שיווק ופרסום
למי שייכת אראלה? הפייסבוק הצית ויכוח על הקרדיט לקמפיין - גיתם או באומן?
מירן פחמן תוהה בפייסבוק: "למה גיתם לא נותנים לבאומן קרדיט על מהלך אראלה?" מיכל המאירי: "להצלחה אבות רבים. הרעיון בכלל נולד במפעל הפיס"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(24):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
16.מירן, סתם יצאת קטנוני וטרחני, כהרגלך בקודשקופי 02/2011/06הגב לתגובה זו1 0לא ברור מה האינטרס שלך לפרסם סטטוס כזה אבל די ברור שיש אחד כזה.סגור
-
15.הרעיון הוא לא קריאיטיבי, שיווקי נטויוק 02/2011/03הגב לתגובה זו0 1אם הוא כזה רעיון גדול, מדוע הוא אינו מופיע באתרי הפרסום הבינלאומיים? אז הדיון למי שייך הקרדיט לעצלנות הקריאיטיבית, גיתם או באומן ?סגור
-
14.מהלך יח"צ יפה לכפיל של רני רהבאנונימי 02/2011/03הגב לתגובה זו1 0אני "סיימתי" את תפקידי כ"מנהל קריאיטיב" "דיגיטל" במקאן ואני פנוי לעשות פרילאנס,אפשר לפנו אלי דרך הפייסבוקסגור
-
13.נראה שאין ויכוח על העובדותחם ויפת 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0האמת שאני לא מכיר את הפחמן הזה אבל ניכר מהכתבה שאין ויכוח על העובדות ואכן הרעיון המקורי של הקמפיין התחיל בבאומן. כל הסיפורים על זה שהקמפיין עלה לשבועיים וירד ועל כך שחלק גדול מיוצרי הקמפיין עברו לגיתם זה קשקושים. גיתם עשו פה פדיחה איומה.סגור
-
השרוף 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0כל פעם שתגובה מתחילה ב"את האמת" ....סגור
- טען עוד
-
12.עצובהשרוף 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0העובדות : מהלך אראלה נולד במפעל הפיס. רק אילן דרור האמין עד הסוף שזה הבידול של המוצר והוא דחף את המהלך בכל הזדמנות. בבאומן נלחמו עד הסוף המר כדי לשכנע שזה חרא (לצערי ישבתי בחדר שזה קרה) - גיתם ידעו לקחת אותו ולמנף אותו - מה שנעשה ברדיו ת"א, מדהים - אפילו השילוט ה"לא קריאטיבי" מצליח לשמור על אוטנטיות ואמינות הקמפיין מבלי להפוך ל"פרסומת". בקיצור - מירן תמיד היית ילד קטן חסר בטחון, כנראה כבר לא תתבגר....חבל שכך תזכר הקריירה הקצרה שלך בענף. שאפו למפעל הפיס ולגיתם על מהלך השנה.סגור
-
11.מירן הוא אחד אנשי הקריאייטיב הטובים בענףבדוי 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0האיש הוא גאון קריאייטיב ואחד האנשים הטובים והחבריים בענף. הבעייה שלו היא תכונת הדון קישוטיות שתמיד הורסת לו. הוא צודק מאוד כמו במקרה הזה אבל לא תמיד פועל חכם. פוליטיקאי הוא כבר לא יהיה...סגור
-
חוץ ממך מירן, לא הרבה חושבים ככה (ל"ת)ראול 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
השרוף 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0גם חכם ואיש קריאטיב הוא כבר לא יהיהסגור
-
10.תזכירו לי מי זה מירן פחמן?אנונימי 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0הא, זה ההוא שפוטר מגיתם ומעוד כל מיני משרדים מהעשריה הפותחת.סגור
-
9.להצלחה שותפים רבים..חבר של אראלה 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0אם הקמפיין היה כישלון, באומן לא היו מצייצים. יאללה דג הזהב!! ולא לגיתם - למפעל הפיס, שחשב, ייזם, הפיק ועשה הכל. גיתם סתם גובים כסף על העמלות.. יצירתיות בגיתם? הצחקתם את כולנו. מבחינתם קמפיין טלוויזיה עם הכלב לאקי המאוס היה מביא להם הרבה יותר עמלות והם היו הרבה יותר מרוצים..סגור
-
8.עצה ידידותי מירןאיילת 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0תפסיק לכרות ענפים, בסוף תיפול ותקבל מכה בטוסיק.סגור
-
7.לא לריב ילדים יש מקום לכולםאחת שמבינה 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0והקמפיין אכן מקסים וברכות למי שידע למנף אותו ולעשות אותו מה שהוא - ונראה שזה גיתם. מירן, אתה מתעסק בקטנות. אם תמשיך ככה, אראלה לא תתקשר אליך. בחיים. ראה הוזהרת!!!! כל הצורך בהכרה והוקרה - מזמן עבר את גבול הטעם הטוב. נא להרגיע את האגוסגור
-
6.קמפיין השנהקובי בריינט 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0ומי זאצ ענבל גולן ? היא פנויה ? מחפשת עבודה ? (תרגע טנקוס)סגור
-
ענבל מלאה במקומות הנכוניםלגבי ענבל 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0וגם במקומות הלא נכוניםסגור
-
5.מירן, בבאומן זה לא עבד. בגיתם כן. תתמודד. (ל"ת)אחת שמבינה 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
לגבי ענבלזה שעשה את ענבל 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0למגיב 2 , הייתי שם, לא משהו בכללסגור
-
4.מה, מה קרה?יואב 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0אז גם וגם. מה רע? באומן התחילו, גיתם מינפו ועכשיו זה שלהם. כולל כל הפיתוח. אם שחקן כדורגל התחיל לשחק במרמורק, אבל עשה את הפריצה שלו במכבי תל אביב, זה בסדר שמרמורק יגידו שהוא התחיל אצלם. אבל בגלל מכבי הוא נהיה כוכב. לא ככה?סגור
-
3.כל הכבוד לגיתם!!!!! (ל"ת)אראלה תתקשרי אליי 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.אמת בפרסוםעוד עובדות 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0עוד שתי עובדות שמירן "שכח" לציין: 1. הוא נבעט מגיתם לפני שלוש שנים 2. אישתו עובדת בבאומן.סגור
-
1.הרעיון אינו חדש בעולם. (ל"ת)משה ב. 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
רעיוןפרסומאי 02/2011/03הגב לתגובה זו0 0ישבתי עם חנה אפרתי ועוד כמה על אותו רעיון בדיוק ב2004 נשבע לכםסגור
-
מה הקשר????מה הקשר 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0למה כל דבר צריך להיות סביב הראשוניות? זה קמפיין שבמהות שלו היא לא קריאטיבית אלא שיווקית נטו שיושב על הלקוח הספציפי כמו כמו כפפה ליד. די עם ההערות המיותרות האלה של "עשו את זה כבר" רדו מהעץ. אחלה קמפיין. יפה מאוד באומן. יפה מאוד גיתם. יפה מאוד מפעל הפיס.סגור
-
איפה?אילן דרור 02/2011/02הגב לתגובה זו0 0אשמח לדעת איפה, כי למיטב ידיעתי מפעל הפיס הוא ארגון ה"לוטרי" היחיד שמתקשר ללקוחותיו הזוכים מעצם העובדה שאין עוד "תוכנית מנויים" כזו (פטנט ישראלי).סגור


