שיווק ופרסום

האוסטרלים מסתלבטים על ארה"ב, 5 חודשי סטופ מושן ו-VIMTO יוצא משליטה

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום מהעולם. השבוע במדור, האוסטרלים לוקחים חסות על הבית הלבן וסטופ מושן אדיר מ-350 אלף פתקים
מקבץ TOP5 השבועי מס\' 44. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים ומעניינים מסביב לעולם. השבוע במדור: VIMTO, נוקיה, POST IT, WHITE, ו-ESPN.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן
MIX
מותג המשקאות VIMTO משיק מיץ חדש ממיקס של פירות בקריצה לקהל צעיר
WHITE
מותג אבקות הכביסה האוסטרלי VANISH מחפש דרכים חדשות למנף את הצלחתו ומזהה הזדמנות מעניינת, לקחת חסות על אחד האייקונים הלבנים הבולטים ביותר...הבית הלבן. במצב הכלכלי הנוכחי של ארה\"ב אובמה עוד עשוי להסכים...
BIG
בהמשך להשקת ה-N8, מכשיר הדגל של נוקיה, הופק סרט הסטופ מושן הגדול ביותר שנעשה מעולם, והכול מצולם במכשיר החדש כמובן.
מאחורי הקלעים של הכנת הסרט:
POST IT
מותג הנעליים הברזילאי מליסה יצר במשך 5 חודשים מיצג סטופ מושן ענק בכניסה לחנות הדגל שלו. את המיצג ביצעו 25 אומנים שעשו שימוש בלמעלה מ- 350,000 פתקים.
SPORT
ESPN משיקים אפליקציה חדשה שמחברת אתכם לספורט בכל רגע בכל מקום.
ניהול המדור על ידי יהב דרייזין, מנהל האסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המיץ מגניב רק מזכיר קצת את פרסומת קיה סול (ל"ת)
    .. 08/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    סטופ מושן זה מגניב אבל כשמתחילים להסביר זה
    אנונימי 08/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נהיה בורינג....
    סגור
  • 1.
    פחחח האוסטרלים. סרטון יבש כמו המדינה שלהם (ל"ת)
    שונא את לייטון יואיט 08/2011/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור