ויראלי

לאור ההצלחה: אמריקן אקספרס יוצאת בסדרת מפגשים קולינריים

חברת האשראי 'אמריקן אקספרס' מודיעה על סבב נוסף של מפגשים קולינאריים, זאת לאור ההצלחה לה זכו שלושת המפגשים הראשונים שהתקיימו ב"אייבי" (שף אסף ויותם דוקטור), ב"טאיזו" (שף יובל בן נריה) וב"שילה" (שף שרון כהן) 

מערכת ice | 
ארוחה-אילוסטרציה (צילום unsplash)
אמריקן אקספרס מארחת סדרה נוספת של ערבים מיוחדים, אשר יתקיימו במסעדות שהתגייסו לחזית המאמץ האזרחי, האכילו וסייעו לחיילים ומפונים. בסדרה יתקיימו מפגשים אישיים עם שפים בהנחיית אשת הקולינריה אפרת אנזל.
בכל ערב יציגו השפים מנות ומאכלים שיוצרים הרגשה של בית, המבוססים על תוצרת חקלאות מקומית מדרום ועד צפון, ונותנים רגעים של נחמה.  אפרת אנזל תפתח במפגש שיח אינטימי עם השפים. נשמע מהשפים על היום בו פרצה המלחמה, וכיצד איך בהחלטה של רגע, החליטו להיכנס למטבח ולבשל אלפי מנות.
עוד נושאים שיעלו בשיחות הן קשר של בית וזיכרון, ועל משמעות הבישול בחייהם האישיים והמקצועיים. מני כהן, מנכ"ל אמריקן אקספרס: ״אנו גאים להוביל את פרויקט COMFORT ZONE with American Express שנולד מתוך רצון ומטרה להמשיך ולתמוך בעסקים, לחבק בחזרה את המסעדות והקולינריה הישראלית". 
 
עוד הוסיף כהן: "יש לנו כחברה אחריות להמשיך ולהניע את הכלכלה ולדאוג שהמסעדות יוכלו להמשיך לפעול גם אחרי המכה הקשה שפקדה את כולנו. במיוחד בעת המורכבת הזו ועל מנת לשמור על שגרה ועשייה, נמשיך לנסות ולהעניק ללקוחותינו חוויות מותאמות לרגעים של הפוגה ונחמה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה