מדדים ומחקרים

מדלייה נוספת בשחייה במשחקים הפראלימפיים, כמה יקבל עמי דדאון?

אחרי שני מדליות זהב הגיע הבוקר גם משליית כסף נפלאה של עמי דדאון במשחה ל-150 מעורב אישי. כמה הוא יקבל על ההישג?
מערכת ice |  1
עמי דדאון (צילום אינסטגרם הועד האולימפי ישראל)
אחרי שהשבוע נפתח עם זכייה של איאד שלבי במדליית הזהב והמשיך עם זכייתו אתמול (שישי) של  מארק מליאר כולל שבירת שיא עולם, הגיעה היום מדליה נוספת, הפעם מכסף של עמי דדאון, שממשיכה את ההצלחה הפנומנאלית של ישראל במשחקים הפראלמפיים.
אחד השחיינים המוכשרים ביותר שיש לארץ הקודש להציע במשחקים הפראלימפיים, זכה לראשונה בקריירה שלו במדלייה אולימפית כשיענוד על הפודיום בטוקיו את הכסף במשחה ל-150 מטרים מעורב אישי. דדאון עצר את השעון על 2:29.48 וסיים שני רק לרומן ז'דנוב מהוועד האולימפי הרוסי.
דדאון בן ה-21 נולד עם שיתוק מוחין ומתאמן במועדון הספורט איל"ן בחיפה.בשנת 2019 זכה באליפות העולם בשחייה פראלימפית בלונדון והשיג את הקריטריון לטוקיו 2020 כאשר זכה במדליית הכסף ושבר את השיא הישראלי. במקצה ל-200 מ' חתירה הגיע למקום השלישי וזכה במדליית הארד. הוא יזכה בעקבות ההישג שלו בכ-400 אלף שקל. הוא יקבל את כל הסכום בניגוד לזוכים האולימפיים מהם מנוכה מס, עקב היותו נכה.
בסכך הכל עד עכשיו בעקבות ההישגים הועד הפראלימפי הישראלי יעניק פרסים בגובה של כמעט מיליון וחצי קלים לאחר ששתי מדליות הזה העניקו למליאר ושלבי חצי מיליון לכל אחד. הציפיות הן לעוד לפחות 3 מדליות כך שעושה רושם שהתשלומים שהועד הפראלימפי יעניק לזוכים יעברו אפילו את אלה שהועד האולימפי הישראלי העניק לכלל הזוכים באולימפיאדת טוקיו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד!
    מיכל 08/2021/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאפו לספורטאים הללו, אשר מעבר להתמודדות היומיומית המאתגרת, הינם מאתגרים את עצמם עוד יותר ומתעלים לרמה של ספורטאי -על ברמה בינלאומית! לנגד ההשגים הגדולים מגלה הכתב קטנוניות וצרות עניין בשאלת התמורה הכספית, אשר מזכיר כבר בכותרת!! כמה זול וחסר כבוד כלפי הספורטאי!
    סגור