מדדים ומחקרים

דרמה בקבוצת דלק, עסקת ענק לטדי שגיא וליברמן נכנע

סוף השבוע הגיע ואיתו הידיעות שעשו לנו את השבוע: ליברמן נכנס לקני רוזנברג, דרמה בקבוצת דלק, עסקת הענק של טדי שגיא, האפשרות המדהימה של וואטסאפ, יוניליוור הסתבכה בענק, הישג אדיר לאמנון שעשוע וורן באפט התפוצץ
מערכת ice | 
יצחק תשובה (צילום פלאש 90, מתוך אתר דלק קידוחים)
ליברמן נכנע לקני רוזנברג: יזרים לאל-על כסף ללא תמורה: לאחר שמנכ״ל האוצר כינה את בקשת אל על וקני רוזנברג תמוהה, נכנעים באוצר ללחץ של אל על והבעלים ויעלו לאישור הממשלה הצעה להעביר 60 מיליון דולר לחברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דרמה בקבוצת דלק: נמצאו ממצאים משמעותיים בקידוח של איתקה: בקידוחי ניסיון בים הצפוני בנכס שבחלק מהבעלות שלו מחזיקה איתקה נמצאו ממצאים משמעותיים להימצאות של גז טבעי וקונדנסט; הממצאים מתקבלים בשמחה רבה בקבוצת דלק שמעוניינת להנפיק את אית'קה בלונדון בקרוב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טדי שגיא בעסקת ענק: זו ההשקעה החדשה שלו: איש העסקים הישראלי טדי שגיא מרחיב את פעילות הנדל"ן שלו אל מחוץ לבריטניה ואירופה בפעם הראשונה, זה הפרויקט שהמיליארדר ישקיע בו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
וואטסאפ כנראה לא רוצה שתכירו את האפשרות המדהימה הזו: האפליקציה מאפשרת מזה יותר משנה לשלוח הודעות לאנשים רבים במקביל בלי צורך לפתוח קבוצה. אז למה ואיפה וואטסאפ הסתירה את זה ואיך משתמשים בזה? לידיעה המלאה לחצו כאן.
 
יוניליוור הסתבכה בענק? בכיר נחקר בפרשה שמסעירה את ישראל: אחרי שטראוס ודיפלומט, גם חברת הענק שנחשבת לאחת מספקיות המזון הגדולות במשק הישראלי, נמצאת תחת הזרקור כאשר הבכיר בחברה נחקר בקשר לפרשת תיאום המהלכים העסקיים עם רשתות השיווק הגדולות ובראשן שופרסל, ויקטורי ואושר עד שנחקרו. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הישג אדיר למייסד מובילאיי: זה התואר שקיבל: אחרי האקזיט במיליארדים לאינטל, החברה שהקים פרופ' אמנון שעשוע כדי לעזור לאנשים שמתקשים לבצע את מה שלאחרים נראה מובן מאליו זוכה לכבוד גדול. לידיעה המלאה לחצו כאן.
וורן באפט התפוצץ: אלה שתי המניות שעשו תשואה מטורפת: האורקל מהומאהה ממשיך להתבצר בשתי אחזקות שלא מפסיקות לספק את הסחורה; מי שקנה מניות של בארקשייר הת'אווי לפני יותר מ-50 שנה כשבאפט הקים את החברה, הרי שהפך למיליונר, לא פחות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה