השוק

הישג אדיר למייסד מובילאיי: זה התואר שקיבל

אחרי האקזיט במיליארדים לאינטל, החברה שהקים פרופ' אמנון שעשוע כדי לעזור לאנשים שמתקשים לבצע את מה שלאחרים נראה מובן מאליו זוכה לכבוד גדול

מערכת ice |  3
אמנון שעשוע (צילום ויקיפדיה, freepik)
מייסד מובילאיי, פרופסור אמנון שעשוע, ממשיך לשנות את העולם ולקטוף על כך מחמאות: היום מתפרסמת במגזין היוקרתי "טיים" כתבה תחת הכותרת "ההמצאות הטובות ביותר של 2021, המדרגת 100 טכנולוגיות חדשניות שהוצגו השנה. OrCam Read, המצלמה החכמה של OrCam, הסטארטאפ הנוכחי של שעשוע ושותפו זיו אבירם, היא הראשונה תחת קטגוריית נגישות ברשימה.
OrCam Read היא מצלמה חכמה, המיועדת למי שסובל מדיסלקציה וקשיי קריאה אחרים, ומסוגלת להקריא למשתמש טקסטים שהוא מצלם בעזרתה. היא מסוגלת לסרוק ספרים, מסכים וכל משטח אחר שעליו מוצג טקסט, ללא צורך בגישה לרשת ולשירותי ענן לעיבוד של התמונה. היא תומכת בשפות אנגלית, גרמנית, יפנית, סינית, ספרדית, עברית, ערבית, צרפתית ועוד.
זו הפעם השנייה שחברת OrCam של שעשוע מככבת ברשימה של טיים: ב-2019 העניק המגזין את אותו כבוד ל-OrCam MyEye – מצלמה לבישה המיועדת לעיוורים וכבדי ראייה, נראית כמשקפיים עבים ומתארת באוזני הלובש בזמן אמת על מה הוא מסתכל, כולל זיהוי של אנשים שאותם הוא מכיר (על ידי שמירה שלהם במאגר האישי) והקראת טקסטים.
פרופ' אמנון שעשוע ושותפו, זיו אבירם, מסרו כי "אנחנו גאים ונרגשים מהבחירה של מגזין TIME את ה-OrCam Read לרשימת ההמצאות החשובות ביותר לשנת 2021, ומעריכים מאוד את ההכרה בטכנולוגיה כפתרון קריאה פורץ דרך שבכוחו לשנות את חייהם של אנשים. ייעודה של אורקם מיומה הראשון הוא לרתום את כוחה של הבינה המלאכותית לשמש כעוזר אישי המלווה באופן צמוד אנשים עיוורים, לקויי ראייה, הסובלים מלקויות קריאה או דיסלקציה – ומשפר את איכות חייהם. נמשיך ולפעול לאורו של חזון זה".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אור קם
    דבורה מור 11/2021/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כוח!!!
    סגור
  • 2.
    מה יהיה עם המשכורות הנמוכות והבלגן בתקשורת הפנים ארגוני (ל"ת)
    לילי 11/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    אבי 11/2021/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור