מדדים ומחקרים

דירוג המניות, פלייטיקה מתרסקת, הדולר בשפל וטסלה מחלקת מתנות

אילו בנקים וחברות ביטוח סיפקו את התשואות הגבוהות ביותר באוקטובר, החברה לא עמדה בציפיות, בנק ישראל נאלץ להתערב כדי להציל את הדולר, ענקית הרכב בהודעה מדאיגה וגם החידוש של bit ופרשת 'אטרף'. ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
מניות (צילום pexels)
פלייטיקה איכזבה והמשקיעים איבדו 3 מיליארד דולר: פלייטיקה לא עמדה בתחזיות המוקדמות והמניה נחתכת ב-25%; החברה נסחרת לפי שווי חברה של 9 מיליארד דולר לאחר שהונפקה בתחילת השנה לפי שווי של 11 מיליארד דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג מניות הביטוח לאוקטובר: זו החברה שהיכתה את הדירוג: שוק ההון האיר פנים לחברות הפיננסים בחודש אוקטובר והמגמה הזו ניכרת היטב בביצועים של מניות הבנקים וחברות הביטוח; אז איזו מניה של איזו חברה הניבה את התשואה הטובה ביותר בחודש אוקטובר; הדירוג המלא. לידיעה המלאה לחצו כאן.
לאחר שפל של 26 שנה: בנק ישראל נכנס למשחק, הדולר עבר לעליות: ההערכות בשוק ההון הן כי הגורם שממתן בשעה האחרונה את הירידות של הדולר הוא בנק ישראל שממתן את התנודתיות של הימים האחרונים; גורם כלכלי בכיר: הניסיון של בנק ישראל הוא למתן את האינפלציה באמצעות הדולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דירוג מניות הבנקים לחודש אוקטובר: זה הבנק שזינק ב-14%הבורסה עברה חודש פנטסטי ואיתה מניות הבנקים חזרו לעלות; כרגיל הייתה שונות בין הבנקים שהדביקו את קצת השיפור הכלכלי כבר קודם ולכן הניבו תשואות נמוכות יותר והיו כאלה שיש להם עוד אוויר ויצאו לראלי בחודש שעבר; דירוג מניות הבנקים המלא לחודש אוקטובר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
טסלה ב"מתנת חג מולד" מטרידה לאלפי בעלי רכבים: החברה מתכוונת לשלוח לאלפי רוכשי מכוניות מתוצרתה הודעה מדאיגה ביותר דווקא בערב החג, ולבשר להם שהם עלולים להיות בסכנה חמורה לתאונות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אפליקציית bit פותחת אופציה שכל המשתמשים שלה חיכו לה: לראשונה: ניתן לשלם באמצעות bit גם מול נציגי שירות במוקד טלפוני, כאשר מי אביבים, תאגיד המים של תל אביב יפו , יהיה הראשון שמאפשר ללקוחותיו את השירות בתשלום חשבון המים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אולטימטום אחרון לאתר 'אטרף': ההאקרים יקבלו מיליון דולר? ההאקרים האיראניים ממשיכים להפעיל לחץ אחרי הפריצה לאתר ההיכרויות של קהילת הלהט"ב, אבל נשמעים מתוסכלים מחוסר שיתוף הפעולה: "נותרו 24 שעות, אף אחד עדיין לא שלח לנו כסף. יכולנו לחשוף את מסד הנתונים הזה אתמול אבל החלטנו לתת לכולם הזדמנות לעצור את זה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה