מדדים ומחקרים

מדליית כסף לחותרת מורן סמואל, כמה תביא לה הזכייה?

מי שנשאה את הדגל בטקס הפתיחה של המשחקים הפראלימפיים ואולי הפנים של המשלחת כולה, עלתה מקום אחד גבוה יותר ממה שהשיגה בריו וסיימה שנייה בגמר ה-2,000 מטרים חתירה. מה תביא לה הזכייה?
מערכת ice | 
מורן סמואל (צילום ויקיפדיה)
המשלחת הישראלית במשחקים הפראלימפיים ממשיכה לקצור הישגים: הלילה (בין שבת לראשון), מורן סמואל, מי שסומנה לזכייה במדלייה במשחקים בטוקיו - זכתה במדליית הכסף במקצה החתירה ל-2,000 מטר נשים, ושיפרה את הישגה מאולימפיאדת ריו, אז זכתה בארד. 
סמואל התגברה על פסילה במהלך מקצה  חצי הגמר עקב כיסא לא תקני בקייק שלה והעפילה לגמר דרך בית הניחומים כשבגמר עצמו רשמה זמן מצויין של 11:18.39 דקות, שהקנה את המקום השני לאחר מדליסטית הזהב, בירגיט סקרסטיין מנורבגיה. 
עבור סמואל בת ה-39, הסובלת משיתוק בפלג גופה התחתון מדובר בהישג הגדול בקריירה כאמור, שמזכה אותה גם בפרס כספי לא מבוטל. עבור ההישג היא תקבל כ- 400 אלף שקל נקיים ממס כמובן עקב נכותה. מי שהדליקה משואה בשנת 2019 בטקס יום העצמאות ה-71 של המדינה מצטרפת גם לשחיינים עמי דדאון (כסף), מארק מליאר ואיאד שלבי (זהב) שזכו במדליות במשחקים הנוכחיים. המשלחת הפראלימפית הישראלית כבר השיגה עם פתיחת השבוע השני של המשחקים את כמות המדליות שהשיגה המשלחת האולימפית לטוקיו כשהצפי הוא ללפחות לזכייה בעוד שתי מדליות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה