ויראלי

סלין דיון משתפת בכאב: "אני מקווה שיקרה נס"

הזמרת האהובה חשפה בראיון חדש על ההתמודדות שלה עם מחלת "האדם הנוקשה" בה אובחנה לפני שנתיים: "אני עוברת יום ביומו. לא ניצחתי את המחלה. היא עדיין איתי ותמיד תהיה"
מערכת ice | 
סלין דיון (צילום אינסטגרם/ סלין דיון)
שנה וחצי לאחר שחשפה שנאבקת במחלת "האדם הנוקשה", סליון דיון התראיינה למגזין "VOGUE FRANCE" שם סיפרה על ההתמודדות שלה ועל הטיפולים המפרכים שהיא נאלצת לעבור.
 
דיון שיתפה במצבה: "אני בסדר, זה הרבה עבודה, אני עוברת יום ביומו, לא ניצחתי את המחלה. היא עדיין איתי ותמיד תהיה. אני מקווה שיקרה נס ותימצא תרופה לטיפול בתסמונת, לעת עתה אני צריכה ללמוד לחיות איתה."
כזכור, לפני שנה הזמרת האהובה ביטלה מספר הופעות, כולל זו בישראל, בעקבות תסמונת נדירה שהופיעה אצלה בשם "תסמונת האדם הנוקשה" אשר משפיעה על מערכת העצבים שלה, גורמת לכאב רב וגורמת להתכווצויות קשות.
לפני חודש דיון שוב התייחסה למחלה לרגל יום המודעות שנערך בחודש מרץ כל שנה: "אני אסירת תודה מעומק לבי על כל האהבה והתמיכה מהילדים, המשפחה, הצוות שלי ומכולכם! אני רוצה לשלוח את העידוד והתמיכה שלי לכל הסובלים מהתסמונת הזו ברחבי העולם". לסיום שלחה מסר לסובלים מתסמונת האדם הנוקשה: "אני רוצה שתדעו שאתם יכולים לעשות את זה! אנחנו יכולים לעשות את זה!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה