טלוויזיה

ערוץ 14 בנתונים מטורפים: זה ההישג של הפטריוטים

קהל הצופים המשיך גם אתמול להיצמד למסך אחרי הלילה המתוח ברקע המתקפה האיראנית. בעקבות כך, ערוץ 14 ממשיך להציג נתונים חזקים ופותח פער מול רשת 13
שירה יום טוב | 
ערוץ 14 (צילום מסך ערוץ 14)
ערוץ 14 ממשיך להציג נתוני צפייה חזקים דווקא כעת, סביב אירוע הכטב"מים שהעסיק את מדינת ישראל במוצאי השבת. שלשום נרשמו נתוני צפייה חזקים בכלל הערוצים, והמגמה ממשיכה גם היום ביחס לנתונים של אתמול (ראשון), עם פתיחה של פער בין רשת 13 לעכשיו 14.
ממוצע הרייטינג בשעות הפריים טיים עומד על 19.7% לקשת 12, נתון חזק שמשקף את את השפעת אירוע הכטב"מים על היקף הצופים. עכשיו 14 רושמת נתון חזק בפער מרשת 13 עם 8.4% ממוצע רייטינג כאשר הפטריוטים מגיעה אתמול ל-9.1% ברייטינג. רשת 13 עם ממוצע ערב של 7.1%, וכאן 11 עם 4.85.
אחד הדברים בעלי ההשפעה המשמעותית ביותר על נתוני הרייטינג הוא המצב הבטחוני, כאשר אחוזי הצפייה עולים דרמטית בתקופות מתוחות, סביב אירועים ביטחוניים משמעותיים וכמובן בימי לחימה אינטנסיבית. האירוע ההיסטורי במוצאי שבת, הביא איתו את הצופים למסך עד לשבירת שיא לשנה זו.
 
תקופות כאלה תמונת מצב אופטימלית לעוגת הרייטינג בערוצי הברודקאסט. הנתונים מגיעים לשיא הן מבחינת מספרי צופים והן מבחינת אחוזי הרייטינג שמצליח כל ערוץ לשריין לעצמו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה