שיווק ופרסום

ישראל קטורזה ואלי יצפאן מתאחדים | הפרסומות הטובות של השבוע

הפרסומת החדשה של אפליקציית התשלומים 'kashCash' משכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע. שיתוף הפעולה בין ישראל קטורזה לאלי יצפאן תרם להעברת המסר השיווקי של אפליקציית המזומנים | הפרסומות הטובות של השבוע 
מערכת ice | 
אלי יצפאן וישראל קטורזה (צילום באדיבות קשקאש)
לאחר שהשניים הודיעו על מופע סטנדאפ משותף, ישראל קטורזה ואלי יצפאן מאחדים כוחות בקמפיין לאפליקציית התשלומים "kashCash" (קשקאש).  על הקמפיין, אשר עלה במוצאי חג הפסח, אחראית חברת "עמית דקל הפקות" בשיתוף חברת kashCash.
במהלך הפרסומת, מכריז השחקן והקומיקאי ישראל קטורזה על הגרלה של 50 אלף שקלים בין משתמשי האפליקציה אשר ביצעו באמצעותה קניות בחול המועד ועד סוף מאי 2025.
הקמפיין החדש של אפליקציית קשקאש נערך תחת הכותרת ״סלמאת לכספומט״. מטרת המהלך הפרסומי הינה לעודד את הישראלים לזנוח את השיטה המסורתית של שימוש בכספומט לטובת תשלום במזומן דרך האפליקציה.
בדרך זו, מבקשת קשקאש ליצור שינוי מהותי בהתנהלות הכלכלית של מיליוני ישראלים. באמצעות לחיצת כפתור, משתמשי האפליקציה יוכלו לבצע כל פעולה וזאת מבלי להסתבך עם שטרות, עודף או להמתין זמן רב בתור לכספומט. 
אין ספק, אפליקציית קשקאש הצליחה להעביר את המסר השיווקי שלה לצרכנים באמצעות שיתוף הפעולה עם השחקן והקומיקאי אלי יצפאן. ניכר כי הכימיה בין יצפאן לקטורזה תרמה באופן משמעותי להעברת המסר. בזכות אותה החלטה חכמה, הפך הקמפיין החדש לבולט וזכיר במיוחד ביחס ליתר הפרסומות ששודרו במהלך השבוע.
 

משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״סלאמת לכספומט״ בכלל נולד באלתור בין קטורזה ליצפאן על הסט והיו שם עוד כמה אלתורים וקללות עסיסיות על כספומטים שאי אפשר לשדר בטלוויזיה.
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
להסביר לאנשים שכל החיים התרגלו ללכת בלופ לכספומט ובחזרה, שיש דרך טובה יותר לשלם במזומן בלי השטרות הכספומטים וכל הבוג׳ראס הזה. 
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
 החיבור בין קטורזה ויצפאן מצחיק מידי וזו בעיה. צעקנו להם קאט קאט, זה לא עזר. 
קרדיטים 
חברת הפקה: עמית דקל 
בימוי: גיא בורודה ועמית דקל
עורך: אריאל ברנר
צלם: אלירן קנולר
תסריט: אילן שפלר וגיא בורודה
במהלך השבוע נחשפנו ללא מעט פרסומות מושקעות הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות.  בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצחת הגדולה היא אפליקציית התשלומים "קשקאש". כאמור, לצד הפרזנטור ישראל קטורזה, כיכב בקמפיין החדש הקומיקאי הוותיק אלי יצפאן. 
את המקום השני קטף בית ההשקעות "מיטב" בזכות הקמפיין היצירתי ומלא ההומור שאותו הוביל השחקן ההוליוודי דיוויד שווימר. הקמפיין החדש של בית ההשקעות הצליח לגרום לרבים מאיתנו לחייך מעט בתקופה מורכבת זו.
בפרסומת החדשה של מיטב, כוכב סדרת הטלוויזיה "חברים" מנסה לסעוד במסעדה האהובה עליו. עוברי אורח שמבחינים בו, אשר מחשיבים אותו כמשקיע חכם, ממהרים ליצור עמו שיח ומבקשים ממנו לשתף בהמלצות ביחס לעולם ההשקעות והבינה המלאכותית.
על אף ששווימר מקפיד לציין בפניהם כי הוא אינו בקיא בתחום ההשקעות והבינה המלאכותית, אף אחד לא מקשיב לו.  לאחר שהשחקן ההוליוודי מאס בשאלות המאתגרות שאותם סקרנים העלו בפניו, שווימר ביקש מהם לפנות לבית ההשקעות מיטב. אין ספק, בית ההשקעות הישראלי הצליח שוב להעביר את המסר השיווקי לצרכנים בדרך משעשעת ויצירתית במיוחד. 
במקום השלישי מככבת הפרסומת של אפליקציית צ׳יק מבית ליברה אשר מאפשרת לנהגים הצעירים ליהנות מביטוח רכב במחיר קבוע. בפרסומת החדשה, הדוגמנית הצעירה יעל שלביה מסבירה לחברה הטובה כי באמצעות הפעלת ביטוח באפליקציית צ'יק ניתן ליהנות ממחיר אחיד – 30 שקלים בלבד.  כהרגלה, מצליחה הכוכבת הישראלית לתרום להעברת המסר השיווקי של אפליקציית צ'יק מבית ליברה. לכן, פרסומת זו נחשבת לאחת הפרסומות הבולטות והזכורות של השבוע. 
 
הקמפיין החדש של חברת אופטיקנה משך את תשומת ליבם של צופים רבים במהלך השבוע. בפרסומת המוסיקלית של רשת האופטיקה הוותיקה בישראל, השחקנית נועה קורל מצליחה (כהרגלה) להעלות חיוך על פנינו. כוכבת "קופה ראשית" פוצחת בשירה לאור השירות החדש שמעניקה החברה לכלל לקוחותיה. בקביעת תור לבדיקה אצל אופטומטריסט אישי באופטיקנה, יוכלו הלקוחות ליהנות מ-50% על עדשות פורטיפוקל ומולטיפוקל. על הקמפיין המושקע אחראי משרד הפרסום "ראובני פרידן". 
 

במקום החמישי ניצב הקמפיין של רשת האופנה FOX אשר בשליטת איש העסקים הראל ויזל. בפרסומת המוסיקלית, הזמרת עדן גולן מרגשת את כולנו בביצוע מיוחד לשיר "גיבורי על" של להקת התקווה 6. בכך, מעוניינת החברה הישראלית להעניק כבוד רב לגיבורי התקופה אשר סיכנו את חייהם וחירפו את נפשם במהלך מלחמת "חרבות ברזל". 
 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה