השוק

טדי שגיא בעסקת ענק: זו ההשקעה החדשה שלו

איש העסקים הישראלי טדי שגיא מרחיב את פעילות הנדל"ן שלו אל מחוץ לבריטניה ואירופה בפעם הראשונה, זה הפרויקט שהמיליארדר ישקיע בו
מערכת ice |  3
טדי שגיא (צילום יחצ)
טדי שגיא מתרחב ועסקי הנדל"ן שלו מגיעים ליבשת נוספת. זרוע ההשקעות של המיליארדר הישראלי Globe Invest, תשקיע יחד עם חברת הנדל"ן של המיליארדר ג'ורג' פרז, וחברת BH GROUP, בפרויקט נדל"ן, בפעם הראשונה מחוץ לבריטניה ואירופה.
השותפות תקים פרויקט נדל"ן יוקרתי בדאון טאון פאלם ביץ', פלורידה שבארה"ב, וזאת בהשקעה כוללת של 500 מיליון דולר. פאלם ביץ' נחשבת לאחד האזורים היותר יוקרתיים בעיר שהיא הגדולה והמאוכלסת ביותר במחוז פאלם ביץ' שבפלורידה.
הפרויקט, שייקרא Transit Village, ייפרס על פני שטח של 10 אקר (40 דונם או 40,000 מ"ר) ויכלול נדל"ן בנוי של 150,000 של שימוש מעורב. הפרויקט כולל מסחרי ונדל"ן למגורים (דיור יוקרתי). מיקומו האסטרטגי של הפרויקט במרחק של קצת פחות מ-5 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי של פאלם ביץ', הופך את הפרויקט לאטרקטיבי במיוחד. בנוסף, יש מהנכס גישה ישירה לתחנות רכבת מרכזיות וכן לשדות התעופה הבינלאומיים של הערים פורט לודרדייל ומיאמי.
שגיא יבצע את ההשקעה דרך Globe Invest זרוע ההשקעות שלו ברחבי העולם. לפי דירוג "פורבס" האחרון, שגיא שווה 5.6 מיליארד דולר. עבור שגיא זוהי השקעת הנדל"ן הראשונה שלו בארה"ב, ומכאן שהיא מסמנת את רצונו להרחיב את פעילות הנדל"ן שלו מעבר לבריטניה וכן מעבר ליבשת אירופה, וכן את הערכתו כי השקעות נדל"ן בארה"ב הפכו לאטרקטיביות יותר מבעבר.
 
שותפיו של שגיא לפרויקט היא קבוצת הנדל"ן The Related Group שהוקמה לפני 42 שנה על ידי המיליארדר ג'ורג' פרז (72), יזם נדל"ן ארגנטינאי-אמריקאי. הונו של פרז לפי "פורבס" נאמד ב-1.7 מיליארד דולר. The Related Group היא המובילה בפלורידה בפיתוח מרכזי מטרופולין מתוחכמים והיא אחד מהקונגלומרטים הגדולים בשוק הנדל"ן של פלורידה. כרגע, יש לחברה קצת מעל 70 פרויקטים בשלבי פיתוח שונים ומאז הקמתה מכרה נדל"ן בשווי כולל של 50 מיליארד דולר. פרז, בן להורים ילידי קובה, גדל בארגנטינה ובקולומביה לפני שעבר לארה"ב.  בעבר נבחר על ידי המגזין TIME לאחד מ-25 ההיספנים המשפיעים ביותר בארה"ב. שותפה נוספת היא חברת הנדל"ן האמריקאית BH Group והיזם מייקל מסינוף.  
ג'ורג' פרז, המייסד, היו"ר והמנכ"ל של The Related Group, ציין כי "ברצוננו להקים מרכז אורבני, בעל אוריינטציית מעבר, שיכלול משרדים, חללי מסחר קמעונאי ויחידות דיור יוקרתיות.  העיצוב של המרכז יהיה מוקפד, ויכלול אומנות נהדרת, וכן נתיבים להולכי רגל, רוכבי אופניים ותחבורה ציבורית שיאפשרו נגישות קלה ונוחה בתוך פאלם ביץ' ונגישות נוחה לערים פורט לודרדייל ומיאמי מפאלם ביץ' ובחזרה. אנחנו מאוד שמחים לעבוד בצמוד למגזר הציבורי כדי להפוך את פאלם ביץ' לאחת הערים הטובות ביותר בארה"ב".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בטח מה זה כיף לעבוד עם איש כזה
    יאנשו 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Not!
    סגור
  • 1.
    טדי שגיא
    נוי 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    טדי שגיא אתה מזה חכם כל הכבוד לך על היכולות ומרחב הראיה שלך. הלואי שהיה "נדבק" לי חלק מהחוכמה שלך.
    סגור
  • לא חכם
    נחום 11/2021/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    איש שאף פעם לא יספיק לו.איכות סביבה לא מעינינו.רק עוד כסף
    סגור