שיווק ופרסום

עומר מילר חוזר למסכים: קמפיין המיליונים החדש של השף

השף עומר מילר, שהחליט לקחת צעד אחורה בשננה האחרונה, חוזר למסכים ויככב בקמפיין חדש של קבוצת הנדל"ן אבני דרך וקבוצת י.ד.ברזאני שיעלה לאוויר בהשקית 2 מיליון שקל
מערכת ice | 
עומר מילר (צילום אלדד רפאלי)
קבוצת הנדל"ן אבני דרך וקבוצת י.ד ברזאני  השותפות בפרויקט הדגל בקצרין משיקות  מהלך מיתוגי לפרויקט  שבמרכזו  קמפיין חדש בכיכובו של עומר מילר, שף, איש עסקים ויוצר תוכן, שהחליט לאחרונה לקחת צעד אחורה וחזר כעת ובגדול למסכים בקמפיין ענק.
מילר יוביל וילווה את החברות לתקופה של שנתיים. על פי הערכה, החברות ישקיעו בקמפיין סכום של כ-2 מיליון שקל, שיכלול קמפיין רשת, קמפיין טלוויזיוני ושלטי חוצות, שעלה השבוע.
החברות, באמצעות הקמפיין, מציגות את פרויקט הנדל"ן הראשון מסוגו ברמת הגולן, לאחר קיפאון נדל"ני של 50 שנה באזור. החברות, מדגישות באמצעות הקמפיין את החשיבות שיש לאיכות החיים תחת המסר "שמים את החיים במרכז ברמת הגולן", וכן קוראות לציבור ליישב ולחזק את הצפון והדרום ואת  ישראל בכלל בתקופה חשובה זאת. זהו הקמפיין המיתוגי הראשון המשותף לחברות.
"אנחנו רואים בתקופה זאת הזדמנות מצוינת לצאת בקמפיין בסדר גודל כזה, בעל מסר חשוב הקורא ליישב את יישובי הפריפריה, מתוך ציונות ואהבת הארץ, תוך שינוי ושדרוג הרגלי המגורים וחיזוק קשרי המשפחה. החיבור עם עומר הרגיש טבעי מאוד, בזכות ערכיו המשפחתיים, הזיקה לצפון ואישיותו הישראלית ואהבת הארץ שהוא מפגין, משתלבים מצוין עם ערכינו", נמסר מהחברות.   
מעומר מילר נמסר: "אני נרגש מאוד מהחיבור עם החברות אבני דרך וי.ד בראזני. כמי שגדל בכפר נוער בדרום, והיום מגדל משפחה בצפון, אני מרגיש מחובר ביותר לערכי החברות ושמח להיות שותף לדרכן".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה