שיווק ופרסום

נבחרת הכוכבים של BuyMe כובשת את המסך | הפרסומות הטובות של השבוע

בפרסומת החדשה של BuyMe, התווכחו הפרזנטורים מי מהם ישמש כמארח בליל הסדר, זאת על רקע הרצון לזכות במתנות השוות שמציעה הפלטפורמה הדיגיטלית למשתמשיה. על הקמפיין של BuyMe אחראי משרד הפרסום Peach
מערכת ice |  1
הקמפיין של BUYME (צילום משרד הפרסום PEACH)

הקמפיין החדש של BuyMe, אתר המתנות והחוויות הגדול בישראל, משך את תשומת ליבם של צופים רבים השבוע. בפרסומת, מככבת נבחרת הפרזנטורים של BuyMe, החל ממאיה ורטהיימר, ליאל אלי, מתן פרץ, חן אמסלם, בר זומר, שלום מיכאלשווילי ועד לקים אור אזולאי. כידוע, השחקנית חן אמסלם, כוכבת סדרת הדרמה "זגורי אימפריה", הצטרפה לאחרונה לחבורת הפרזנטורים של המותג הישראלי.

נבחרת הפרזנטורים הנוצצת של המותג הישראלי הייתה אחראית על כתיבת תסריט הקמפיין. מיטב המוחות במשרד הפרסום Peach הבינו כי בכדי שהצופים בבית יתחברו למסר השיווקי של אתר המתנות, חשוב לשתף פעולה עם נבחרת הכוכבים המצליחה בישראל.  בפרסומת, נחשפים הצופים לוויכוח הסוער שמתרחש בין הפרזנטורים על רקע הרצון שלהם ליהנות מהמתנות שמציעה הפלטפורמה הדיגיטלית למשתמשיה.


דבר המשרד 
״כשיש BuyMe בחג פתאום כולם רוצים לארח״. כבר הרבה שנים שאנחנו עושים קמפיינים לפסח שמדגישים את הבידול בין האורח שנתן BuyMe לבין האורח שנתן מתנה אחרת. השנה אנחנו מרגישים שכבר לא היינו צריכים לספר את הסיפור של ״למה BuyMe״ במסר השיווקי אלא דווקא להדגיש את זה ש- BuyMe בחג זה כבר  דיי ברור.

אפליקציית BuyMe משמשת כמילה נרדפת למתנה בכל השנה ולכן בחג הזה הלכנו על המסר ההפוך. החלטנו להראות את הזווית של המארח, זה שבאמת לא רוצה שתתקעו אותו עם מתנה שיש לה פתק החלפה, הוא פשוט רוצה BuyMe.
הדרך לשם לא הייתה חלקה, החלפנו כמה גלגולים של קריאייטיבים. ידענו שאנחנו רוצים את כל הנבחרת יחד, כי אי אפשר להתעלם מחבורה כזאת על המסך. המחיר של הבחירה הזאת היא עשרות גלגולים של תסריטים שבסוף מי שבאמת כתבו את הפאנצ׳ים הם המשפיענים עצמם, על הסט וגם לפניו.  היכולת לשחרר למשפיענים את המושכות ולתת להם להיות מי שהם בלי יותר מידי עבודת בימוי, זה הקסם. כל מה שצריך זה קריאייטיב טוב שיעשה להם כוכבים בעיניים.
סיפור מבניית הקמפיין
הוספנו חברת נבחרת חדשה, חן אמסלם. מתחילת יום הצילום, שהתחיל באזור 6 בבוקר, חן שובצה בחדר התארגנות לבד. האתגר בנבחרת מעבר לליהוק המדויק לצורכי המותג, זה לצפות את החיבור הקבוצתי בניהם. לכן תמיד יש חשש שכשחבר חדש מגיע, לא משנה כמה מוכר ואהוב הוא יהיה, הוא או היא עלולים להרגיש אאוטסיידרים והדבר הזה מורגש דרך המסך. 
לאחר מספר שעות שלא ראינו כמעט אינטראקציה של חן עם שאר הקבוצה, מאיה ורטהיימר הגיעה. כידוע, מאיה יודעת לשבור את הקרח ממש טוב.  הכוכבת החליטה להבהיל את חן תוך כדי שהיא מצלמת את הקטע שלה כשהיא מדברת על הספה.
מאיה זחלה מאחוריה והחלה לצווח, דבר אשר מיד גרם לחן אמסלם לקפוץ במקום.  מזל שהמצלמה תפסה את זה ויש לנו את הקטע המלא בעמוד שלנו באינסטגרם. מבחינתי זה ניצחון כפול, כי גם מאותו הרגע חן לא נפרדה מכולם והקרח נשבר. בנוסף, הצלחנו לצלם רגע אייקוני שזכה למאות אלפי צפיות. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
חד משמעית האתגר הכי גדול שהיה לנו היה לתאם 7 חברי נבחרת הכי עסוקים בארץ ועם הכי הרבה הפרעות קשב שיש, ליום אחד. אתגר נוסף היה להצליח לצלם את כל מה שהיינו צריכים. הזמן היה לגמרי נגדנו והיו אין סוף עיכובים.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
״מאיה תפסיקי לאכול את הפרופס״. מאיה הגיעה לצילומים בול בארוחת צהריים ובגלל זמני הביוטי שלה, היא לא הספיקה לאכול. לכן, במהלך הצילומים היא לא השאירה הרבה בשולחן המצטלם. מי שרוצה לראות תיעוד חי של הדבר, מוזמן לצפות בסרטון מאחורי הקלעים שלנו זה ממש הורגש.
מה הדבר שזרם הכי בקלות?
טיקטוקים ואפילו יותר מידי. בכל רגע של חוסר ריכוז, שיח עם במאי או שינוי תאורה, יכולתם לראות את אחד מהם שולף אייפון ועושה איזה טרנד בטיקטוק או אפילו סתם וידיאו לתוכן עתידי.
קרדיטים 
BuyMe
לקוח: לורין רז קשרי, שחר אלון ונועה היימן
מנכ"ל: זיו רוזן
Peach
מנכ"ל משרד פרסום ותוכן פיץ': אייל סעדה
סמנכל לקוחות: נסי בכר
מנהלת לקוחות: מיכל רבינוביץ'
סמנכ"לית קריאייטיב: אחיאב נצר
קריאייטיב: גיל קורן
במאי: עומרי טאוב
חברת הפקה: וואי וואי וואי
במהלך השבוע, שודרו לא מעט פרסומות הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות. בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצחת היא פלטפורמת BuyMe. בקמפיין יצירתי ומלא הומור, מתווכחים הפרזנטורים של המותג הישראלי מי מהם ראוי לשמש כמארח בחג הפסח. 
במקום השני, מופיעה חברת האופנה FOX אשר נשלטת על ידי איש העסקים הראל ויזל. בקמפיין, הזמרת עדן גולן מרגשת את הצופים בביצוע מיוחד לשיר "גיבורי על" של להקת התקווה 6.
לצד עדן גולן, מככבים בפרסומת גיבורי התקופה שסיכנו את חייהם וחירפו את נפשם במלחמה על הגנת המולדת. בין היתר, נחשפים הצופים לחייל צה"ל שאיבד את ידו במהלך המלחמה, חובש מטעם ארגון 'איחוד הצלה', טייסת קרבית ושוטר. על הקמפיין של רשת האופנה אחראי משרד הפרסום גיתם BBDO. 



את המקום השלישי קטפה קבוצת כלמוביל, אשר עוסקת ביבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים. בפרסומת החדשה, עליה אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי", מספר רשף לוי לילדיו כיצד המשפחה תחגוג השנה את חג הפסח.

משפחתו של רשף לוי בחרה לציין את חג הפסח באמצעות ביקור באחד מסניפיה של קבוצת כלמוביל וזאת לכבוד אירוע ה-"פסחמוביל". בכך, החברה הישראלית מודיעה לציבור הרחב כי במהלך החג היא מציעה מגוון רחב של רכבים למכירה במחירים מיוחדים. 
 



אחריה, מככבת רשת FOX HOME בכיכובם של הזוג הטלוויזיוני גיא זו-ארץ ויעל בר זוהר. על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO". במהלך הפרסומת, מתוודעים הצופים למהלך החברתי החשוב שקידמה החברה הישראלית יחד עם עיריית קריית שמונה. רשת החנויות סייעה למפונים בחידוש בתיהם בעקבות הפסקת האש שהתרחשה בחודש פברואר האחרון. 
 


במקום החמישי, מככב בנק הפועלים בזכות הקמפיין הייחודי שאותו הוביל השחקן עמוס תמם. כבר 20 שנה שבנק הפועלים פותח מוזיאונים ואתרי תרבות ברחבי הארץ. גם השנה, לכבוד חג הפסח, בנק הפועלים מזמין את הציבור הרחב לצאת ולטייל ברחבי הארץ וליהנות מעשרות מוזיאונים ואתרים בחינם. 
 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סתם להביא מלא מפורסמים זה לא חוכמה (ל"ת)
    לא התחברתי 04/2025/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור