שיווק ופרסום

יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ מרגשים | אלו הפרסומות הטובות של השבוע

הקמפיין של פוקס הום משך את תשומת ליבם של הצופים השבוע. במהלך הפרסומת, בו כיכבו יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, נחשפו הצופים ליוזמה המרגשת שקידם המותג הישראלי עם עיריית קריית שמונה | אלו הפרסומות הטובות של השבוע
מערכת ice | 
קמפיין פוקס הום (צילום גיתם BBDO)
הקמפיין החדש של רשת "פוקס הום", בשליטת איש העסקים הראל ויזל, הצליח לרגש רבים מהצופים בעקבות היוזמה החברתית שקידמה החברה יחד עם עיריית קריית שמונה. החברה הישראלית החליטה לסייע בחידוש בתיהם של המפונים בעקבות הפסקת האש שהתרחשה בחודש פברואר האחרון. 
הזוג הטלוויזיוני יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ נבחרו לשמש כפרזנטורים החדשים של המותג הישראלי. מגישי הטלוויזיה נבחרו להוביל את המהלכים הפרסומיים של פוקס הום נוכח היותם דמויות אהובות שערכי המותג הישראלי מתחברים אליהם באופן טבעי. 
מיטב המוחות במשרד הפרסום "גיתם BBDO" בחרו בחוכמה בשיר "לחזור הביתה" של להקת התקווה 6, אשר מתאר בדיוק מיטבי את תחושתם של תושבי הצפון ששבו למקום האהוב עליהם לאחר תקופה ממושכת ומאתגרת במיוחד. 
באמצעות ההחלטה של רשת החנויות לקדם מהלך חברתי שנועד להקל עליהם ולו במעט במעבר לביתם, הצליחה פוקס הום לייצר בידול בינה לבין המתחרות שלה בשוק. מלבד זאת, מהלך אסטרטגי זה תורם רבות לתדמית רשת פוקס הום ומחזק את תחושת ההזדהות והקרבה של הצרכנים למותג הישראלי. 
 

דבר המשרד   
כולנו עוברים תקופה לא פשוטה בה למדנו להעריך מחדש את המושג בית. היה חשוב לפוקס הום ולנו לחבר את אמירת המותג: Fox Home - Make it Your Home לרוח התקופה ועשיית טוב. לכן, פוקס הום חברה לעיריית קריית שמונה בכדי לסייע בחידוש בתים של מפונים שחזרו הביתה. 
יעל בר זוהר וגיא זוארץ נבחרו לפרזנטורים של המותג, זוג אהוב שמייצג אותנו, הישראלים. החום והאותנטיות של יעל וגיא יצרו חיבור טבעי עם ערכי המותג, המשפחתיות והאווירה הביתית שהופכים את הבית למקום שכולם רוצים להיות בו. 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט? 
לספר סיפור מרגש ואנושי לצד חשיפת הקולקציה החדשה והיופי שיש במוצרי פוקס הום. כמו-כן, הצגת המגוון העצום שיש למוצרים למטבח, סלון, חדרי שינה, מקלחת-שירותים וכן במספר סגנונות עיצוב, כך שכל אחד מוצא את המוצרים שיגרמו לו להרגיש הכי בבית. 
מה הדבר שזרם הכי בקלות? 
בחירת השיר. מההתחלה לכולנו היה מאוד ברור שהשיר ״לחזור הביתה״ של להקת התקווה 6 יושב בול על הקמפיין ומביע את המסר שלנו בצורה הטובה ביותר.  
קרדיטים  
לקוח: מיכאל סבג, קרן קורץ, דניאל שוורץ, תום רונן, יעל כפיר, עומרית גזית קניון
מנכ"ל: ליאור טנר
סמנכ"ל לקוחות: אורית שצברג
מנהלת לקוחות: מיכל קדוש
סופרווייזרית: דניאלה סימן טוב
ניהול לקוח: עדי גוטפריד
סמנכ"לית קריאייטיב: איה בכור קוחניצקי
מנהל קריאייטיב: אסף חלפון
ארט: עדי זיו, יבגני אוטקין
קופי: תום ליבשיץ
טראפיק קריאייטיב: שירלי גם
סמנכ״ל אסטרטגיה: ניר דואר
מדיה OMD: רונה וולבורם, מאיה זוהר
מדיה OCEN: אביטל דיין, קורל עזרא, שוהם אלמקייס
טראפיק סטודיו: שגיא ולנשטיין
סטודיו: ורוניקה ברגמן, רובי סברז, טל שטיינברג.
מנהלת הפקה: רון עופר
במאי: אביב מערבי
חברת הפקה: מיאלמה
עיבוד מוזיקלי: ישי סוויסה
זמר: יונתן ביטון
צלם: טובי הוכשטיין
בית פוסט: way studios
עורך: עידן סטולר
סאונד: סידני טולדנו
במהלך השבוע, שודרו לא מעט פרסומות הן בתקשורת המסורתית והן ברשתות החברתיות. בדירוג חמש הפרסומות הטובות של השבוע של אתר ice, המנצחת הגדולה היא רשת פוקס הום בעקבות המהלך החברתי שהובילה יחד עם עיריית קריית שמונה. על הקמפיין המוסיקלי, בו השתתפו יעל בר זוהר וגיא זו-ארץ, אחראי משרד הפרסום "גיתם BBDO". 
את המקום השני קטפה קבוצת כלמוביל, העוסקת ביבוא והפצה של כלי רכב פרטיים ומסחריים. בקמפיין החדש של החברה הישראלית, בו מככב השחקן והקומיקאי רשף לוי, מציגה החברה הישראלית את מסלול הליסינג הישיר EXTRA LEAS. מדובר בליסינג פרטי וישיר מהיבואן שמאפשר לנהגים ליהנות מרכב שרשום על שמם. לצד רשף לוי, מככבת השחקנית דורית לב ארי, כוכבת סדרת הטלוויזיה "קופה ראשית". על הקמפיין אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי". 
 
 
אחריה, מככבת הפרסומת המשעשעת של BUYME, פלטפורמת המתנות והחוויות הגדולה בישראל. בקמפיין החדש, מתווכחים הפרזנטורים של המותג הישראלי מי מהם יזכה בתפקיד המארח בארוחה המשותפת בליל הסדר.
 
אותו ויכוח סוער מתרחש על רקע הרצון של הכוכבים ליהנות מהמתנות שמציעה אפליקציית ביימי למשתמשיה. בקמפיין החדש, נחשפה גם הפרזנטורית החדשה של ביימי - השחקנית חן אמסלם. לצידה, מככבים הפרזנטורים הקובעים שלום מיכאלשווילי, קים אור אזולאי, ליאל אלי, מאיה ורטהיימר, מתן פרץ ובר זומר. 
את המקום הרביעי קוטף מפעל הפיס בעקבות הפרסומת המרגשת שהוביל הזמר עידן עמדי. בקמפיין, מספר הכוכב הישראלי כי מפעל הפיס והרשויות המקומיות מזמינים את הציבור לבקר בצפון ולהגיע לעשרות אטרקציות ואתרים. מדובר באתרי טבע שפתוחים לציבור בישראל ללא תשלום בסופי השבוע במהלך חודש אפריל. על הקמפיין של מפעל הפיס אחראי משרד הפרסום "אדלר חומסקי ורשבסקי". 
 

במקום החמישי מופיע הקמפיין של קבוצת פז, בכיכובו של השחקן דב נבון. בפרסומת שאחראי משרד הפרסום "מקאן", מכריזה קבוצת פז כי משתמשי אפליקציית Yellow  יכולים לצבור עד 10% מסכום הקנייה במגוון סופרים ברחבי הארץ. במהלך הקמפיין, גילם דב נבון את אמנון טיטינסקי, אחת הדמויות האהובות על הצופים של סדרת הטלוויזיה "קופה ראשית". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה