכולל שלוש מחלקות: מחלקת צרכנות וקמעונאות, מחלקת אופנה וקוסמטיקה ומחלקת ייצוג וטאלנטים. בין לקוחות המשרד נמנים חברת פרטנר, קבוצת דנשר, רשת הביוטי אפריל, חברת המשחקים קודקוד, משרד הפרסום לבני נוער teenk, קבוצת סברס, סוכנות רוברטו ועוד.
"אנו מודים לכל צוות שלום תל-אביב ולבעלי המשרד, זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, על העבודה המשותפת. אנו שמחים לחזור ולשתף פעולה עם נטע הר-לב, שליוותה את הרשת שנים רבות", אמר נתי בר, סמנכ"ל תפעול ושיווק בקבוצת יינות ביתן.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.דירה=קורת גג,היא צורך בסיסי של האדםדירה=קורת גג 01/2020/24הגב לתגובה זו0 1דירה=קורת גג,היא צורך בסיסי של האדםסגור
-
5.נטע אם ככה את נראית במציאות אני מתחתן איתך (ל"ת)אורן 01/2020/23הגב לתגובה זו0 1סגור
-
4.התמסרתם לקומוניקט. תקראו את התמונה המלאה - הרשת בקריסהג'וני חסון 01/2020/23הגב לתגובה זו0 1והמשרד הקודם מסרב להמשיך לעבוד בחינם.סגור
-
3.וזה מה שיציל את הרשת הקורסת?ריקי ברוך 01/2020/23הגב לתגובה זו0 1הרשת זקוקה להרבה מזומנים. חטא הגאווה לרכוש ולרכוש לרצות להיות הכי גדול.סגור
-
2.ואו ! שאפו לנטע (ל"ת)אורן 01/2020/22הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.תותחית. תעשה עבודה יותר טובה "מהגדולים" (ל"ת)עדי 01/2020/22הגב לתגובה זו1 0סגור