נדל"ן ותשתיות

בשורה לתושבי באר יעקב: התקדמות בפרויקט התחדשות עירונית בעיר

חברת ענב וקבוצת אלמוג חתמו על הסכם לשיתוף פעולה בקידום הפרויקט ויפעלו להוצאת היתר בנייה בשנה הקרובה
מערכת ice | 
התחדשות עירונית באר יעקב (צילום ענב נדלן)
בשורה חשובה לתושבי מתחם הרצל בבאר יעקב – חברת ענב וקבוצת אלמוג, אשר פועלות בשנים האחרונות במתחם ומחתימות דיירים לטובת ביצוע פרויקט התחדשות עירונית, חתמו על הסכם שיתוף פעולה לקידום הפרויקט במשותף ובכך הוסר החסם האחרון לקידומו. ההסכם שנחתם בשבוע שעבר קובע כי החברות יהיו שותפות בפרויקט ויפעלו יחדיו להוציאו אל הפועל. בשלב הראשון יפעלו לקבלת היתר בנייה לשלב א' שיכלול פינוי של כ-100 דיירים בבניה רוויה וצמודת קרקע ובניית כ-550 דירות חדשות, במקביל יפעלו בהליכים הנדרשים לקידום שלב ב' במסגרתו יבנו כ-1,330 יח"ד חדשות.
התב"ע למתחם, אשר אושרה בנובמבר האחרון על ידי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, כוללת כאמור בינוי של 1,880 יח"ד בכ-25 מבנים רבי קומות אשר חלקם ישלבו גם מסחר. התוכנית משתרעת על פני כ-95 דונם, ומתוך כלל יחידות הדיור שבה 376 יהיו דירות קטנות, בשטח של 68 מ"ר + ממ"ד. היא תכלול בסך הכול 235,350 מ"ר שטחי מגורים, ועוד 1,620 מ"ר שטחי מסחר. וכן מבני ציבור כיום רוב הדירות במתחם הן במבנים ישנים ורעועים בני ארבע קומות על עמודים, ומספר יח"ד בבתים צמודי קרקע.
 
באר יעקב היא מהיישובים שעשו את הקפיצה המשמעותית ביותר בעשור האחרון, ונהפכו למבוקשים מאוד בשל השילוב בין מיקום מרכזי ואיכות חיים. בפברואר 2020 אושרה למתן תוקף תוכנית המתאר לבאר יעקב, שעתידה להוסיף לעיר 7,700 יח"ד נוספות עד ל-2040, עם צפי תושבים של 85 אלף. באוגוסט האחרון התקבלה ההחלטה כי באר יעקב תוכרז כעיר, בשל התפתחותה ושגשוגה. עורכי הדין שייצגו את הצדדים הם משרד גינדי כספי מטעם קבוצת אלמוג, ועו"ד אריאל דינוביצקי מטעם ענב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה