שיווק ופרסום

בהשקעה של 5 מיליון שקלים: עידן עמדי בתפקיד יוקרתי

הזמר והיוצר יוביל את הקמפיין החדש של חברת הנדל"ן י.ח דמרי לרגל יציאתו לשיווק של פרויקט המגורים היוקרתי בשדה דב בתל אביב, הקמפיין שובר את תבניות הפרסום המוכרות וירוץ במספר מקומות
מערכת ice | 
עידן עמדי (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
חברת הנדל״ן י.ח דמרי משיקה קמפיין פרסומי חדש ופורץ דרך לרגל יציאתו לשיווק של הפרויקט היוקרתי Dimri Yama בשדה דב תל אביב. את הקמפיין מוביל היוצר, הזמר והשחקן עידן עמדי, פרזנטור החברה בחמש השנים האחרונות. הקמפיין החדש שובר את תבניות הפרסום המוכרות בעולם הנדל״ן, ומציג חוויית מגורים ייחודית בגישה יצירתית, רגישה ואמנותית. הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון ש"ח צפוי לרוץ בטלוויזיה, בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובשילוט חוצות.

עידן עמדי, צילום: רועי טהר
במטרה לייצר קמפיין בעל שפה קולנועית מקורית, שכרה החברה את המפיק ובמאי העל המוערך רומן בוצ׳אצ׳קי, במאי פרסומות מוכר, מהבולטים בישראל, שאחראי לקמפיינים של מיטב החברות במשק וקליפים של אמנים מובילים, בהם נועה קירל, סטטיק ובן אל ועוד. בוצ׳אצ׳קי יצר פרסומת חדשנית, שמביאה לידי ביטוי את רוח וחזון הפרויקט אשר שואב השראה מהאינסופיות של הים ושילוב של חוויית מגורים על קו החוף יחד עם תכנון מוקפד, עיצוב מודרני יוקרה ואיכות. 

עידן עמדי, צילום: רועי טהר
הפרויקט מביא עיצוב אדריכלי בינלאומי פורץ דרך אותו מוביל  האדריכל המוערך רני זיס, החתום על פרויקטים יוקרתיים בישראל ובעולם, ביניהם בתי המלון  The Plaza בניו יורק,  מיזם היוקרה Six Senses Tel Aviv ברוטשילד 10 ו-  The Ritz-Carlton בהרצליה - כולם מזוהים עם סטנדרט יוקרתי על-זמני ועם אדריכלות שמציבה רף חדש. לעיצוב הפנים נבחרה המעצבת הבריטית הבינלאומית Kelly Hoppen, מהשמות הגדולים בתעשיית העיצוב העולמית, זוכת עיטור הכבוד CBE מטעם בית המלוכה הבריטי על תרומתה יוצאת הדופן לעולם העיצוב. Hoppen נחשבת לאחת המובילות ביצירת שפה עיצובית מינימליסטית ־ אלגנטית שמחברת חמימות עם יוקרה עילית.
בין הפרויקטים שלה ניתן למצוא אחוזות פרטיות בלונדון, מלונות בוטיק באסיה וסדרות עיצוב יוקרתיות לבתי יוקרה בכל העולם. השילוב בין הראייה האדריכלית פורצת הדרך של זיס לבין המגע האלגנטי של Hoppen ממצב את Dimri Yama כפרויקט בינלאומי אמיתי - כזה שמחבר את תל אביב לסטנדרט עולמי של מגורי יוקרה.
אמיר כהן, סמנכ״ל השיווק והמכירות של דמרי: " פרויקט Dimri Yama נבנה מתוך אמונה שהים הוא מקור השראה אינסופי. חזון הפרויקט מבטא את הבחירה בחיים מול הים, על קו החוף של תל אביב כדרך חיים עם חוויה יומיומית, שילוב הרמוני בין המטרופולין הדינמי, המרחב הימי והאדריכלות בסביבה בעלת חותם בינלאומי. לכן בחרנו לחבור לבמאי מוביל בתחום אשר ביצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא יצר קמפיין שאיננו דומה לשום דבר שנעשה בעולם הנדל״ן. שיתוף הפעולה , ארוך השנים, עם עידן עמדי הוא טבעי ונובע מחיבור עמוק של ערכים. עידן מבטא את הישראליות במיטבה ,אמינות, יציבות, אחריות ותחושת שליחות וחיבור זה מוכיח את עצמו פעם אחר פעם בקמפיינים שלנו".  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה