שיווק ופרסום

מורן אטיאס קוטפת קמפיין חדש במיליונים: "תקופה מאתגרת"

רשת מלונות סטאי והרברט סמואל עולים בקמפיין קיץ חדש, בכיכובה של השחקנית והדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס, בו הושקעו כ-2 מיליון שקל: "החיבור הזה מרגיש לי טבעי ונכון"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום נוי ערקובי)
רשת מלונות סטאי והרברט סמואל בקמפיין קיץ חדש, בכיכובה של השחקנית והדוגמנית הבינלאומית מורן אטיאס. הקמפיין, שעולה לאוויר בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, צולם כולו במלונות הרשת ברחבי הארץ – ומציג חופשה אלגנטית, עכשווית, עם חיבור עמוק לאירוח ולזהות המקומית.
הקמפיין החדש של רשת מלונות סטאי והרברט סמואל יעלה בשבוע הקרוב בטלוויזיה וברשת, וכולל סדרת סרטונים מיוחדת שמביאים לידי ביטוי את העיצוב, השירות והנוף של המלונות – עם לוק בינלאומי ורוח ישראלית חמה.
מורן אטיאס, שמובילה את הקמפיין, שיתפה: "הקריירה שלי לקחה אותי להרבה מלונות מסביב לעולם, שחלקם הפכו לבית שני. אבל סטאי תמיד היה המקום שאני חוזרת אליו — לכן החיבור הזה מרגיש לי טבעי ונכון".
אטיסאס הודתה שאנחנו נמצאים בתקופה מאתגרת, מה שמצריך אותנו לקחת רגע פסק זמן לנשום: "אנחנו בתקופה מאתגרת, שדורשת מאיתנו לעצור רגע, להתמלא בכוחות ולזכור שמגיע לנו טוב. קמפיין כזה, לרשת מלונות יוקרתית, אלגנטית, ובראש ובראשונה ישראלית — הוא בדיוק מה שאני גאה להיות חלק ממנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה