ויראלי

מתן פרץ לא יקבל ערך בוויקיפדיה: "לא מפורסם מספיק"

הקומיקאי העולה, מתן פרץ, עם מאות אלפי עוקבים בטיקטוק ובאינסטגרם התייחס בהומור להחלטת ויקיפדיה שלא לכתוב עליו ערך כי הוא לא מוכר מספיק: "לא מספיק מפורסם? שמתי שיר עצוב ברכב ובכיתי"
מערכת ice | 
מתן פרץ (צילום מסך)
הסטנדאפיסט מתן פרץ, בן ה-35, ששמו עלה לאחרונה בחודשים האחרונים ברשתות החברתיות ונחשב לקומיקאי עולה, עדיין לא מוכר מספיק על פי ויקיפדיה, ועל כן -  לא יכתבו עליו ערך.
את הדברים אמר פרץ בפודאקסט עם רז ספאני, והתייחס לכך שכתבו עליו בויקיפדיה בטעות כי עמיר פרץ, יו"ר התעשייה האווירית, הינו אביו ואמר כי: "לכל מי ששולח לי על כך, הוא לא. פשוט מישהו שם את זה בוייקפדיה ואני עובד עכשיו על לתקן את הדף שלי בויקיפדיה".
 
אולם הסיבה שאין ערך לסטנדאפיסט, לדבריו, הינה כי אינו מוכר מספיק. שותפו לפודקאסט (שלו כן יש ערך בויקיפדיה) העביר לו איש קשר של עורך בפלטפורמה האנציקלופדית הדיגיטלית, אך אותו עורך סירב להכין למתן פרץ ערך: "הוא אמר לי שאני לא מוכר מספיק", אמר פרץ בהומור בקטע שהעלה לחשבון הטיקטוק שלו, "הוא אמר לי שאני לא מוכר מספיק, ושהוא לא מוכן לערוך לי את הדף ושנחכה שיהיו עוד כמה כתבות עליי. זה מוזר, אתה מצפה שאני אשכנע אותו שאני מפורסם?".
לדברי פרץ, אותו עורך חשש שאם יערוך ערך עליו, יורידו לו אותו ולכן הציע לקומיקאי שיפנה אליו עוד שנתיים ושיהיו עליו עוד כתבות ואז יהיה מפורסם מספיק. פרץ בתגובה שם שיר עצוב ברכב והוסיף בהומור: "ובכיתי".
 
@matanperetz ויקיפדיה זה לא צחוק חבר׳ה. #נכנסיםלפינות @razsapani @אודיותר - הפודקאסטים של ישראל ♬ original sound - Matan Peretz
שמו של מתן פרץ עלה בתקופה האחרונה בעקבות ההסברה באנגלית אותה ערך לעולם בזמן מלחמת חרבות ברזל. איתן גם עלו הופעות הסטנדאפ שלו, והוא פעיל בעיקר ברשתות החברתיות. חשובן הטיקטוק של מתן עם קרוב ל-300 אלף עוקבים, ובחשבון האינסטגרם הוא בעל 167 אלף עוקבים. בחודש האחרון הוא שותף לפרוייקט של אסף יצחקי בפודקאסט הוויראלי "בגג של יצחקי" המקבל מאות אלפי צפיות ביוטיוב.
בין הקומיקאים שיש עליהם ערך בויקיפדיה: רותם אבוהב, תם אהרון, גורי אלפי, בני ברוכים, שחר חסון ויונתן ברק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה