שיווק ופרסום

נועה קולר בקמפיין ענק לאופטיקנה | הפרסומות הטובות של השבוע

הפרסומת החדשה של אופטיקנה משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. בקמפיין, השחקנית נועה קולר הציגה את ״האופטומטריסט האישי שלי" - שירות מיוחד המיועד ללקוחות פורטיפוקל ומולטיפוקל | אלו הפרסומות הטובות של השבוע
מערכת ice | 
נועה קולר (צילום שי פרנקו)
השחקנית נועה קולר הצליחה לגרום לחלקנו לחייך בתקופה מורכבת וכאובה שכזו. כידוע, כוכבת הסדרה ״קופה ראשית״ נבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת אופטיקנה. בקמפיין המוסיקלי של אופטיקנה, פוצחת נועה קולר בשירה ומכריזה על השירות החדש של המותג הישראלי. 
הכירו את שירות ״האופטומטריסט האישי שלי" המיועד ללקוחות פורטיפוקל ומולטיפוקל. במסגרתו, כלל הלקוחות נהנים מליווי אישי על ידי אופטומטריסט קבוע מרגע ההמתנה לבדיקה, דרך התאמת המשקפיים ועד ליווי בהסתגלות וביקורות תקופתיות.  
השירות כולל תקשורת בוואטסאפ, מידע נגיש על האופטומטריסטים בכל סניף, בדיקות רפואיות מתקדמות כמו מיפוי קרנית ולחץ תוך עיני, שיתוף פעולה עם המרכז לרפואת עיניים עין טל והטבות לייף סטייל. על הפרסומת המושקעת ומלאת ההומור, אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן".
מיטב המוחות במשרד הפרסום "ראובני פרידן" האמינו כי הדרך הנכונה להעברת המסר השיווקי לקהל היעד היא באמצעות שימת דגש על הרגש. על כן, הוחלט כי השחקנית תספר על היתרונות הרבים של השירות החדש באמצעות שיר קצבי. בן רגע, הפכה נועה קולר לזמרת טיפוסית משנות ה-80 וזו החלה להסביר לצופים על השירות החדש של אופטיקנה. 
במהלך הקמפיין, מכריזה החברה על הטבה מיוחדת ללקוחותיה. הרשת הוותיקה מכריזה כי לקוחות הפורטיפוקל והמולטיפוקל מוזמנים להיבדק על ידי אופטומטריסט וליהנות מ- 50% הנחה על עדשות מולטיפוקל סייקו תוצרת גרמניה. 
 

דבר המשרד 
ברגע שקיבלנו את בריף ״אופטומטריסט אישי״, שמסתכל לצרכנים ישר לתוך העיניים, מבין בדיוק מה הם צריכים, שולח וואטסאפ אישי שכולו אכפתיות, מקצועיות ליווי ודאגה וקובע איתם פגישות - מיד הבנו שצריך לכתוב לו שיר אהבה. 
כשקראנו את שורת ״קהל היעד״ בבריף, הבנו שצריך למצוא פה סטייל שמתחבר לאנשים שגדלו עם כריות בכתפיים ואסימונים בשרוכים. אז ילדי אייטיז (וגם ילדי ניינטיז, בואו גם זה היה מזמן), הקמפיין הזה מוקדש לכם.
סיפור מבניית הקמפיין 
ברגע שגיבשנו את הקונספט של שנות ה-80, התחילו לעלות אצלנו דברי נוסטלגיה שמעוררים הזדהות בקרב קהל היעד והופכים את הקמפיין לנגיש ומפיל אסימונים.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
השילוב בין השקת שירות חדש ובלעדי לאופטיקנה "אופטומטריסט אישי" ואריזה של מעטפת שלמה עבור כל השירותים שמעניק המסלול יחד עם שמירה על המקצועיות של אופטיקנה ויצירת מהלך נגיש, הומוריסטי שיעורר את תחושת הזדהות של קהל היעד.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
כל מי שלקח חלק בהפקת הקמפיין, לא מפסיק לזמזם במסדרונות את השיר שיצרנו עבור הפרסומת "אופטומטריסט אישי".
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
העבודה עם הפרזנטורית המוכשרת והמדהימה נועה קולר, שגם אם היא לא הייתה הפרנזטורית היינו מלהקים אותה לקמפיין.  
דבר הבמאי
פרסומות בז'אנר מסוים זה פאן ועם האישיות המיוחדת והמתולתלת של נעה קולר בכלל. 
כל מה שנשאר זה להוסיף תסריט כיפי ממשרד הפרסום "ראובני פרידן" שמשתנה כל יום, לתכנן את הכל עם חברת ההפקה "קוקורוזה", להקליט הרבה גרסאות אצל עומרי בר המלחין עד שיצא בסט. 
בנוסף, חשוב להספיק לצלם את הקמפיין בסניף בשעות מאד מצומצמות, לשיר את הכל במהירות כפולה כי מצלמים בסלואו, לדאוג לטאצ' ביוטי כל שניה כי יש הרבה רוח בשיער, לעבור מהר לסט של האופטומטריסט בקצה השני של העיר, לחתוך יפה עם עומר זייטמן העורך ולשפוך מכולת אפקטים מהאייטיז אצל בית הפוסט סקרין. זהו, מאוד פשוט.
קרדיטים – אופטיקנה אופטומטריסט אישי
קרדיטים משרד פרסום ראובני פרידן
בעלים משותף: זיו קורן
מנכלי"ת: שירי הייסר
סמנכ"ל קריאייטיב: ליאור נויפלד
מנהלת לקוחות: אילנה פייסחין
תקציבאית: בר ששון
ארט דיירקטור: עוז אויזרט
קופי: מאיה פרדו
הפקה: רינת דבח + עלמה רביב
סמנכלי"ת אסטרטגיה: ליאת אמיר מרון
חברת מדיה דיגיטל: ארלו דיגיטל
טאלנטית: נועה קולר
הפקה
במאי: ערן שושו שפניר
חברת הפקה: קוקורוזה
מפיק אחראי: דני ליפשיץ-רוסטר
מפיקת ראשית: צביה אורון
צלם: דוד סטרז'מייסטר
תאורן: ניר רחמין
גריפ: רועי מנו
מקליט: מאיר אלפסי
ע. במאי: עידית יבנין
מנהל הפקה: יבגני קוליקוב
ארט דיירקטור: עדן אוחנא
הלבשה: תומר אלמוזנינו
עיצוב שיער: אדיר אמרגי
איפור: מורן מילקי
ליהוק: ענבר דוד
שחקן בעל: רואי טרייסטר
שחקן אופטומטריסט: יואל צנזנוף
מפיקת פוסט: מרינה אקילוב
עורך: עומר זייטמן
בית פוסט: סקרין
מוסיקה מקורית: עומרי בר
עריכת סאונד וקריינות: ישי רזיאל
צלם סטילס: שי פרנקו
לקוח - אופטיקנה
מנכ"ל: אלרועי תורג'מן
סמנכ"לית שיווק: ליאת נוימן
מנהלת קולקציה: גלוריה אפריאט גבאי
מנהלת מותג: רון שטרית
מנהלת דיגיטל וסושיאל: לוטם מלח
במהלך השבוע, שודרו לא מעט פרסומות הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות. בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצחת הגדולה היא רשת אופטיקנה. בקמפיין המוסיקלי, מציגה השחקנית נועה קולר את "האופטומטריסט האישי שלי" - שירות ייעודי ללקוחות הפורטיפוקל ומולטיפוקל. 
במקום השני מככב הקמפיין המרגש של תנועת הנוער "השומר החדש". במהלך הפרסומת, מבצע המוסיקאי הוותיק מיקי גבריאלוב את השיר "אמא אדמה" של הזמר אריק איינשטיין ז"ל. מטרת המהלך הפרסומי הינה לחבר את הדור הצעיר לאהבת הארץ ולערכים החקלאיים והחברתיים עליהם גדלה המדינה.
 
לצד גבריאלוב, משתתפים בקמפיין תלמידי בתי הספר "אדם ואדמה" - מיזמים חינוכיים פורצי דרך מבית "השומר החדש". בתי הספר הייחודיים משלבים לימודים עיוניים עם עשייה חקלאית יומיומית. המוסדות החינוכיים פועלים בפריפריה ומציעים לבני הנוער בישראל מסגרת ערכית ומעצימה שמחברת בין שורשים לעתיד, בין ערכים למעשה ובין אדם לאדמה. 
הקמפיין החדש של בנק מזרחי טפחות הצליח להעלות על פנינו חיוך בתקופה כה מורכבת. מיטב המוחות במשרד הפרסום "ראובני פרידן" החליט לנצל את סיום סדרת הטלוויזיה "סברי מרנן" לצורך העברת המסר השיווקי של המותג הישראלי. בפרסומת, שואל השחקן דביר בנדק את הקולגה רותם אבוהב למה היא הכי תגעגע בעקבות סיומה של סדרת הטלוויזיה הישראלית. 
 

לבסוף, מתערבת סוזי, מומחית מטעם מזרחי טפחות וממליצה לכוכבת על פיקדון פסיפלורה הייחודי של הבנק. באמצעות פיקדון פסיפלורה, ניתן להשקיע את הכסף בשני מסלולים בו-זמנית. בסוף התקופה, ניתן ליהנות מהמסלול שהרוויח הכי הרבה והכסף זמין למשקיעים לאחר חודש. 
את המקום הרביעי קטפה אפליקציית התשלומים kashCash, המציעה חלופה ראויה לשימוש בכספומט. במהלך הפרסומת, ממליץ ישראל קטורזה לחברו אלי יצפאן להשתמש באפליקציית התשלומים המפורסמת במקום להסתבך עם עודף ולהמתין זמן רב בתור לכספומט.
 

לצד זאת, הכריז קטורזה על הגרלה של 50 אלף שקל שקלים בין משתמשי האפליקציה שביצעו באמצעותה קניות בחול המועד של פסח ועד סוף מאי 2025. על הקמפיין אחראית חברת "עמית דקל הפקות" בשיתוף kashCash.
במקום החמישי והמכובד מופיעה חברת טורנדו בזכות הקמפיין המשעשע שאותו הובילה השחקנית נעמי לבוב. במהלך הפרסומת, מתלוננת נעמי לבוב לנציגת השירות של טורנדו על הנזקים שגרם כלבה האהוב לשלט של המזגן.
 

באמצעות הנגשת סיטואציה שמוכרת לרבים מאיתנו, מעבירה החברה הישראלית מסר חשוב ללקוחותיה. מעתה, לקוחותיה ייהנו מביקור של טכנאי בתוך יום מהרגע שבו התקשרו למוקד החברה. על הקמפיין של טורנדו אחראי משרד הפרסום "מקאן". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה