תיירות

ענקית התעופה בבשורה רעה לישראלים: הטיסות לתל אביב מבוטלות

למרות שרק בחודש שעבר היא הודיעה כי תחזור להפעיל את הטיסות לישראל, אייר קנדה הסירה מהאתר שלה את כלל הטיסות לישראל ומישראל עד סוף חודש מאי, וזאת בשל ההסלמה במצב הביטחוני. החברה טוענת כי הטיסות צפויות להתחדש בתחילת יוני
מערכת ice | 
טיסות מבוטלות (צילום shutterstock)
בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" הרוב המוחץ של חברות התעופה הבינלאומיות ביטלו את טיסותיהן מישראל ואליה, אלא שלאחרונה עוד ועוד חברות תעופה בינלאומיות חוזרות לנתב"ג, בהן החברות האמריקאיות, שחוזרות לטוס לישראל ומביאות בשורה לשוק הטיסות לארצות הברית בפרט ולאמריקה בכלל. חברת התעופה אייר קנדה הודיעה בחודש שעבר כי היא תחזור להפעיל טיסות בקו תל אביב – טורונטו באמצעות מטוס בואינג 787, אלא שכעת היא הודיעה שוב כי היא חוזרת בה.
כפי שפרסם שמעון יעיש, אייר קנדה הסירה מהאתר שלה את כל הטיסות מישראל ולישראל עד סוף חודש מאי. נוסעים רבים קיבלו הודעות על ביטולי הטיסות שהיו אמורות לצאת בעתיד. החברה טוענת כי הטיסות צפויות להתחדש בתחילת יוני.
 
גם חברת הלואוקוסט איזיג'ט יצאה לאחרונה בבשורה רעה עבור הטסים מישראל, כאשר היא הודיעה על ביטול הטיסות עד חודש אוקטובר. בהצהרה הרשמית של החברה היא כתבה כך: "כתוצאה מהמצב המתמשך והמתפתח בישראל, איזי ג'ט קיבלה החלטה להשעות את טיסותיה לתל אביב לשארית עונת הקיץ עד התאריך ה-27 באוקטובר. ללקוחות שהזמינו טיסות בקווים לישראל וממנה עד לתאריך הזה מוצעות אפשרויות הכוללות החזר כספי מלא".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה