ויראלי

יהודה לוי יודע? זה מה שדנה פרידר עשתה בפודטראק

כוכבי "הטַבָּח" של yes, דנה פרידר, גורי אלפי, ויעל אלקנה האכילו את חיילי גבעתי, בנוסף, כשראתה את הלוגו של חברת פלאפון, אותה מפרסם יהודה לוי אמרה פרידר: "איזה כיף לי שיהודה איתי בכל מקום"
מערכת ice | 
דנה פרידר, יהודה לוי (צילום ערן לוי, טל גבעוני)
אמש שודר הפרק האחרון לעונה השנייה של הסדרה המצליחה של yes, "הטַבָּח", ובמקביל הגיעו באותו שעה כוכבי הסדרה דנה פרידר, גורי אלפי, ויעל אלקנה להאכיל ולפנק בהמבורגרים את לוחמי גבעתי בפודטראק מיוחד במחנה שדה תימן.
לצד כוכבי הסדרה התנדבו לפעילות גם עובדי חברות yes ופלאפון, שאימצו השנה את עמותת חטיבת גבעתי ומלווים אותה. החיילים הצחיקו את דנה פרידר שהשמיעו לה ברמקולים את השיר האיקוני שלה "נערה חשמלית" מתוך הפסטיגל. בנוסף, כשראתה את הלוגו של חברת פלאפון, אותה מפרסם יהודה לוי אמרה "איזה כיף לי שיהודה איתי בכל מקום".
 
דורי (גל תורן) עושה תכניות טלוויזיה עתירות רייטינג אבל כבר לא עושה אוכל. באופן מקרי הוא פוגש את נמרוד (גורי אלפי) על הפס החם של מסעדה מצליחה- בטוח במקום היציב שלו ועושה את מה שהוא אוהב. ובכל זאת, המפגש מעיר את מערכת היחסים הזו מחדש- דורי שמנסה להתנער ממשבר משפחתי שפקד אותו, מנסה לסחוף איתו את נמרוד להרפתקה מגלומנית שתחזיר אותו לעניינים ותגדיר מחדש את חווית האכילה במסעדה.
נמרוד מבחינתו, מחכה לרגע בו הוא יוכל להוכיח כמה הוא שווה. לחייהם נכנסת מיה, (דנה פרידר) יזמית צעירה ובת לאיש עסקים אמיד (מוטי רייף) שתקים איתם יחד את המסעדה החדשה. הצוות החדש מלא תשוקה ויוצא לחפש לוקיישן מדויק, בונה תפריט שידברו עליו, ינסה ויטעה, יתאהב וישבור את הכלים, והכל במקסימום עד שזה ישתלט עליהם ויאיים להרוס את כל מה שהם בנו. בעונה החדשה משתתפים בתפקיד עצמם שפים ואושיות קולינריה ישראלים מוכרים, כגון מושיקו גמליאלי (בר 51), אסף דוקטור (האחים, דוק), שרון כהן (שילה), דניאל קיציס, רותי רוסו ושלמור שטרוזמן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה