שיווק ופרסום

למי שייכת אראלה? הפייסבוק הצית ויכוח על הקרדיט לקמפיין - גיתם או באומן?

מירן פחמן תוהה בפייסבוק: "למה גיתם לא נותנים לבאומן קרדיט על מהלך אראלה?" מיכל המאירי: "להצלחה אבות רבים. הרעיון בכלל נולד במפעל הפיס"
תגובות לכתבה(24):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מירן, סתם יצאת קטנוני וטרחני, כהרגלך בקודש
    קופי 02/2011/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא ברור מה האינטרס שלך לפרסם סטטוס כזה אבל די ברור שיש אחד כזה.
    סגור
  • 15.
    הרעיון הוא לא קריאיטיבי, שיווקי נטו
    יוק 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הוא כזה רעיון גדול, מדוע הוא אינו מופיע באתרי הפרסום הבינלאומיים? אז הדיון למי שייך הקרדיט לעצלנות הקריאיטיבית, גיתם או באומן ?
    סגור
  • 14.
    מהלך יח"צ יפה לכפיל של רני רהב
    אנונימי 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני "סיימתי" את תפקידי כ"מנהל קריאיטיב" "דיגיטל" במקאן ואני פנוי לעשות פרילאנס,אפשר לפנו אלי דרך הפייסבוק
    סגור
  • 13.
    נראה שאין ויכוח על העובדות
    חם ויפת 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שאני לא מכיר את הפחמן הזה אבל ניכר מהכתבה שאין ויכוח על העובדות ואכן הרעיון המקורי של הקמפיין התחיל בבאומן. כל הסיפורים על זה שהקמפיין עלה לשבועיים וירד ועל כך שחלק גדול מיוצרי הקמפיין עברו לגיתם זה קשקושים. גיתם עשו פה פדיחה איומה.
    סגור
  • השרוף 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל פעם שתגובה מתחילה ב"את האמת" ....
    סגור
  • טען עוד
  • 12.
    עצוב
    השרוף 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העובדות : מהלך אראלה נולד במפעל הפיס. רק אילן דרור האמין עד הסוף שזה הבידול של המוצר והוא דחף את המהלך בכל הזדמנות. בבאומן נלחמו עד הסוף המר כדי לשכנע שזה חרא (לצערי ישבתי בחדר שזה קרה) - גיתם ידעו לקחת אותו ולמנף אותו - מה שנעשה ברדיו ת"א, מדהים - אפילו השילוט ה"לא קריאטיבי" מצליח לשמור על אוטנטיות ואמינות הקמפיין מבלי להפוך ל"פרסומת". בקיצור - מירן תמיד היית ילד קטן חסר בטחון, כנראה כבר לא תתבגר....חבל שכך תזכר הקריירה הקצרה שלך בענף. שאפו למפעל הפיס ולגיתם על מהלך השנה.
    סגור
  • 11.
    מירן הוא אחד אנשי הקריאייטיב הטובים בענף
    בדוי 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש הוא גאון קריאייטיב ואחד האנשים הטובים והחבריים בענף. הבעייה שלו היא תכונת הדון קישוטיות שתמיד הורסת לו. הוא צודק מאוד כמו במקרה הזה אבל לא תמיד פועל חכם. פוליטיקאי הוא כבר לא יהיה...
    סגור
  • חוץ ממך מירן, לא הרבה חושבים ככה (ל"ת)
    ראול 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • השרוף 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם חכם ואיש קריאטיב הוא כבר לא יהיה
    סגור
  • 10.
    תזכירו לי מי זה מירן פחמן?
    אנונימי 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הא, זה ההוא שפוטר מגיתם ומעוד כל מיני משרדים מהעשריה הפותחת.
    סגור
  • 9.
    להצלחה שותפים רבים..
    חבר של אראלה 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם הקמפיין היה כישלון, באומן לא היו מצייצים. יאללה דג הזהב!! ולא לגיתם - למפעל הפיס, שחשב, ייזם, הפיק ועשה הכל. גיתם סתם גובים כסף על העמלות.. יצירתיות בגיתם? הצחקתם את כולנו. מבחינתם קמפיין טלוויזיה עם הכלב לאקי המאוס היה מביא להם הרבה יותר עמלות והם היו הרבה יותר מרוצים..
    סגור
  • 8.
    עצה ידידותי מירן
    איילת 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תפסיק לכרות ענפים, בסוף תיפול ותקבל מכה בטוסיק.
    סגור
  • 7.
    לא לריב ילדים יש מקום לכולם
    אחת שמבינה 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והקמפיין אכן מקסים וברכות למי שידע למנף אותו ולעשות אותו מה שהוא - ונראה שזה גיתם. מירן, אתה מתעסק בקטנות. אם תמשיך ככה, אראלה לא תתקשר אליך. בחיים. ראה הוזהרת!!!! כל הצורך בהכרה והוקרה - מזמן עבר את גבול הטעם הטוב. נא להרגיע את האגו
    סגור
  • 6.
    קמפיין השנה
    קובי בריינט 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומי זאצ ענבל גולן ? היא פנויה ? מחפשת עבודה ? (תרגע טנקוס)
    סגור
  • ענבל מלאה במקומות הנכונים
    לגבי ענבל 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם במקומות הלא נכונים
    סגור
  • 5.
    מירן, בבאומן זה לא עבד. בגיתם כן. תתמודד. (ל"ת)
    אחת שמבינה 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לגבי ענבל
    זה שעשה את ענבל 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למגיב 2 , הייתי שם, לא משהו בכלל
    סגור
  • 4.
    מה, מה קרה?
    יואב 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז גם וגם. מה רע? באומן התחילו, גיתם מינפו ועכשיו זה שלהם. כולל כל הפיתוח. אם שחקן כדורגל התחיל לשחק במרמורק, אבל עשה את הפריצה שלו במכבי תל אביב, זה בסדר שמרמורק יגידו שהוא התחיל אצלם. אבל בגלל מכבי הוא נהיה כוכב. לא ככה?
    סגור
  • 3.
    כל הכבוד לגיתם!!!!! (ל"ת)
    אראלה תתקשרי אליי 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    אמת בפרסום
    עוד עובדות 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד שתי עובדות שמירן "שכח" לציין: 1. הוא נבעט מגיתם לפני שלוש שנים 2. אישתו עובדת בבאומן.
    סגור
  • 1.
    הרעיון אינו חדש בעולם. (ל"ת)
    משה ב. 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רעיון
    פרסומאי 02/2011/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ישבתי עם חנה אפרתי ועוד כמה על אותו רעיון בדיוק ב2004 נשבע לכם
    סגור
  • מה הקשר????
    מה הקשר 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה כל דבר צריך להיות סביב הראשוניות? זה קמפיין שבמהות שלו היא לא קריאטיבית אלא שיווקית נטו שיושב על הלקוח הספציפי כמו כמו כפפה ליד. די עם ההערות המיותרות האלה של "עשו את זה כבר" רדו מהעץ. אחלה קמפיין. יפה מאוד באומן. יפה מאוד גיתם. יפה מאוד מפעל הפיס.
    סגור
  • איפה?
    אילן דרור 02/2011/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשמח לדעת איפה, כי למיטב ידיעתי מפעל הפיס הוא ארגון ה"לוטרי" היחיד שמתקשר ללקוחותיו הזוכים מעצם העובדה שאין עוד "תוכנית מנויים" כזו (פטנט ישראלי).
    סגור