נדל"ן ותשתיות

מענקים לרוכשי דירות, המהפכה בנתיבי איילון וההערכה של ליברמן

ידיעות הנדל"ן של השבוע: יו"ר איגוד הקבלנים תוקף את אלקין, ליברמן מעריך שמחירי הדירות ירדו, פרוייקט מטורף בפתח תקווה, תחנת רכבת חדשה בתל גזר, ההישג של אלדר שיווק, המהפכה בנתיבי איילון ואלקין מקדם את תכנית "מחיר מטרה"
מערכת ice | 
דירות (צילום unsplash)
"מדד תשומות הבנייה מחושב באופן שיוצר עיוות לרעתנו הקבלנים": בעקבות המהלך של שר הבינוי והשיכון זאב אלקין לשנות את מדד תשומות הבנייה, יו"ר ארגון הקבלנים תקף: " יש צורך בהידברות מקיפה עם גורמי המקצוע ולא על סמך שורות באקסלים שלא פוגשים את המציאות", יו"ר לשכת השמאים דווקא בירך: "ישקף ביתר דיוק את העלות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
ליברמן בהערכה דרמטית: האם בשנה הקרובה יירדו מחירי הדיור? האם אתם בדרך לרכוש דירה? לאור הזינוק החד בעליית מחירי הנדל"ן ופעולות הממשלה במטרה לעצור את עליית המחירים, שר האוצר ליברמן מעריך לראשונה בכהונתו מתי מחירי הדיור יירדו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
פתח תקווה בפרויקט מטורף: העיר תכיל כחצי מיליון תושבים? הוועדה המחוזית מרכז החליטה להפקיד את תכנית מתאר הכוללנית לעיר פתח תקוה. התוכנית כוללת תוספת של 63,500 יחידות דיור שייתנו מענה להיקף אוכלוסייה של 460,000 תושבים, עיקר יחידות הדיור החדשות מתוכננות בהתחדשות עירונית. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תחנת רכבת חדשה, פארק ומרכז תעסוקה: תכנית הענק נחשפת: הוועדה המחוזית לתכנון ובניה מרכז הפקידה את התכנית העוסקת בהקמת אזור תעסוקה מטרופוליני חדש בשטח של כ-1,128 דונם, מרכז תחבורה בין עירוני, תחנת רכבת חדשה הממוקמת על מסילת הרכבת ענבה ופארק ציבורי באזור תל גזר. עוד בתוכנית שטחי תעסוקה, משרדים ומסחר משולב במלונאות, אחסנה לוגיסטית, מכללה ופארק. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הישג לאלדר שיווק: מקום ראשון בדירוג משווקי הנדל"ן: זו השנה השמינית ברציפות שאלדר שיווק נדל"ן נבחרת למקום הראשון בדירוג של חברת המידע העסקי CofaceBDI, מבין החברות העוסקות בשיווק פרויקטים נדל"ניים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
משרד התחבורה הכריע: המהפכה בנתיבי איילון יוצאת לדרך? וועדת המכרזים של חברת נתיבי איילון הודיעה על זכייתה של  חברת הקבלן י.ד ברזאני בע"מ במכרז להשלמת המקטע הצפוני במסגרת פרויקט נתיבים מהירים בכביש החוף, בין מחלף נתניה למכון וינגייט, כאשר גברה על ההצעות של שש חברות נוספות במכרז, צפי לסיום: 2025. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מענקים לרוכשי דירות: כך אלקין מקדם את "מחיר מטרה": קבינט הדיור אישר מספר צעדים במסגרת תכנית "מחיר המטרה". מענקים לרוכשי דירה, סבסוד בהוצאות הפיתוח, יעדים לשנת 2022 בתחום שיווק ותכנון דיור. אלקין: "נעמוד ביעדים ונייצב את השוק". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה