ויראלי

עומר אדם בווידוי מפתיע: "הרגשתי פתטי, עברתי תסביכים"

הזמר סיפר בפודקסאט:  "3 שנים לא הבנתי מה רוצים ממני ולמה אני מעניין? בטבע שלי אני ביישן, חוץ מכם שאני מרגיש חיבור חברי חזק, אני ביישן עד השוט. פיתחתי קשר עם הקהל דרך האינסטגרם שלי, פותח את האינסטגרם ומדבר איתם, הם השותפים שלי"
מערכת ice | 
עומר אדם (צילום אינסטגרם/ עומר אדם)
עומר אדם דיבר בפודקאסט של 'מה קשור' על העובדה שהוא לא מרבה להתראיין ולמה הוא לא ממהר להשיב למראיינים ומה הדבר שהוא הכי שונא בלדבר לתקשורת שגרמה לו להפסיק לעשות זאת.
ציון ברוך שאל את אדם: "אני חבר שלו 12 שנה, אבל למה 11 שנים, למה לא שמעו אותך מדבר?", על כך אניי הזמר: "הייתי משוחח לא מדבר, אני הבנתי באיזשהו שלב שבכל פעם שואלים אותי את אותן השאלות, בכל ראיון ואמרתי 'די', מה נשאר לי להגיד? הרגשתי פתטי עם עצמי ואמרתי שאני לא רוצה להתראיין יותר".
 
אדם גם סיפר: "אחרי שזה נהיה ואמרתי לא ולא ולא, זה הגיע למצב שזה נהיה גדול ולקחתי את זה כאסטרטגיה ואם אמרתי למישהו לא, אז לא אגיד לאחר כן, פשוט אמרתי לא לכולם. באמיתי, עברתי הרבה תסביכים עם הפרסום שלי מגיל 15 וחצי. זה הגיל של הזיפים, הייתי בגיל של המושפעות, לא הייתי מאלו שאומרים 'נודר' ולפתע התפרסמתי ולא ידעתי לאכול את זה, הפכתי להיות משהו".
כמו כן אמר: "3 שנים לא הבנתי מה רוצים ממני ולמה אני מעניין? בטבע שלי אני ביישן, חוץ מכם שאני מרגיש חיבור חברי חזק, אני ביישן עד השוט. פיתחתי קשר עם הקהל דרך האינסטגרם שלי, פותח את האינסטגרם ומדבר איתם, הם השותפים שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה