מדדים ומחקרים

BUYME חושפת: החברה הזו היא שיאנית המתנות לעובדים

הישראלים רוצים לתת בחזרה: עלייה של 21% ב-BUYME לעסקים מקומיים וכאלה שנפגעו במלחמה. לפי נתוני BUYME, שיאנית המתנות השנה היא חברה בתחום הסביבה והקיימות שחילקה לעובדיה מתנה בשווי 1,285 שקל. לשם השוואה, בפסח הקודם זכתה בתואר הזה חברה בתחום הנדל״ן שחילקה מתנה בשווי 1200 שקל
מערכת ice | 
סכומי השי לחג הפסח (צילום shutterstock)
בחג פסח הזה המשק הישראלי התגייס לטובת העסקים הקטנים בארץ, על ידי הענקת מתנות לחג לעובדים שלהם מעסקים מקומיים. מותג המתנות BUYME, חושף את הנתונים המדויקים והדי מפתיעים.
כמדי שנה, פלטפורמת המתנות BUYME משתפת בבחירות הפופולאריות ביותר של מתנות החג וכל הנלווה להן. אך השנה, כמו השנה, שום דבר לא אותו הדבר. תומר כהן, מנכ״ל BUYME מספר כי ״יום לאחר ה-7.10 פתחנו אצלנו ב- BUYME חמ״ל שנועד לגייס עסקים מקומיים אלינו.
 
נחשפנו לסיפורים קשים, של מילואימנקים שעזבו את העסק כדי להגן על הבית, עסקים שפונו ואנשים שאיבדו הכל ב-7.10. פתחנו בפרויקט ״עוטפים עסקים״ עם Taboola שנוצר מהרצון לתת ללקוחות שלנו את הערך המוסף למתנה בזמן כזה, ואנחנו רואים היענות גדולה אליו בקרב הקהל שלנו״. 
בהתאם לכך, השנה ב- BUYME רואים כי 21% מהמעסיקים בחרו מתנות לעובדים מקטגוריית BUYME LOCAL, שהיא מתנה שמציעה שלל חוויות ומתנות ממגוון עסקים קטנים ומקומיים – יקבים, אופנה, מסעדות, מלונות ועוד. המתנה הזו נוצרה כדי לעזור ולהרים עסקים מהתעשייה המקומית. ולכן, חברות רבות בחרו להעניק אותה לעובדים שלהן. 
הקטגוריות הנוספות הפופולאריות ב-BUYME כמתנות פסח בקרב מעסיקים הן "BUYME ALL" – מתנה משולבת ש-53% מהחברות בישראל בחרו בה. קטגורייה זו מאפשרת לעובד לבחור מתנה ממגוון של מותגים, חוויות וחנויות שונות. הקטגוריה הנוספת היא מותגי אופנה, ש-17% מהמעסיקים בחרו בה, לאחר מכן קטגורית הקולינריה והאוכל עם 6%, למקום האחרון הגיעה קטגוריית ספא ומלונות עם 3%. 
לפי הדו״ח המעודכן שהוציאה לחג הפסח, נמצא שממוצע שווי מתנת החג מהמעסיק עומד על 520 שקלים. בדו״ח מדווח כי שווי הממוצע למתנה בענף ההייטק המסורתי עומד על 588 שקלים, דבר שמעיד על עלייה של כ-14% מחגי תשרי. ממוצע שווי המתנה בסטארט-אפים הוא גבוה מכך ועומד על  623 ש״ח, שזו עליה של 10% מהחגים הקודמים.
לפי נתוני BUYME, שיאנית המתנות השנה היא חברה בתחום הסביבה והקיימות שחילקה לעובדיה מתנה בשווי 1,285 שקל. לשם השוואה, בפסח הקודם זכתה בתואר הזה חברה בתחום הנדל״ן שחילקה מתנה בשווי 1200 שקל, ובחגי תשרי האחרונים היה זה משרד עורכי דין עם מתנה בשווי 1300 שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה