שיווק ופרסום
ב'תפוז' עולים להתקפה: "יש אתרים שלא מופיעים בסקר TIM כי הם לא משלמים"
קבוצת אתרי תפוז מפסיקה לשתוק ונכנסת חזיתית בסקר TIM, המעוות לטענתם. אילן רם, TIM: "לא תופסים אדם בצערו. מי שלמטה תמיד יתקוף"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.פעם דיברתי עם יואב יצחקאלמוגן 01/2011/25הגב לתגובה זו0 0שאלתי אותו למה News1 לא כלול בסקר, והשיב לי שהוא לא מוכן לשלם כדי להיכלל בסקר שלא כולל אתרים טובים שלא מוכנים לשלם. גם ויקיפדיה זה אתר נקרא ורק בגלל שלא משלמים לא כוללים אותם. תאכל'ס צודק - טים יכולים לתקוע את הסקר שלהם ב... שיחפשו מקורות מימון אחרים. איגודי הפרסום צריכים לפרסם סקר משלהם.סגור
-
5.סקר שטותי כ"כ הטים הזה. דן צודקרמי 01/2011/23הגב לתגובה זו0 0הגיע הזמן לסגור את השאלטר על הסקר הזה..סגור
-
4.תפוז חזק!גלי 01/2011/23הגב לתגובה זו0 0בלי מדיה תומכת בטלויזיה או בעיתון מצליח לשמור על מקומו גם בסקר TIM שבודק בכלל מודעות! הוא עולה גם בקומסקור, גם בגוגל טרנדס וגם באלקסה!סגור
-
3.צודקים! איפה ויקיפדיה? איפה פועלים?rubi 01/2011/23הגב לתגובה זו0 0איפה פאנט? איפה לאומי? איפה מגה אפלואד? ביזפורטל? הם לא נמדדים... אבל כלכליסט, גלובס, דה מרקר, זאפ, יד2, בזק???סגור
-
2.לא רק טים-טום, גם איד-יוט (ל"ת)איתי 01/2011/23הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.כדאי שדן חן ירגע לפניקלמנטינה 01/2011/23הגב לתגובה זו0 0שיתחילו המדידות האמיתית ואז כולם יראו באמת באיזה גודל הקלמנטינה שלוסגור


