ויראלי

כוכב ארץ נהדרת מתרגש: "קיבלתי הרבה ביקורות בחיים"

אוראל צברי סיפר על הצלחת 'אבא שלי ואני': "כיף לי לראות את אבא מתמסר לדבר, כי שאנשים זורקים לי ״אבא הוא הכוכב האמיתי״ וכיף שכל המשפחה נרתמת וגם אמא מספרת מעצמה סיפורים"
מערכת ice |  2
אוראל צברי (צילום ויקיפדיה)
הפודקאסט של אוראל צברי, כוכב ארץ נהדרת ושנות ה-90, הצליח להפוך לסנסצייה של ממש ולאחד המסקרנים ביותר ברשת, כאשר ב'אבא שלי ואני' הוא מארח את אביו מדי שבוע ושומע סיפורים וחוויות וגם פרשת השבוע מזווית אחרת
צברי כתב: "קיבלתי הרבה ביקורות בחיים, אבל זו מרגשת אותי במיוחד! פתאום תייגו אותי בפייסבוק בביקורת בעיתון על הפודקאסט שלי עם אבא. פרוייקט שיצא לדרך כשירדן ויזל זרקה לאויר אתה חייב פודקאסט עם אבא, וחשבתי שזה מדהים אם תהיה לי איתו שעה בשבוע, שבה הוא יספר לי סיפורים שיישמרו לי לכל החיים!".
 
עוד הוא כתב: "לא במטרה לייצר תוכן במיוחד, או לקבל יותר ״לייקים״, נטו מתנה לעצמי, שאם עוד אנשים יהנו ויחוו ממנה, מה טוב! כיף לי לראות את אבא מתמסר לדבר, כי שאנשים זורקים לי ״אבא הוא הכוכב האמיתי״ וכיף שכל המשפחה נרתמת וגם אמא מספרת מעצמה סיפורים".
לסיום כתב: "אין כמו משפחה! ותודה לאסף יערי על הביקורת מעריך! וזו גם הזדמנות, בתזמון מושלם לספר שפרק 9 עלה עכשיו ומחכה לכם כבר בכל הפלטפורמות (יוטיוב, ספוטיפיי, אפל פודקאסט וכו) תהנוווו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתגעגעת
    אחת מהעם 04/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל מי שמכיר ויודע מהי אהבת משפחה בוודאי מבין אותך ויש הרבה בתוכנו ומרביתנו חשים כך . יישר כוח לך חבל שאני לא יכולתי לעשות תכנית כזו. אבל זה יכול לשמש כרעיון לבנים ובנות אחרים של הורים אהובים.
    סגור
  • 1.
    חי
    חי 03/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי זה
    סגור