שיווק ופרסום
גיא וינברגר מקבל מניות בזרמון גולדמן: ימונה למנכ"ל ויהפוך לשותף במשרד
זרמון גולדמן ממשיך בשינוי מבנה המשרד. וינברגר שכיהן כמשנה למנכ"ל יהפוך לשותף; אילון זרמון והדר גולדמן יכהנו כיו"רים פעילים משותפים בחברה
משרד הפרסום זרמון גולדמן מודיע היום (ג\') על שינוי במבנה ההנהלה והשותפות במשרד עם צירופו של המשנה למנכ\"ל גיא וינברגר (40) כשותף במשרד ומינויו למנכ\"ל המשרד. מייסדי המשרד, הדר גולדמן ואילון זרמון, ישמשו כיו\"רים משותפים של המשרד ויעסקו בפיתוח העסקי של החברה.
וינברגר החל את דרכו בזרמון גולדמן לפני כעשור, כפלאנר במשרד. ב-2005-2007 כיהן כפלאנר בכיר במקאן אריקסון, וב-2008 חזר לזרמון גולדמן כסמנכ\"ל אסטרטגיה במשרד. לפני כשלוש שנים, מונה וינברגר כמשנה למנכ\"ל בזרמון גולדמן DDB.
גיא וינברגר: \"אוביל את המשרד ליצירת הערך המוסף הגדול ביותר שניתן עבור לקוחותיו: ליצירת קמפיינים חכמים, פרסום בולט, הפורץ לתוך החיים ומייצר שיחה. אנו עומדים בפתחה של דרך חדשה ומאתגרת. דרך שתחייב אותנו להתבגר, לגייס עצמנו ולשעוט בנחישות לעבר השגת מטרותינו\".
הדר גולדמן, יו\"ר משותף של המשרד: \"מינויו של גיא משלים את תהליך הרה-ארגון במשרד, שבמסגרתו עברנו לעבוד בשיטת האשכולות הרוחביים, ומסמן עבורנו תקופה חדשה במשרד. זרמון גולדמן חוגג השנה 13 ולפניו עוד שנים רבות של פרסום שמדברים עליו. כיו\"ר משותף של החברה אילון זרמון ואנוכי נוביל את המשרד לעבר עידן שבו יתאפיין משרד הפרסום כקובע טרנדים, יצרן תוכן, סוכנות טאלנטים, וכמי שמקיים דיאלוג שוטף עם קהלי היעד שלו, ויוצר עבורם חוויות מרגשות שהן חלק מהחיים, ולא חלק מברייק הפרסומות. זרמון גולדמן נכנס לתקופה מרגשת ומסעירה, ואני משוכנע כי גיא הוא האיש הנכון במקום הנכון\".
בשנה זו מציין זרמון-גולדמן 13 שנה להיווסדו. בעלי המשרד שנמצא בהסכם ייצוג עם הרשת העולמית של DDB יהיו מעתה הדר גולדמן, אילון זרמון וגיא וינברגר. המשרד מעסיק 63 עובדים ועל לקוחותיו נמנים: חברת הביטוח AIG, רשת ההלבשה FOX, דומינוס פיצה, רשת האלקטרוניקה ביג בוקס, מותג האלקטרוניקה פיליפס, רשת הדיור המוגן בית בכפר, ועוד.
לוינברגר תואר ראשון במנהל עסקים, תואר שני במדעי התרבות מטעם אוניברסיטת ת\"א וכן כתב עבודת דוקטורט בפילוסופיה מטעם אוניברסיטת בוסטון ארה\"ב. וינברגר כיהן אשתקד גם בחבר השופטים של ה- EUROBEST - תחרות הפרסום הכלל אירופאית מבית Cannes Lions ומכהן בחמש השנים האחרונות בחבר השופטים של תחרות האפי.
מבט רחב יותר על השינויים בזרמון גולדמן
בשנים האחרונות משמש וינברג כמשנה למנכ\"ל ומעליו זרמון וגולדמן כמנכ\"לים משותפים. בניטרול הטייטלים הרשמיים יוצא שבמבנה הניהולי שהתקיים עד לאחרונה כיהן וינברגר ישירות מתחת לזרמון וגולדמן, גם אם כמשנה למנכ\"ל, הוא למעשה היה הדמות המובילה במשרד מתחת למייסדים.
על כתפיו מוטלת כעת משימה לא פחות תדמיתית מאשר מקצועית - וינברגר יצטרך לנווט את תדמית המשרד ממותג פרסום מוטה ותלוי יתר על המידה על 2 הפרסונות שייסדו אותו, אילון זרמון והדר גולדמן למשרד פרסום שבחזיתו יכולתו המקצועית ופחות מידת הפופולריות או \'משיכת האש\' של בעליו. כל זאת עוד לפני שנושא הדיגיטל בו זרמון גולדמן מפגרים מאחור טרם עלה לדיון.
אי אפשר להתעלם מהעובדה שבחודשים האחרונים לא ליקקו דבש במשרד הפרסום זרמון גולדמן. 2 תקציבים גדולים עזבו את המשרד: רשת הקוסמטיקה \'אפריל\' ששבה לאדלר חומסקי בעקבות תביעה שריחפה מעליה ומותג הרכב סיטרואן שעבר למשרד הפרסום ראובני פרידן.
2 תקציבים שנכנסו לאחרונה למשרד: בית הדיור המוגן \'בית בכפר\' ורשת BIG BOX לא יכולים כמובן למלא את החלל של התקציבים שעזבו ובזרמון גולדמן בוצע לאחרונה מהלך מתבקש של צמצום כוח האדם עם פיטוריהם של כ-12 עובדים.
המשרד שמעסיק כיום 63 עובדים משווע לרוח חדשה שתנשוב בין מסדרונותיו ותמנע ממנו למצוא את עצמו נחלש גם בחציון הבא, וכך לאבד נתח מפעילותו הכספית וחשוב לא פחות להפגע מורלית.
המינוי של וינברגר למנכ\"ל הוא מהלך טבעי ומתבקש שרבים ממשרדי הפרסום הגדולים כבר הניעו. עם זאת, ימים יגידו האם מינויו של וינברגר למנכ\"ל החברה וצירופו כשותף במשרד הם יותר משינוי קוסמטי וכותרת שאין בה מעבר למס שפתיים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(23):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
21.הוא באמת חמוד! (ל"ת)סתם אחת 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.התכוונו לכתוב 36 עובדים והתבלבלו להם הספרות? (ל"ת)אבל מי סופר? 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
19.another one bites the dust! (ל"ת)געגועים לפיטובסקי 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
18.תנו לו לעבודיריב 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0אילון אשף בהבאת לקוחות ולהדר יש כריזמה מכשפת אבל ברגע שהלקוח מגיע למשרד אסור להם להתערב - הם רק יוצרים היסטריה ולחץ.בקיצור, לכו לשחק סנוקר באיזה בר אפלולי ותנו לגיא ולמשרד לנסות לעבוד. הלקוחות מספיק קשים.סגור
-
17.הוא חמודי (ל"ת)אני 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
16.63 עובדים ..ועדיין כזה חוסר יעילות ?לקוח לשעבר 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0מה כל העובדים האלה עושים? טוב בטח 40 מהם הם מנהלים עוד כמה סמנכלים ו-3 ע' תקציבאיות מתחילות עושות את העבודהסגור
-
15.האמתאריאל 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0יש לגיא וינברגר עדת מעריצים קבועה אבל האמת היא שמה שאפשר את ההתקדמות שלו זה רק שילוב בין הנואשות של זרמון וגולדמן לאור המצב הקשה עם העבודה שמדובר באדם היחיד בענף שהוא פסיכי כמעט באותה מידה כמוהם. ואל תתנו לחזות האינטלקטואלית להטעות אתכם. הוא פשוט היחיד שיכול לסבול אותם ושיכול לפעמים אפילו להתעלות עליהם ברמת הטירוף.סגור
-
14.נו באמתשי 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0עם כל הכבוד לויינברגר, בשנים שהוא במשרד הוא מתקדם מתפקיד לתפקיד והמשרד הולך ומתרסק, הולך ומתרסק. יכול להיות שהוא מבריק ויכול להיות שלא אבל התוצאות (או יותר נכון חוסר התוצאות) מדברות בעד עצמם.סגור
-
בלי להכירויש 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0מידת השפעתו על זה היא אפסית.פשוט לקוחות בורחים מצמד השרלטנים הזה כמו מאשסגור
-
13.כן..בטחקול המפרסם 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0אני רוצה לראות את זה מחזיק מעמד ,נגיד שנה. שותף עאלק,בטח יקצו לו אופציה למשהו כמו שני אחוז שגם אותם הוא אף פעם לא יזכה לראות.אני לא הייתי קונה מהם מכונית משומשתסגור
-
12.63 עובדים???דוברת אמת 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0נו באמת אם יש להם 12 עובדים הם צריכים לומר תודה...סגור
-
11.יותר מידי מנהלים.מה אתם אדלר/מקאן? (ל"ת)טעות. 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.וואו, דוקטורט בפילוסופיה, כבוד!! (ל"ת)תעשה לי ילד!! 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.כל הכבוד לגיא גאים בך (ל"ת)יונתן 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.Respect king! (ל"ת)i 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.פילוסוף כמנכ"ל משרד פרסום?! יש תקווהבוגר מדעי הרוח 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0כמה כיף לראות בעמדות מפתח יותר ויותר בוגרי מדעי החברה והרוח.סגור
-
6.אז זה מה שניראה במסיבה שלהם מחר? (ל"ת)בליין 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.בהצלחה גיא כל הכבוד (ל"ת)איה 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.סוף סוף נפל האסימוןשוטה חובל 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0שני הברברים הבינו שהלקוחות לא סובלים אותם. ההתהנגות הכוחנית והפרובוקציות יפנו את מקומם לניהול אינטילגנטי ושפוי. בינינו שני הליצנים כבר עשו ים כסף מהמשרד ועכשיו בא להם לשבת ליד הבריכה ולשתות מרטיני, לא ללכלך את הידיים עם לקוחות. וינברגר מבין עניין ויודע להתנהל עם לקוחות.סגור
-
אתה טועה לגבי הדר ואילוןלא ממורמרת 07/2011/27הגב לתגובה זו0 0הם אכן שני ליצנים בכל מה שקשור לניהול לקוחות, אבל שני מנועי הטורבו האלה לעולם לא יסתפקו בלשבת על שפת הבריכה וטועה מי שלא מעריך אותם מספיק. כמו שכתוב, הם מתכננים להפוך לסוכנות טאלנטים, אבל גם לחברת הפקות ולצלם או להקליט חלק מהפרסומות שלהם בעצמם. הם מתכוונים להפוך למעין מפעל ענקי שמנהל אוטרקית כל מה שקשור בפרסומות - ויהיה הרבה מה לנהל. לגיא הם כנראה משאירים את ניהול סוכנות הפרסום נטו. בת'כלס - גאונים ומקדימים את זמנם. או לפחות את המתחריםסגור
-
3.congratulations !!itai Talmi 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0מזל טוב גיא! :) אכן תקופה חדשה ומבטיחה ביותר מתחילה עכשיו. כל הכבוד הדר ואילון!סגור
-
2.האיש הכי מבריק שאני מכיר בענף הזהנמרוד ניר 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0הייתה לי זכות גדולה לעבוד תחתיו - איש של אמת, חסר פשרות ואינטלקטואל אמיתי - מצרך נדיר במחוזותינו. בהצלחה!!!סגור
-
1.יו"ר...פחחח הצחקתם אותיאחת שיודעת 07/2011/26הגב לתגובה זו0 0רק בישראל ובתחום הפרסום יו"ר לחברה של 25 עובדים ואם היה אפשר במקרה של השניים הם היו מממנים את עצמם לקיסרים.ובקשר לשותף...האם המשרד יהפוך להיות זרמון גולדמן וינברגר...אממממ לא נראה לי.סגור


