כסף וצרכנות

מדליית זהב נוספת לישראל בטוקיו, כמה ירוויח השחיין הישראלי?

מארק מליאר רשם הישג ענק בגמר 200 מטרים מעורב אישי וקטף את מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים עם שיא עולם, הוא יגרוף סכום של 500 אלף שקל, בדומה לאשרם, דולגופיאט ואיאד שלבי שזכה במדלייה הראשונה של ישראל במשחקים הפראלימפיים
כפיר אדר | 
מארק מליאר (צילום חן גלילי עמותת אילן)
המשלחת הישראלית למשחקים הפראלימפיים לטוקיו ממשיכה לקצור הישגים. היום (שישי) התעלה על כולם השחיין הישראלי מארק מליאר שרשם הישג ענק בגמר 200 מטרים מעורב אישי וקטף את מדליית הזהב השנייה של ישראל במשחקים, כאשר עצר את השעון על תוצאה מדהימה של 2:29.01 דקות, ששיפרה את שיא העולם בשנייה ו-7 מאיות.
עוד לפני כן, במקצה המוקדמות, מליאר קבע שיא ישראלי כאשר סיים את מקצה 200 מטר מעורב אישי במקום הראשון בתוצאה של 2:32:86 דקות בסך הכל. מליאר שסיים ראשון מתוך תריסר שחיינים במקצי המוקדמות, הוא גם סגן אלוף העולם במקצה המדובר והוא גם שיאן עולם ואלוף פראלימפי מעתה.
רגע, מלבד ההישגים הספורטיביים, מליאר יגרוף לכיסו גם מענק של 500 אלף שקל מהוועד האולימפי, השווה בגובהו לאלו שקיבלו זוכי הזהב של המשחקים האולימפיים - המתעמלים ארטיום דולגופיאט ולינוי אשרם.
איאד שלבי זכה גם הוא במדליית הזהב בשחייה, וכזכור קיבל גם הוא מענק בסך 500 אלף שקל, אבל להבדיל מהספורטאים הלא פראלימפיים, השניים הללו יקבלו מענק בסכום מלא כאשר הם לא צריכים לשלם כסף למס הכנסה בשל אחוזי נכותם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה