שיווק ופרסום

לקוח תבע 100 אלף שקל מ'מיסטר זול': "הופעתי בקמפיין פרסום ארצי בלי ידיעתי"

התובע שהסכים להופיע בפרסום מקומי תמורת תלושי קנייה ב-200 ש', מצא עצמו במודעות בעיתונות ועל גבי אוטובוסים. ביהמ"ש פסק לזכותו 11 אלף ש'
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    זאת אזהרה למשרדי הפרסום והחברות
    רונאל 02/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שימו לב באמת לא לפגוע כך באנשים. בעבודתי אני נתקל כל הזמן בנסיונות לקחת צילומים של מפורסמים או סתם אנשים בלתי מזוהים כביכול ולהשתמש בפרסום. זה לא ייגמר טוב. חייבים לקבל רשות ספציפית עם חוזה מדוייק שיגדיר את השימוש ואת התמורה. לא שווה לקחת סיכון
    סגור