עסקי ספורט

חוגג: "אני בן ערובה, תלמדו מהפועל ירושלים"

משה חוגג יוצא למתקפה ודאג להזכיר לאוהדי בית"ר ירושלים מה הוא חושב עליהם "מסריחים וקמצנים"

מערכת ice | 
משה חוגג (צילום פלאש 90)
לאור המצב הקשה אליו נקלעה בית"ר ירושלים ועל רקע האפשרות שהבעלים משה חוגג ייפרד בקרוב מהמועדון, קיים חוגג שיחה עם מספר אוהדי הקבוצה. במהלך השיחה חוגג לא חסך בביקורת ובהאשמות קשות, יש שיאמרו הזויות, כלפי קהל האוהדים.
"אין נזק גדול מלהיות הבעלים פה, אתם הקהל הכי קמצן בליגה" פתח חוגג את דבריו. בנוגע למחאות והביקורות המופנות כלפיו זה תקופה אמר חוגג: ״אני לא רוצה להגיד לך את מה ההפגנות שלכם מזיזות לי, תבואו כל יום, במקום לבזבז כסף עדיף שתתאגדו ביחד וקחו את המועדון״. אם לא די בכך חוגג הבהיר שהוא הקורבן במצב הנוכחי וטען ״מחזיקים אותי כבן ערובה, קחו את המועדון הזה ממני בבקשה. אתם רוצים לנהל את המועדון? קדימה קחו אותו" והתייחס גם לנכותו להשקיע בחיזוק הקבוצה "120 מיליון שקלים שמתי אצלכם, לא משקיע בכם יותר אגורה, לא מגיע לכם שקל״.
 
בהמשך דבריו כינה הבעלים את קהל הקבוצה "חבורה של כפויי טובה ברמות הכי מסריחות בעולם" ודאג להקניט ולהזכיר את היריבה המרה: ״תלמדו מאוהדי הפועל ירושלים״. בנוסף לכך חוגג חזר על טענתו שוב ״אתם אוהדים הכי קמצנים בליגה, לא מוכנים לקנות כרטיס בשישים שקל"
בסיום חוגג התייחס גם לעתיד המעורפל של המועדון והבהיר "לא אפרק את בית"ר, במידה והבקרה לא תאשר את התקציב נרד לליגה א’, שם התקציב לא גבוה״ אך מייד סייג וסיכם ״נישאר בליגה עם תקציב נמוך ונילחם, אני מאמין ביוסי אבוקסיס״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה