שיווק ופרסום
כוכבת "קופה ראשית" קוטפת ג'וב חדש: זה הקמפיין שבו היא משתתפת
רשת אופטיקנה יצאה בקמפיין מוסיקלי בכיכובה של השחקנית נועה קולר, כוכבת סדרת הטלוויזיה "קופה ראשית". במסגרת הפרסומת, אופטיקנה משיקה את "האופטומטריסט האישי שלי" – שירות חדש המיועד ללקוחות פורטיפוקל ומולטיפוקל

השחקנית נועה קולר, המגלמת את שירה שטיינבוך בסדרת הטלוויזיה "קופה ראשית", נבחרה להוביל את הקמפיין החדש של רשת אופטיקנה. בפרסומת החדשה, החברה הישראלית משיקה את "האופטומטריסט האישי שלי" - שירות חדש המיועד ללקוחות פורטיפוקל ומולטיפוקל.
במסגרתו, הלקוחות נהנים מליווי אישי על ידי אופטומטריסט קבוע מרגע ההמתנה לבדיקה, דרך התאמת המשקפיים ועד ליווי בהסתגלות וביקורות תקופתיות. השירות כולל תקשורת רציפה בוואטסאפ, מידע נגיש על האופטומטריסטים בכל סניף, בדיקות רפואיות מתקדמות כמו מיפוי קרנית ולחץ תוך עיני, שיתוף פעולה עם המרכז לרפואת עיניים עין טל והטבות לייף סטייל.
במהלך הפרסומת, נועה קולר פוצחת בשירה והופכת לזמרת משנות ה-80 עם לוק נוסטלגי וברקע פסקול אייטיז שמסביר מהו בעצם השירות החדש של אופטיקנה הנקרא "האופטומטריסט האישי שלי".
מטרת הקמפיין הינה ליידע את לקוחות הפורטיפוקל והמולטיפוקל של אופטיקנה, כי הרשת הוותיקה בישראל מוזמנים להיבדק על ידי אופטומטריסט וליהנות מ- 50% הנחה על עדשות מולטיפוקל סייקו תוצרת גרמניה. על הפרסומת המושקעת, אשר עלותה מוערכת בכ-3 מיליון שקלים, אחראי משרד הפרסום "ראובני-פרידן".

בתמונה: נועה קולר, צילום: שי פרנקו
עוד ב-
הקמפיין פורסם בטלוויזיה, רדיו, דיגיטל, סושיאל ובשלל בנקודות מכירה ובקניונים ברחבי הארץ. ליאת נוימן, סמנכ"לית השיווק של אופטיקנה, מסרה: "רצינו להפוך את המומחיות שלנו לחוויה אישית, נגישה ומדויקת – ולהשיק לא רק שירות, אלא שפה חדשה עם הלקוח, שמעמיקה את ההבטחה שלנו Respect Your Eyes".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.נועה קולררות יהל 04/2025/23הגב לתגובה זו0 0הפרסומת לאופטיקנה מעולה. אני לקוחה שלהם, ומאוד מרוצה.סגור