שיווק ופרסום
איש השיווק של אפריל הוא רוני פלד, מנהל השיווק והפרסום בבנק דיסקונט
פלד נבחר ע"י ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של חודש אפריל בזכות המהלך של כרטיס האשראי החדש: "מפתח דיסקונט"
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מנורדני 05/2011/05הגב לתגובה זו0 0חבל שהבנק שאני עובד איתו "בנק לאומי" לא עושה דברים דומים. החברים הקרובים שלי היו בלאונרד כהן ואלטון ג'ון ובזכות המפתח שילמו מאות שקלים פחות על הכרטיסים, ואני אכלתי אותה.סגור
-
1.אחד התותחים אם לא ה. מניסיון. (ל"ת)דני 05/2011/04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
נו באמת, אתם רציניים?חג'ג' 05/2011/05הגב לתגובה זו0 0בנק דיסקונט הוא דוגמא ומופת להתנהלות שיווקית ירודה ואוטיסטית. למה לבזבז עשרות מיליונים על כרטיס שהוא אולי מפתח לשימור לקוחות? מי אמר שיש בכלל בעיה של נטישה? מה הקו האסטרטגי שלהם? מזרחיות? אותנתיות? את מי זה מעניין בבנק שלו? בנק דיסקונט סולו (בלי החברות הבנות) מפסיד כסף! איך אפשר לתת פרס למנהל השיווק של הבנק הכי גדול הכי קטן במשק? איך אפשר לתת פרס למנהל שיווק שלא מציג שום אסטרטגיה שיווקית, שום בעלות על טריטוריה רלוונטית, שום ביצועים כספיים חיוביים? הפרס הזה ככל הנראה מכור, או שלמישהו נדפק השכל מכל המצות של פסח.סגור


