ויראלי

"לפיד היה מקבל כדור לראש", עובדת המלון מאיימת

עובדת במלון ישרוטל קדמא שדה בוקר שם מתקיימת ועידת הפסגה של שרי החוץ, העלתה לדף האינסטגרם שלה סטורי בנושא ואיימה: "מזל שאני לא עובדת מחר"
מערכת ice |  2
יאיר לפיד (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)

גל וסקר, עובדת במלון ישרוטל קדמא שבשדה בוקר בו מתקיים מפגש הפסגה של שרי החוץ, העלתה אתמול (שבת) לדף האינסטגרם שלה עם למעלה מ-4,000 עוקבים סטורי שעורר חשש ואיים ברצח על שר החוץ הישראלי, בתגובה ברשת המלונות גינו את האירוע והבטיחו לנקוט בכל האמצעים העומדים ברשותם עד לבירור העניין.

וסקר העלתה כתבה של אתר החדשות N12 בנושא הפסגה ההיסטורית בהשתתפות שרי החוץ מישראל, ארה"ב, מצרים, איחוד האמירויות, בחריין ומרוקו, וכתבה בסטורי שלה: "למזלי הרב אני לא עובדת מחר, אחרת יאיר לפיד היה מקבל כדור לראש".
 



הסטורי נמחק, אך גולשים הספיקו לצלם את המסך ולפרסם את זה ברשתות החברתיות. כך לדוגמה אדם המכנה את עצמו "חיילוס" פירסם בדף הטוויטר בציוץ הקשור לוועידת הפסגה המדוברת.

מישרוטל נמסר בתגובה: "מיד עם היוודע הדבר עדכנו את גורמי הביטחון. אנו רואים זאת בחומרה רבה ביותר וננקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו, לרבות אמצעים משמעתיים, עד לבירור העניין".
 

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מחבלת..
    Mt 03/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה ההבדל בינך לביו אותם מחבלים מאתמול בחדרה.. שניכם יורים במי שלא מסכים איתכם. ואפילו את פחות מהם.. את יהודיה שרוצה להרוג יהודי.. בושה למנהיג שלך.
    סגור
  • 1.
    מדאיג: לביביסטים קיצוניים ופסיכים אין קווים אדומים
    אלי אבריאל 03/2022/27
    הגב לתגובה זו
    11 0
    מקווה שהמשטרה מטפלת ושהשב"כ בתמונה. כמובן שלא תשמעו גינוי מהנאשם הסגול. להם מותר הכל.
    סגור