שיווק ופרסום
נבחרת הכוכבים של BuyMe כובשת את המסך | הפרסומות הטובות של השבוע

הקמפיין החדש של BuyMe, אתר המתנות והחוויות הגדול בישראל, משך את תשומת ליבם של צופים רבים השבוע. בפרסומת, מככבת נבחרת הפרזנטורים של BuyMe, החל ממאיה ורטהיימר, ליאל אלי, מתן פרץ, חן אמסלם, בר זומר, שלום מיכאלשווילי ועד לקים אור אזולאי. כידוע, השחקנית חן אמסלם, כוכבת סדרת הדרמה "זגורי אימפריה", הצטרפה לאחרונה לחבורת הפרזנטורים של המותג הישראלי.
דבר המשרד
״כשיש BuyMe בחג פתאום כולם רוצים לארח״. כבר הרבה שנים שאנחנו עושים קמפיינים לפסח שמדגישים את הבידול בין האורח שנתן BuyMe לבין האורח שנתן מתנה אחרת. השנה אנחנו מרגישים שכבר לא היינו צריכים לספר את הסיפור של ״למה BuyMe״ במסר השיווקי אלא דווקא להדגיש את זה ש- BuyMe בחג זה כבר דיי ברור.
הוספנו חברת נבחרת חדשה, חן אמסלם. מתחילת יום הצילום, שהתחיל באזור 6 בבוקר, חן שובצה בחדר התארגנות לבד. האתגר בנבחרת מעבר לליהוק המדויק לצורכי המותג, זה לצפות את החיבור הקבוצתי בניהם. לכן תמיד יש חשש שכשחבר חדש מגיע, לא משנה כמה מוכר ואהוב הוא יהיה, הוא או היא עלולים להרגיש אאוטסיידרים והדבר הזה מורגש דרך המסך.
חד משמעית האתגר הכי גדול שהיה לנו היה לתאם 7 חברי נבחרת הכי עסוקים בארץ ועם הכי הרבה הפרעות קשב שיש, ליום אחד. אתגר נוסף היה להצליח לצלם את כל מה שהיינו צריכים. הזמן היה לגמרי נגדנו והיו אין סוף עיכובים.
״מאיה תפסיקי לאכול את הפרופס״. מאיה הגיעה לצילומים בול בארוחת צהריים ובגלל זמני הביוטי שלה, היא לא הספיקה לאכול. לכן, במהלך הצילומים היא לא השאירה הרבה בשולחן המצטלם. מי שרוצה לראות תיעוד חי של הדבר, מוזמן לצפות בסרטון מאחורי הקלעים שלנו זה ממש הורגש.
טיקטוקים ואפילו יותר מידי. בכל רגע של חוסר ריכוז, שיח עם במאי או שינוי תאורה, יכולתם לראות את אחד מהם שולף אייפון ועושה איזה טרנד בטיקטוק או אפילו סתם וידיאו לתוכן עתידי.
BuyMe
לקוח: לורין רז קשרי, שחר אלון ונועה היימן
מנכ"ל: זיו רוזן
מנכ"ל משרד פרסום ותוכן פיץ': אייל סעדה
סמנכל לקוחות: נסי בכר
מנהלת לקוחות: מיכל רבינוביץ'
סמנכ"לית קריאייטיב: אחיאב נצר
קריאייטיב: גיל קורן
במאי: עומרי טאוב
חברת הפקה: וואי וואי וואי

את המקום השלישי קטפה קבוצת כלמוביל, אשר עוסקת ביבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים. בפרסומת החדשה, עליה אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", מספר רשף לוי לילדיו כיצד המשפחה תחגוג השנה את חג הפסח.
עוד ב-
אחריה, מככבת רשת FOX HOME בכיכובם של הזוג הטלוויזיוני גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO". במהלך הפרסומת, מתוודעים הצופים למהלך החברתי החשוב שקידמה החברה הישראלית יחד עם עיריית קריית שמונה. רשת החנויות סייעה למפונים בחידוש בתיהם בעקבות הפסקת האש שהתרחשה בחודש פברואר האחרון.
במקום החמישי, מככב בנק הפועלים בזכות הקמפיין הייחודי שאותו הוביל השחקן עמוס תמם. כבר 20 שנה שבנק הפועלים פותח מוזיאונים ואתרי תרבות ברחבי הארץ. גם השנה, לכבוד חג הפסח, בנק הפועלים מזמין את הציבור הרחב לצאת ולטייל ברחבי הארץ וליהנות מעשרות מוזיאונים ואתרים בחינם.
הכתבות החמות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.סתם להביא מלא מפורסמים זה לא חוכמה (ל"ת)לא התחברתי 04/2025/12הגב לתגובה זו0 1סגור