שיווק ופרסום

קדמי תוקף בכל החזיתות: מעביר את תקציב הפרסום החרדי ממימד לבראשית

מימד טיפל בתקציב פרטנר במגזר החרדי למעלה מעשור ומצטרף לשלמור וראובני-פרידן במסע ההתנתקות של חברת הסלולר ממשרדיה הוותיקים
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    בחירה מעולה. קוטיינר איש פרסום מבריק
    תומר כהן 03/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהביא אריה זהב הרבה לפני כולם
    סגור
  • 4.
    בראשית אורנג'
    abcd 03/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בראשית משרד מעולה....אורנג' עשו בחירה מעולה..בולטון עם סלקום שנראים כמו שהם נשמעים ופלאפון עם יגאל רווח שקובר אותם כל שנה יותר עמוק
    סגור
  • 3.
    מהלך מעולה
    משקיף 03/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מהלך מעולה,טיפול שורשי בכל הרמות יביא את השינוי..קדמי תותח על חכו ותראו
    סגור
  • 2.
    מימד טיפלו באורנג' 7 שנים ולא למעלה מעשור
    פרטנריסט 03/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    7 השנים הטובות זה יפה מאוד, למה לזייף? טוב, עילג א' הולך, עילג ב' נכנס לתמונה. למה אנחנו בכלל צריכים את המגזר הזה?
    סגור
  • 1.
    סוף סוף פרסומאי שמגיב כמו שצריך
    חילוני 03/2011/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולא כמו גדעון שרץ לבכות לכל העיתונאים על מר גורלו ואפילו להכניס לקדמי בקטנה.
    סגור