שיווק ופרסום

אגם בוחבוט מככבת, אייל ברקוביץ' בקמפיין חדש | דירוג הפרסומות הטובות

חברת המשקאות מציגה את נבחרת הפרזנטורים החדשה שלה, חברת נדל"ן מובילה קמפיין עם אייל ברקוביץ' וליאור רז - ומה עוד? | דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
מערכת ice | 
אגם בוחבוט (צילום גליקמן שמיר סמסונוב ופובליסיס)

הפרסומת החדשה של קוקה קולה משכה את תשומת ליבם של גולשים רבים ברשתות החברתיות. בקמפיין החדש שפורסם במדיה החברתית ובערוצי הטלוויזיה מככבים הזמרת אגם בוחבוט ונבחרת כוכבי רשת פופולריים.


מי עוד מופיע מלבד בוחבוט? היוטיובר המצליח עידן תלם, הזמרת והיוצרת ענבל רז וכוכב הרשת עידן שלווה. בסדרת סרטונים קצרים, נבחרת הפרזנטורים החדשה של קוקה קולה מציגה לראווה את Coca-Cola Summer Sound: סאונד מוזיקלי ייחודי שבו ישולבו אלמנטים סנסוריים שהמעבירים את חווית המותג ומזוהים איתו.

 
בכך, המותג הפופולרי מזמין את הגולשים להשתמש בסאונד החדש בעת יצירת סרטונים ברשתות טיקטוק ואינסטגרם ולשתף את התוכן באפליקציית קוקה קולה או בסושיאל.  כל אחד מיוצרי התוכן יבחר את המשתתפים הבולטים במיוחד שיזכו במקרר קוקה-קולה אישי ובאספקה שנתית של פחיות קוקה-קולה/קוקה-קולה ZERO.
מהלך זה, מחבר בין קהל היעד הצעיר למותג הפופולרי, יוצר תחושות של קרבה והזדהות עם החברה - דבר שתורם משמעותית לתדמית ולצמיחה העסקית של ענקית המשקאות הממותקים. על הקמפיין החדש, אחראים משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" וחברת המדיה Publicis.
 

 
דבר המשרד 
שומעים שזה קוקה-קולה. תכירו את סאונד הקיץ של מותג המשקאות המוביל בארץ Coca-Cola SUMMER SOUND. קמפיין תדמיתי ופעילות תוכן לכבוד הקיץ הכל כך מזוהה עם המותג, תוך כדי הדגשת החיבור בין הצרכנים לעולמות המוסיקה והסאונד שמאפיינים את קוקה-קולה.
פעילות התוכן מתקיימת באפליקציית קוקה-קולה ובסושיאל שבו מזמינים את כל הצרכנים לקחת חלק מסאונד הקיץ שהם יצרו במיוחד עם "בונמזה" (סתיו נחום וגלעד אבנת). סאונד שכולו מורכב מקצב סוחף, ווייב קייצי ובעיקר, הסאונדים האייקונים של המותג כמו ה"תססס" של פתיחת הפחית, הקרח שנופל בקלאסיות לתוך כוס, תקתוק ASMR של ציפורניים על בקבוק זכוכית ועוד.
את הפעילות מובילים היוצרים הטובים בישראל (אגם בוחבוט, עידן תלם, ענבל רז, עידן שלווה) שהעלו לעמוד הסאונד בטיקטוק את האינטרפרטציה הייחודית שלהם לסאונד הקיץ.
הגולשים שלוקחים חלק בפעילות ומעלים תכנים מקוריים שלהם, יכולים גם לזכות בפרס נחשק.
הפעילות כאמור מלווה בקמפיין טלוויזיה עם סדרת סרטים שמראה את היוצרים באולפן הקלטות. המצלמה עוברת מהמשפיענים לצילומים סנסוריים של פתיחת פחית/בקבוק, קרח נופל, ועוד סאונדים שייחודים אך ורק למותג העל קוקה-קולה.
 
האתגר (או הפיצוח) הכי גדול בפרויקט?
האתגר הוא שילוב של היוצרים שמיומנים ביצירת תכנים ומכירים את הפלטפורמה לבין היוזרים שמאותגרים לתת את הביטוי האישי שלהם ביצירת התכנים אותנטיים תוך חופש פעולה מלא – שני אלה הופכים את המהלך לחכם, מסקרן ובעיקר, מדויק לקהל ולפלטפורמה.
משפט קאלט שנתפס במהלך ההפקה?
משפט הפתיחה של הסאונד: "בעברית זה פחית, באנגלית זה CAN". משפט הפתיחה הוא ה"הוק" של המהלך ואפשר לראות את זה בתכנים שהמשתמשים משתפים, כמובן לצד הסאונדים הסנסוריים האייקונים של פתיחת הפחית וכו'. 
דירוג הפרסומות הטובות של השבוע
לצד הקמפיין המוצלח של קוקה קולה, נחשפו הצופים ללא מעט פרסומות מושקעות ויצירתיות של חברות שהכריזו על שירות או מוצר חדש עבור קהל הלקוחות שלהם. חברת הנדל"ן "בריטניה ישראל" הובילה קמפיין חדש בכיכובם של אייל ברקוביץ' וליאור רז והשיקה את פרויקט המגורים החדש באזור חיפה. בפרסומת, הטאנלטים שוחחו על החשיבות שבהשקעות נדל"ן בישראל ובפרויקטי המגורים שמובילה חברת "בריטניה ישראל".
על הקמפיין המדובר אחראי איש הפרסום טובי כוכב ממשרד הפרסום To Be מדיה. במסגרת המהלך הפרסומי, החברה הכריזה על הרחבת פעילותה בערי פריפריה עם פרויקטים חדשים דוגמת "קריית אתא צפון". 
 

פרסומת נוספת שמשכה את תשומת ליבם של הצופים במהלך השבוע האחרון היא הפרסומת של חברה טרה. באמצעות אנימציה מושקעת ותסריט יצירתי, החברה הישראלית השיקה משקה חדש וממותק בטעם של צמר גפן ללא תוספת סוכר. על הפרסומת החדשה של טרה, אחראים משרד הפרסום "גליקמן שמיר סמסונוב" וחברת publicis. 
  
קרדיטים 
קוקה-קולה | החברה המרכזית למשקאות – CBC ישראל
משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב | פובליסיס
קבוצת בלוסטון – LIVE NATION
סוכנות יוצרי תוכן וסושיאל -GOAT 
"בונמזה" – הפקת סאונד
עופר בן יהודה – הפקת סרטים
דני לוי יח״צ 
יוניון מדיה
טיקטוק ישראל
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה