שיווק ופרסום

כמו בריטני: משה רבנו בקמפיין שערורייתי לפסטיבל הסרטים היהודי ה-19 בטורונטו

אחינו בקנדה משיקים את פסטיבל הסרטים היהודי. לקידומו הם בחרו בדמותו של 'משה רבנו' שמככב ב-2 סרטונים וצילום פארודי בסגנון בריטני ספירס
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ימי רשעים יקצרו. (ל"ת)
    אא 04/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור