טלוויזיה

הערוץ החדש בישראל כמעט מוכן: אלו העיתונאים שיעמדו בחזית

דסק החוץ של i24NEWS בעברית: יאנה סוריאדנה תעמוד בראש דסק החוץ, אואן אלתרמן כתב דסק אמריקה, סיריל עמר כתב דסק אירופה והעולם היהודי, ובנג'מין פטרובר יהיה כתב i24NEWS בפריז. דסק החוץ של הערוץ בעברית יפעל בסינרגיה עם ערוצי i24NEWS באנגלית, צרפתית וערבית, וישלב את כתבי i24NEWS ברחבי העולם
מערכת ice | 
ערוץ i24 (צילום freepik)
ב-i24NEWS מגבשים את דסק החוץ של הערוץ החדש בעברית: בראש דסק החוץ של הערוץ בעברית תעמוד יאנה סוריאדנה, אשר בשלוש השנים האחרונות שימשה עורכת בכירה ב-i24NEWS באנגלית ולפני כן כתבת חוץ בערוץ הכנסת במשך כעשור. בשנתיים האחרונות משמשת סוריאדנה פרשנית בנושא המלחמה בין רוסיה לאוקראינה, תחום בו היא מתמחה גם בפן האקדמי.
סיריל עמר יסקר את החדשות מאירופה וישמש כתב העולם היהודי. עמר הוא עורך ומגיש חדשות ב-i24NEWS בצרפתית מיומו הראשון של הערוץ. הוא הגיש מגוון תוכניות, האחרונה בהן, "אוריינט", התמקדה בחדשות ואקטואליה מהמזרח התיכון. טרם הצטרף ל-i24NEWS שימש שליח של הסוכנות היהודית בצרפת.
 
אואן אלתרמן ישמש כתב דסק אמריקה. טרם הצטרף לערוץ בעברית, שימש כתב מדיני ופרשן בכיר ב-i24NEWS באנגלית במשך כשמונה שנים. בעבר היה חוקר ב-INSS, אשר התמקד במשפט בינלאומי, יחסי ישראל-ארה"ב וסוגיית הגרעין האיראני. לאלתרמן תואר ראשון מאוניברסיטת פרינסטון ותואר במשפטים מאוניברסיטת הרווארד.
בנג'מין פטרובר יהיה שליח i24NEWS בפריז. בשנים האחרונות הגיש פטרובר תוכנית פריים טיים יומית ב-i24NEWS בצרפתית והגיש מהדורות חדשות. בעבר שימש מגיש חדשות הבוקר ברדיו "EUROPE1" ובערוץ החדשות הצרפתי Itélé. דסק החוץ של i24NEWS בעברית יפעל בסינרגיה עם ערוצי הקבוצה באנגלית, צרפתית וערבית, וישלב את כתבי i24NEWS המדווחים מנקודות שונות ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה