שיווק ופרסום

ב'תפוז' עולים להתקפה: "יש אתרים שלא מופיעים בסקר TIM כי הם לא משלמים"

קבוצת אתרי תפוז מפסיקה לשתוק ונכנסת חזיתית בסקר TIM, המעוות לטענתם. אילן רם, TIM: "לא תופסים אדם בצערו. מי שלמטה תמיד יתקוף"
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    פעם דיברתי עם יואב יצחק
    אלמוגן 01/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאלתי אותו למה News1 לא כלול בסקר, והשיב לי שהוא לא מוכן לשלם כדי להיכלל בסקר שלא כולל אתרים טובים שלא מוכנים לשלם. גם ויקיפדיה זה אתר נקרא ורק בגלל שלא משלמים לא כוללים אותם. תאכל'ס צודק - טים יכולים לתקוע את הסקר שלהם ב... שיחפשו מקורות מימון אחרים. איגודי הפרסום צריכים לפרסם סקר משלהם.
    סגור
  • 5.
    סקר שטותי כ"כ הטים הזה. דן צודק
    רמי 01/2011/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לסגור את השאלטר על הסקר הזה..
    סגור
  • 4.
    תפוז חזק!
    גלי 01/2011/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בלי מדיה תומכת בטלויזיה או בעיתון מצליח לשמור על מקומו גם בסקר TIM שבודק בכלל מודעות! הוא עולה גם בקומסקור, גם בגוגל טרנדס וגם באלקסה!
    סגור
  • 3.
    צודקים! איפה ויקיפדיה? איפה פועלים?
    rubi 01/2011/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה פאנט? איפה לאומי? איפה מגה אפלואד? ביזפורטל? הם לא נמדדים... אבל כלכליסט, גלובס, דה מרקר, זאפ, יד2, בזק???
    סגור
  • 2.
    לא רק טים-טום, גם איד-יוט (ל"ת)
    איתי 01/2011/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כדאי שדן חן ירגע לפני
    קלמנטינה 01/2011/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שיתחילו המדידות האמיתית ואז כולם יראו באמת באיזה גודל הקלמנטינה שלו
    סגור