שיווק ופרסום

שינויים בגיתם: 2 סמנכ"לים במחלקת הקריאייטיב, גיא בר - מנהל ראשי

דני יעקובוביץ ושני גרשי מונו לסמנכ"לי הקריאייטיב. גיא בר שמונה למנהל הקריאייטיב הראשי, אמר: "שניהם מנהלים ותיקים, עטורי פרסים ומוערכים"
משרד הפרסום גיתם BBDO מודיע היום (א\') על עדכון במבנה מחלקת הקריאייטיב הפועלת במשרד. המשרד משנה את מבנה המחלקה עם מינוי של 2 סמנכ\"לי קריאייטיב: דני יעקובוביץ\' ושני גרשי. במסגרת השינויים, גרשי ויעקובוביץ יהיו אחראים על צוותי הארט והקופי במשרד. גיא בר, המשנה למנכ\"ל המשרד ימונה למנהל קריאטיב ראשי.
גיא בר אמר היום (א\'): \"דני יעקובוביץ\' ושני גרשי הם מנהלים ותיקים, עטורי פרסים ומוערכים מאוד בענף שלנו. שניהם מביאים עימם נסיון עשיר בבניית מותגים וביצירת מהלכים פרסומיים רחבים ובזכות כך היה לנו מאוד טבעי לקדם את שניהם לסמנכ\"לי קריאייטיב בגיתם\".
יעקובוביץ\' (38) החל את דרכו בענף הפרסום כקופירייטר לפני 14 שנה, במהלכן עבד ביהושע TBWA כקופירייטר וכמנהל קריאייטיב, ובשלמור אבנון עמיחי. בין הקמפיינים הבולטים עליהם הוא חתום: שלושת האופים (מיאו חתולה) סרטי בנק דיסקונט, ווינר (הניצחון היומי שלך), מקדונלד\'ס (גיהנום), טושיבה, אורנג\' ועוד. לפני 4.5 שנים התמנה למנהל קריאייטיב בגיתם, והחל לטפל בסלקום (הבית של המוסיקה הישראלית, גן רבקה, החוזר בתשובה) ניקול, קלינקס, תנובה, אופיס דיפו ועוד.
גרשי, (34), שהיה מנהל קריאטיב באדלר חומסקי, עבר לגיתם BBDO לפני כחצי שנה. הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב, משפטים, ובעל תואר שני בפילוסופיה, ובנוסף מרצה בבצלאל. גרשי החל את דרכו כקופירייטר באדלר חומסקי. בתקופה זו היה בין החתומים על 4 פיינלסיטים בקאן ואף על אריה ברונזה לקמפיין הפרינט עבור חברת התיירות צבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מברוק
    לילך 08/2011/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שני בחורים מבריקים!
    סגור