עסקי ספורט

הספורטאי האהוב נפטר בגיל 64: "עשה היסטוריה, בן אדם גדול"

ז'אן מוריס בונו, רוכב סוסים מהגדולים בעולם, הלך לעולמו באופן פתאומי בגיל 64. הוא הותיר אחריו קריירה מרשימה בה זכה לתעודות הכרה ומדליות רבות. בהודעה שפורסמה לציבור נכתב: "האנרגיה וההומור שלו הרימו אותו למעלה, השאיר חלל עצום בליבנו"
מערכת ice | 
מדליה (צילום freepik)
ז'אן מוריס בונו, אשר היה רוכב סוסים מהמקצועיים בעולם, הלך לעולמו באופן פתאומי בגיל 64 בלבד. "אף אחד לעולם לא יבין את המסע שעברת, החלטת לעשות את המסע האחרון שלך לבדך. נתגעגע אלייך, תנוח עכשיו חבריו שלי", כתב רודריגו פסוא, אחד מחבריו והשותף לרכיבה.
בהודעה שפורסמה לציבור נכתב: "אנו עצובים מאוד לשתף אתכם במותו של ז'אן מוריס בונו. אב, סב, חבר, מאמן יקר. הוא עשה היסטוריה במהלך הקריירה שלו דרך האהבה הרבה שלו לסוסים. הוא היה מודל לחיקוי עבור רבים. האנרגיה וההומור שלו הרימו אותו למעלה, השאיר חלל עצום בליבנו".
 
בונאו זכה לקריירה מרשימה במיוחד. בשנת 1995 הצליח להשיג מדליית ארד באליפות אירופה לרכיבה על סוסים. בשנת 2002 זכה במדליית 'נבחרת הזהב' מטעם משחקי הסוסים העולמיים, וכן זכה במדליית הכסף האישית. שנה לאחר מכן זכה במדליית כסף נוספת באליפות אירופה, ואף קטף את גביע האומות של סמסונג. "תמיד נזכור אותו כבן אדם גדול, ג'נטלמן צנוע, מקצוען יוצא דופן וחבר אמיתי", נמסר מטעם האקדמיה לרוכבים צעירים. "אנו רוצים להנציח את האדם היפה שהיה ואת ההשפעה העמוקה שהייתה לו על התחום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה