שיווק ופרסום

שילוח יוצא להגנת הלקוחה: "מה שעושים לזהבית כהן בתקשורת זה רצח אופי"

יו"ר מקאן מנסה לאזן את האווירה בציבור לטובת תנובה. לאחר שדרש מעובדיו שלא להתייחס למשבר הקוטג' באינטרנט, הוא בעצמו מצייץ בטוויטר
אילן שילוח, יו\"ר קבוצת מקאן אריקסון מספק הצצה נוספת לדיעותיו האישיות באמצעות הטוויטר. לאחר פרשת האחים עופר בה תהה שילוח כיצד תסוקר הפרשה על ידי ערוץ 2 ולאחר ששלח מספר חיצים לכיוון הממשלה באותו המקרה בוחר כעת שילוח לצאת להגנת זהבית כהן, מי שעומדת בראש תנובה, אחת מלקוחותיו הבולטים של מקאן אריקסון.
כזכור, העניקה בשבוע האחרון זהבית כהן, מנכ\"ל קרן ההשקעות אייפקס המחזיקה בתנובה מספר ראיונות לגופי תקשורת בהן הציגה את הצד שלה ושל תנובה בפרשת מחירי הקוטג\'. זאת לאחר שתיקה, בניסיון \'להוריד את הראש ולתת לגל לעבור\', מה שלא קרה. לא זאת בלבד, אלא שלאחר הראיונות אותן העניקה נותרו המבקרים בשלהם וטענו שתדמיתה התקשורתית של כהן ותנובה רק ניזוקה.
אמש פירסם שילוח בטוויטר שלו את המשפט הבא: \"מה שהתיקשורת עושה לזהבית כהן זה רצח אופי... אולי בגלל שלא אוהבים שנשים כל כך מצליחות בעולם גברי?\". שילוח כמובן מנסה לאזן את האווירה הציבורית ששמה את תנובה על המוקד ואת זהבית כהן כזו שרוב האש מופנית אליה.
כזכור, העבירה קבוצת מקאן אריקסון לכל עובדיה מכתב בתאריך ה-16-6 בו היא \'הזכירה\' להם כי בתור עובדי מקאן אריקסון הם נדרשים שלא להתייחס למשבר הקוטג\' במרכזו ניצבת תנובה וחלילה כמובן שלא לצאת נגדה באי אילו אתרים ורשתות חברתיות באינטרנט.
את התפקיד כנראה שומר לעצמו אילן שילוח. הבוס שניצב בראש הפירמידה מוכיח כפי שעשה בעבר שהטוויטר הוא החלון לדיעותיו האישיות במגוון נושאים ובנוסף גם כלי מוצלח להעברת מסרים בנושאים רגישים.
יומיים לאחר שיגור המכתב לכלל עובדי קבוצת מקאן אריקסון פרסם שילוח ציוץ נוסף בטוויטר: \"יודע שזה לא פופלארי להגיד אבל מחיר הקוטג ברוב השוק טרום השביתה היה 6.90 שקל ולא 8 שקלים.... אם עובדות משנות משהו\". הפרסום היה עם הפיכת משבר הקוטג\' לנושא הבוער על סדר היום אך עדיין לפני ששילוח או מישהו בתנובה חשב שהנושא יישאר מה שיעסיק את המדינה עד לסוף יוני.
תגובות לכתבה(79):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 69.
    רצח אופי? יותר מדויק - התאבדות
    אכלו לי שתו לי 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא הביאה את זה על עצמה
    סגור
  • 68.
    וואו, השילוח הזה נראה ממש טוב.. (ל"ת)
    שרון 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 67.
    אילן, זהבית היא פרה חולבת. תפנים. (ל"ת)
    ר 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 66.
    אם אתה גונב מיליון שקל מאדם אחד יכניסו אותך
    ביבי עושק ישראל 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכלא. אם אתה גונב שקל אחד ממיליון אנשים קוראים לך טייקון.
    סגור
  • 65.
    לא נחזור כלל לקנות תנובה. להוציא את הכסף מפסג
    חיים 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעבור לרמי לוי ולא לקנות בסופרסל.
    סגור
  • טען עוד
  • 64.
    למה רצח אופי? האופי שלה זה לעשות מליונים...
    שי 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכל אמת בפרסום !!! אילן שילוח- אל תבוא בטענות לתקשורת... אתה חלק מהם..:)
    סגור
  • 63.
    או יו יו יו יו
    צפונית 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רצח אופי... ברור שזהבית כהן היא אדם נעים הליכות לאנשי ביתה ושלומה אולם אדם מאוד שאפתן ומבקש לעצמו להגיע רחוק. לעיתים המקפצה קצת רחוקה ולכן נחבטים בנפילה. גם אנשים אחרים עוברים את אותה מכבסה, אבל אם אתה רוצה להיות הסופרמן או הבטמן שלה אתה מוזמן לנסות.. עלינו זה לא עובד. קרן אייפקס ברשותה של זהבית כהן הגזימה ולנו נמאס...
    סגור
  • 62.
    חפש ת'חברים שלך
    ישראל כפיאל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הלקוחה שלך גמרה את הקריירה כאן!
    סגור
  • 61.
    כל הכבוד לעמישראל
    ארז 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להשאיר את מדפי הגבינה מיותמים.
    סגור
  • 60.
    שתגלה גילוי נאות כמה הרוויחה מדיבידנדים על חש
    סיגל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השכירה "הענוה" שהלכה אישית לעבור על החקלאים כדי שיסכימו למכור לה את תנובה ולא סיפרה להם שיש לתנובה נכסי נדלן שאפשר למנף במילארדים (פי כמה מהסכום ששילמה בעבור הרכישה)
    סגור
  • 59.
    מי אמר שזהבית ושילוח חייבים להרויח מיליונים ע
    משה 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בטח גם הוא חותך קופונים מהפקעת המחירים של תנובה מי אמר ששניהם חייבים להרויח כל כך הרבה כסף הרי גם משכורתם נכנסת לחישוב עלויות המזון
    סגור
  • 58.
    חייב ללקק לבוסית תאבת,גם הוא נהנה מהמחיר (ל"ת)
    טוני סופרנוס 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    הלךהזרזיר אצל העורב (ל"ת)
    חצוף 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 56.
    זהבית "הרוויחה" את ההתקפה עליה ביושר.
    דודי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם יש לה טענות כל שהן שתטען אותן מול הבוסים שלה באייפקס ולעצמה מול המראה. את תוכנית 100 הימים להגדלת ערך תנובה על חשבון כיס הציבור היא יכולה בהחלט לנכס לעצמה
    סגור
  • 55.
    שתגיד תודה. עדיין לא עושים לה מה שעשו למובארק (ל"ת)
    משה 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 54.
    ומה שהיא עושה לנו יום יום מה זה? שוד!!! (ל"ת)
    זרובבל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    זהבית כהן היא סימפטום ודוגמא לאלה המביאים
    יליד הארץ 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכר של 6 ספרות שהראשונה גדולה מ1 ,משלמים שכר מינימום לעובדיהם וחושבים כי בלעדיהם לא נתקיים. עטןת.איין ראנד כבר מזמן לא קיימת.
    סגור
  • 52.
    מה לא מובן ? אני לא קונה קוט'ג ביותר
    אייל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מ- 5 ש"ח ואף מוצר של תנובה עד שזה יקרה בהצלחה לחרם !
    סגור
  • 51.
    כנראה לא אסר על מתקפת לייקים לתגובה שלו (ל"ת)
    אילן החתול 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 50.
    מה לא מובן ? אני אישית לא קונה קוט'ג עד
    אייל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהמחיר יהיה 5 ש"ח !!! ועד אז, גם אף מוצר של תנובה!
    סגור
  • 49.
    רצח אופי
    אורי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה מה שעושים מונופולים דורסניים וממשלה אדישה ומושחתת לעובדים מנוצלים שמתביישים להביט בעיני ילדיהם שאינם יכולים לקיימם בכבוד.
    סגור
  • 48.
    היא אשמה ועוד איך
    שרון 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כיו"ר של החברה תפקידה הוא למצוא את האיזונים בין תאוות הבצע של שותפיה באפקס לבין הצרכים, היכולות והרצונות של לקוחותיה - ואת זה היא לא עשתה. אפקס בעצם הם אלו שאנסו את המערכות להביא עוד ועוד רווחים - את זה אנחנו מבינים ולכן הם חוטפים פחות ממנה. היא כשלה בכך שלא איזנה את תאוותם, על כך היא משלמת. וליחצן, מילה אחת. כששמענו לראשונה את זהבית הבנו שלא אתה ולא היא מבינים מה קורה וכשלא שמענו הבנו שאתם יודעים שהצרכנים צודקים
    סגור
  • 47.
    או קי עכשיו אני מחרים גם את מקאן אריקסון
    lol 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת כל החברות שעובדות איתם כל חברה שמשתמשת במשרד הפרסום מקאן - גם מוחרמת
    סגור
  • תגובה טיפשית (ל"ת)
    אנונימי 06/2011/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 46.
    אם עד עכשיו התאפקתי מלבוז לך ולחברתך עכשיו גם
    בעל ממון 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפעל ואוציא את כל כספי הקופות מפסגות . יש גבול להתנשאות ולחוצפה. אני מקווה שיהיו רבים שילכו בדרכי עד שגם אתה תחפש קוטג' במבצע
    סגור
  • 45.
    אין אדם נתפס בצערו -אין יותר ביצי זהב
    לוינסקי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליבי ליבי על הבכי והתמרורים ודאגתך לזהבית שמטילה ביצי זהב
    סגור
  • 44.
    אנשים אתם בושה. אילן צודק!!
    אל תתלהמו 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות תפקידה, זהבית היא שכירה שעובדת כמו כל אחד בשוק שמנסה למקסם את רווחיו בכל תפקיד בו הוא מחזיק. התקשורת החליטה שהיא זו שצריכה לשאת באשמה של כל עוולה צרכנית ב-50 השנה האחרונות. פשוט בושה וזכותו של אילן שילוח לבחור צד, לפחות הוא לא מפחד להביע את דעתו. זה אומץ אמיתי
    סגור
  • 43.
    כמה משפחות עניות היא רצחה כדי להרוויח עוד שקל (ל"ת)
    זהבה ושלושת הדובים 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 42.
    זהבית לא אשמה
    הוא צודק 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא חוליה בשרשרת וזכותה להרויח גם. כולם מעלים את המחירים. למה העם שותק כשהגדילו לו את גיל הפרישה? שהטילו מס על הבורסה? שמשלמים הרבה כסף לקופת חולים ותרופה חיונית שמצילה חיים ושצריך לקבל אותה לפני גיל 60 כמו תרופה לבריחת סידן שאצל נשים היא תופעה ידועה המתחילה בגיל 50 למה היא לא בסל התרופות? כי מדובר על נשים? פשוט נבזות. איפה העם שמשלם פי 2 על מכונית קטנה שנראית כמו מכונית צעצוע הון תועפות. איפה העם נמצא שאין חינוך שהורסים אותו עוד יותר עם יום לימודים ארוך אין תנאים והמורים נשחקים והתלמידים משתוללים אין אוכל הילדים גדלים על סנדויצים וממתקים. מה זה צריך להיות במקום שיעלו למורים משכורות יקטינו את הכיתות יפעילו אחהצ מועדונית ועוד דברים עשו מהמורים בביבי סיטר הורסים את החיים לילדים מגדלים דור של אנשים חולים מגיל קטן הם אוכלים רק ממתקים במקום אוכל נורמלי וכל זה שלהורים יהיה שקט מהילדים ויוכלו לעבוד עד יום מותם ולשלם לממשלה הזדונית הזאת פשוט עם של עבדים וטיפשים. תבואו בטענות לעצמםכם
    סגור
  • 41.
    רצח אופי? זה נשמע כמו אוי אוי אוי!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    שימי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 40.
    עוד אחד שחי משקרים וסיפורי סבתא-שב בשקט (ל"ת)
    תראו מי מדבר 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 39.
    היו לי פעם עקרונות... מכרתי את כולם
    נשמה בשקל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אתה מרוויח מר שילוח? זרוק מספר. כמה קוטג'ים אתה יכול לקנות במשכורת שלך? כמה אני?
    סגור
  • 38.
    אתה מדבר מהאינטרס שלך
    דורון 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין מתי שנח תמיד מועלה הפמיניזם שהיא אישה זה שאותם חיצים הפונו לקפיטליסטים האחים עופר זה לא נחשב
    סגור
  • 37.
    הסיפור האמיתי על זהבית תנובה ואנחנו
    אבישי הכהן 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבית לוותה מהציבור כסף וקנתה בו את תנובה מידינו, מעלה לנו את מחירי המוצרים ,משביחה את ערכה של תנובה על גבינו, ומוכרת לנו אותה בחזרה. היא גאונה, אנחנו פריארים
    סגור
  • 36.
    מעל 5 שקלים לא קונים קוטג-2.9 למעדנים!! (ל"ת)
    אזרח 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 35.
    לזהבית- לרדת ברמת חיים זה קשה! אבל.....
    אא 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם תזכרי שזה בא על חשבוניינו יהיה לך קצת יותר קל . רק אם את עוד קצת מחוברת לצדק ומוסר לסביבה ולחברה . קחי לך עושר אם את מובילה חברה גדולה אבל שימי גבולות כדי שנוכל לחיות זה לצד זה בצורה המתקבלת על הדעת! סבבה? מקווה שכך!
    סגור
  • 34.
    עוד שמוק התעורר.תיזהר שלא נחרים הלקוחות שלך (ל"ת)
    חגי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    חוצפן!!! ומה שהיא עשתה לנו לכיס -גניבה ועושק
    אזרח 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתחזיר את המליונים שגנבה מהציבור לאורך השנים ניתן לה 100 ימים לפי שיטתה אחרי התוכנית שלה ל-100 ימים של גזל עושק וגניבה מהציבור
    סגור
  • 32.
    חמודי - סטינג יש רק אחד
    חמודי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על המאמץ.
    סגור
  • 31.
    שפל
    איציק 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שזה כל תוכניותיו לדאוג לבעלי המניות שלא יתלונן על ריח הצחנה לידו
    סגור
  • 30.
    זה האופי האמיתי שלה - לב זבל.
    שלומי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למכור מוצרי יסוד במחירים מופקעים לעמך זה בן אדם עם לב זבל.
    סגור
  • 29.
    אבנר 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם באתת אין כאן התנהגות חזירית, אז תציג הגב' זהבית כהן את הדוחות של תנובה כבל עם ועדה ותוכיח שבפעולותיה אין תאוה חזירית לניצול הצרכן.
    סגור
  • 28.
    למקאן יש אחוזים בתנובה (ל"ת)
    הגבן 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    רגע הוא בסה"כ יחצ"ן-מי הוא שנאזין לו בכלל (ל"ת)
    יוסי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    או שתורידי מחירים או שתלכי הביתה. תחליטי לבד (ל"ת)
    גב' זהבית 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    אנחנו אולי עושים לה רצח אופי אבל היא הורגת
    קובי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותנו מבחינה כלכלית כבר כמה שנים . מעניין מה עדיף
    סגור
  • תיקון-אנחנו לא רוצחים אותה
    אא 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא רוצחת את עצמה . מתאבדת! מנסה "להיכנס בנו" הצרכנים! אנחנו ס"ה עומדים חזק כמו קיר ! בע"ה נעשה ונצליח! לזהבית-אל תיכנסי בקיר!!! תעשי טובה לכולם וגם לעצמך! בע"ה.
    סגור
  • 24.
    זהבית
    בן ציון 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו מה היא רוצה היא בעצמה אמרה שעד סוף השנה תנובה לא תעלה יותר את המחיר מה אנחנו טיפשים ולא מבינים היא והבוסים שלה את שלהם עשו כבר אז לא נעלה פעם נוספת מה זה צריכים להוריד מחיר ומייד לא להשאיר את המצב כמו שהוא מה היא לא מבינה את זה מה ההתממות הזו שלה
    סגור
  • 23.
    קיבלת על הראש מזהבית מה......????!!!!!
    תנובה 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גפ אותך היא רומסת.....?
    סגור
  • 22.
    לא יחצן ולא פרסומאי
    דני 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וגם כן לא אוהב לשלם יותר מדי על אוכל, אבל אני מסכים עם מה שמר שילוח כתב. זהבית כהן היא מנהלת מוצלחת (ולא גבר, יא 11 אהבל!) והיה טוב אם היו לנו עוד כמה כמוה, אשר במקרה של משבר הקוטג' מקבלת ריקושטים בכמות ובארסיות לא הוגנות. ועופרה שטראוס לא חוטפת כי היא משקל זבוב בשוק הזה. אגב אף אחד לא שם לב ששטראוס מעלה את מחירי הקפה בלי הכרה.
    סגור
  • 21.
    הוא מפחד כי תנובה מבטלים לו קמפיינים
    אילן 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תנובה היו צריכים לעלות בקמפיינים למוצרים חדשים והם ביטלו אותם , והוא מפסיד הרבה מזה
    סגור
  • 20.
    נא לא לגנוב אותנו!!!(הצרכנים) (ל"ת)
    אא 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    זהבית רוצה רווח מהיר מהכיס שלנו ללא הוגנות!!! (ל"ת)
    יש סוף לכל דבר 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 18.
    האם אילן שילוח ייעץ בטיפשות לזהבית כהן
    אולי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לתת את הראיון האיום בערוץ 2 ועכשיו הוא מנסה לכפר?
    סגור
  • 17.
    רצח אופי? היא שודדת את הציבור (ל"ת)
    r 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מקאן לקלקן אריקסון (ל"ת)
    בווווווווווווזזזז!!! 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    מלקק ישבנים שכמוך, כמה קבלת ליחצן אותה ??? (ל"ת)
    לביא 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    אילן שילוח - נמוך מים המלח
    לקוח של תנובה 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו הלקוחה שלו גם שילוח מכוון נמוך. הוא מתעלם מאובססית הרווחיות החזירית ומשגר אותנו להאמין שזהבית שלנו, האטומה והשחצנית, היא סמל האישה המוצלחת בעולם של גברים לא מפרגנים... נו באמת, שילוח, תמצא משהו קצת יותר ברמה...
    סגור
  • 13.
    זה לא שהוא אסר להתייחס למשבר
    מישהו ממקאן 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא אסר להתייחס למשבר בצורה שלילית אבל הינה אני עושה את זה - תנובה זה חרא וגם אילן שבמקום לדאוג ללקוחות של הלקוחות שלו דואג רק ללקוחות שלו. מן הסתם אילן לא הרגיש את התייקרות הקוטג' כמו שלא הרגיש את התייקרות היגואר. עכשיו תתפסו אותי הי הי הי
    סגור
  • 12.
    ישר כח אילן
    אביב שלם 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המשך בדרכנו וחנך את הפאפטס.
    סגור
  • 11.
    נשים בעולם גברי? חשבתי שזהבית היא גבר.. (ל"ת)
    בתמונות נראית גברית 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקנה משקפיים תתביש (ל"ת)
    ל 11 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תקנו שניכם משקפיים
    יענקל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא פרה, איך אפשר לפספס ?
    סגור
  • 10.
    מה הקשר בין מקאן לטיפול במשבר???
    אנונימי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שאחראי כאן הם אנשי היח"צ ומנהלי המשברים שנרדמו בשמירה
    סגור
  • 9.
    שירת הברבור
    יוסי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נכשלת בטיפול לפחות תשתוק!
    סגור
  • 8.
    היא הורסת כל חברה שהיא נוגעת בה
    קוטג' להמונים 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחיל בתנובה ועכשיו גם בפסגות
    סגור
  • 7.
    מקאן נכשלו בטיפול במשבר.
    פרסומאי 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר היה לטפל במשבר בצורה הרבה יותר טובה.
    סגור
  • 6.
    זה אותו אילן שמפטר נשים שחזרו מחופשת לידה
    עבר אפל 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תראו לי אמא אחת שחזרה מחופשת לידה ולא פוטרה ממקאן. פתאום הוא דואג לנשים, המלך הוא עירום.
    סגור
  • 5.
    קוטג תנובה בחצי מחיר
    קוטג תנובה בחצי מחיר 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה אכפת לי כמה הוא עלה לפני...קודם כל קונים 1+1 = 10 כלומר אחד עלה לי 5 שנית אני לא קוטג - שונאת ר=את הגיבנון הדביק הזה שלישית - היה טוב שמר שילוח יצייץ על גלעד שליט ולא על לקוחות
    סגור
  • 4.
    למה אתם מצפים משילוח? שלא ילקק ללקוחה?... (ל"ת)
    מריח לקקן 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    חולה על אילן שילוח, לאכול אותו, איזה חתיך (ל"ת)
    עופר ניסים 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שילוח צודק, יכולה להבין מאיפה זה נובע
    אילנה שמול 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני גם חושבת שעושים רצח אופי לזהבית. אבל מבינה מאיפה זה נובע. מחוסר היכולת שלנו להפריד בין יחיד לחברה כשמדובר בפגיעה. איך זה למשל שונאים את כל הדתיים גם יחד, גם אם לא מסכימים עם דרכו של יחיד או קבוצה דתית מתוך כולם? איך זה למשל, כלקוח של חברה סלולארית, כשאתה כועס על עוול שעשו לך, מצדך שכל המועדון שלהם יישרף יחד, כולל העומד בראשו? בקיצור, קשה להפריד וכך יוצא שזהבית אוכלת עכשיו ריקושטים. מצד שני, יש מצב שבמועצת החלב אשמים לא פחות. הם העבירו את ההחלטה לאפשר חוסר פיקוח על הקוטג' באופן שהוא מחטף לחלוטין. לעת עתה, באופן אישי, לא קונה קוטג' וגם מצהירה את דעתי בפומבי שקוטג' 250 גרם לא אמור לעלות אגורה יותר משתיים וחצי שקלים בלבד. אנחנו חיים בארץ זבת חלב ודבש. יש כאן חלב בשפע טפו טפו.. לא ייתכן שנשלם יותר ממדינות שאנחנו מייצאות אליהן (כאשר לייצוא נוספים כל מרכיבי הלוגיסטיקה ומשלוח). אני גם לא קונה יותר מעדנים, עוד לפני שהוחלט אתמול להחריף המאבק. מעדן שמשקלו 150 גרם במחיר 5 שקלים זו גניבה. נקודה! (בקול של ג' יפית).
    סגור
  • יש לך מושג כמה משלמים לה בשביל זה? (ל"ת)
    שרון 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא משלמים לי דבר שרון. תקרא את סוף תגובתי
    אילנה שמול 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעת עתה, באופן אישי, לא קונה קוטג' וגם מצהירה את דעתי בפומבי שקוטג' 250 גרם לא אמור לעלות אגורה יותר משתיים וחצי שקלים בלבד. אנחנו חיים בארץ זבת חלב ודבש. יש כאן חלב בשפע טפו טפו.. לא ייתכן שנשלם יותר ממדינות שאנחנו מייצאות אליהן (כאשר לייצוא נוספים כל מרכיבי הלוגיסטיקה ומשלוח). אני גם לא קונה יותר מעדנים, עוד לפני שהוחלט אתמול להחריף המאבק. מעדן שמשקלו 150 גרם במחיר 5 שקלים זו גניבה. נקודה! (בקול של ג' יפית).
    סגור
  • תנובה מרוששת את העניים (ל"ת)
    מיתר 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מסכימה בהחלט
    אילנה שמול 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לעת עתה, באופן אישי, לא קונה קוטג' וגם מצהירה את דעתי בפומבי שקוטג' 250 גרם לא אמור לעלות אגורה יותר משתיים וחצי שקלים בלבד. אנחנו חיים בארץ זבת חלב ודבש. יש כאן חלב בשפע טפו טפו.. לא ייתכן שנשלם יותר ממדינות שאנחנו מייצאות אליהן (כאשר לייצוא נוספים כל מרכיבי הלוגיסטיקה ומשלוח). אני גם לא קונה יותר מעדנים, עוד לפני שהוחלט אתמול להחריף המאבק. מעדן שמשקלו 150 גרם במחיר 5 שקלים זו גניבה. נקודה! (בקול של ג' יפית).
    סגור
  • שאלה, זוהי לא תגובה מטעם או בתשלום? (ל"ת)
    שמעון 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שמעון, זוהי תגובתי האישית, תקרא את סופה
    אילנה שמול 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תקרא את סופה בעיקר ותבין כמה אני מתנגדת למחירים הללו ולא רק של הקוטג'. לעת עתה, באופן אישי, לא קונה קוטג' וגם מצהירה את דעתי בפומבי שקוטג' 250 גרם לא אמור לעלות אגורה יותר משתיים וחצי שקלים בלבד. אנחנו חיים בארץ זבת חלב ודבש. יש כאן חלב בשפע טפו טפו.. לא ייתכן שנשלם יותר ממדינות שאנחנו מייצאות אליהן (כאשר לייצוא נוספים כל מרכיבי הלוגיסטיקה ומשלוח). אני גם לא קונה יותר מעדנים, עוד לפני שהוחלט אתמול להחריף המאבק. מעדן שמשקלו 150 גרם במחיר 5 שקלים זו גניבה. נקודה! (בקול של ג' יפית).
    סגור
  • 1.
    אז איך אתה מסביר את עופרה שטראוס?
    משה 06/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותה לא קוטלים עד כדי כך. הכל מופנה לתנובה כי היא השולטת בשוק ולפי הנתונים כל המחירים החלו לעלות עם הכניסה של אייפקס/זהבית כהן.
    סגור