שיווק ופרסום
קדמי תוקף בכל החזיתות: מעביר את תקציב הפרסום החרדי ממימד לבראשית
מימד טיפל בתקציב פרטנר במגזר החרדי למעלה מעשור ומצטרף לשלמור וראובני-פרידן במסע ההתנתקות של חברת הסלולר ממשרדיה הוותיקים
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.בחירה מעולה. קוטיינר איש פרסום מבריקתומר כהן 03/2011/09הגב לתגובה זו0 0שהביא אריה זהב הרבה לפני כולםסגור
-
4.בראשית אורנג'abcd 03/2011/09הגב לתגובה זו0 0בראשית משרד מעולה....אורנג' עשו בחירה מעולה..בולטון עם סלקום שנראים כמו שהם נשמעים ופלאפון עם יגאל רווח שקובר אותם כל שנה יותר עמוקסגור
-
3.מהלך מעולהמשקיף 03/2011/09הגב לתגובה זו0 0מהלך מעולה,טיפול שורשי בכל הרמות יביא את השינוי..קדמי תותח על חכו ותראוסגור
-
2.מימד טיפלו באורנג' 7 שנים ולא למעלה מעשורפרטנריסט 03/2011/09הגב לתגובה זו0 07 השנים הטובות זה יפה מאוד, למה לזייף? טוב, עילג א' הולך, עילג ב' נכנס לתמונה. למה אנחנו בכלל צריכים את המגזר הזה?סגור
-
1.סוף סוף פרסומאי שמגיב כמו שצריךחילוני 03/2011/09הגב לתגובה זו0 0ולא כמו גדעון שרץ לבכות לכל העיתונאים על מר גורלו ואפילו להכניס לקדמי בקטנה.סגור


