שיווק ופרסום

לילה, כולם ישנים - רק שמעוני פינקלשטיין ברקי מעלים קמפיין בספוט האחרון

מי אמר שחייבים להיות בפריים-טיים. המשרד רכש את הפרסומת האחרונה בכל לילה בטלוויזיה וברדיו, לקמפיין עבור תכשיר 'רייד' להגנה מפני יתושים
משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי DRAFTFCB מצא דרך מעניינת להגיע לקהל היעד באמצעות תזמון לא שגרתי. המשרד רכש את ספוט הפרסום האחרון לשידור בכל לילה, כך שבכל יום שידורים, הפרסומת האחרונה, קצת אחרי חצות היא של תרסיס \'רייד\' נגד יתושים המאחל \'לילה טוב\' לצופים.
הקמפיין למכשיר \'שומר הלילה\' מבית SC Jonson עולה בימים אילו בערוץ 2 וברדיו האזורי למשך שבועיים. \"הרעיון היה להגיע לאותם אנשים הסובלים מהיתושים באמצעות שימוש ייחודי במדיה\" מסבירים במשרד. \"התשדיר מזכיר להם באופן הומוריסטי שזו היא הפרסומת האחרונה ללילה והגיע הזמן ללכת לישון וכל זאת בחסות רייד \'שומר הלילה\' המבטיח 8 שעות הגנה מפני יתושים\".
לחיות הלילה: הפרסומת של שמעוני פינקלשטיין ברקי

תגובות לכתבה(21):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 19.
    קמפיין מקסים
    יהודית 04/2012/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נתקלתי במקרה וזה פשוט רעיון מפתיע וחינני ברכות ליוצרים
    סגור
  • 18.
    אבל למה לקחת קופי של הוט?? (ל"ת)
    רותי 08/2011/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    קשקוש יחצ"ני
    חומסקי 08/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכתבה הזו הגיבו יותר אנשים מאלו שצפו פיזית בסרט. עשו לי טובה, את הסיבוב שלכם עשיתם על הלקוח, לא עלי.
    סגור
  • 16.
    רעיון מדיה פצצה
    קלאסי 08/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמו שצריך. לקחת ספוט שאף אחד לא שם עליו ולצקת לו תוכן ומשמעות. ברכות למי שעשה.
    סגור
  • 15.
    אחלה רעיון של מדיה
    גרין 08/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה
    סגור
  • טען עוד
  • 14.
    כמה תסכול וקנאה (ל"ת)
    מילקי הורס 08/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    רעיון שחוק
    דנדי 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון שחוק של מישרד שחזק ביח"צ ופחות בתוצאות, כולל אלו שהוא סימן - תחרויות.
    סגור
  • 12.
    העיקר שהברקי ההוא יכול לשלוח את זה לפסטיבלים
    קאן יוסי 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרי תכלס זה מה שמעניין אותו. כאילו שמישהו מהצופים מבין כאלה פרסומות. אם לא ההסבר בכתבת ביח״צ מישהו היה מבין? נו באמת.
    סגור
  • 11.
    ממזרי
    גבי 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט וחכם. לא צריך יותר מזה
    סגור
  • 10.
    ביצוע
    מבין 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון טוב. ביצוע חלש. מאוד.
    סגור
  • 9.
    כרגיל התעשייה מפרגנת...
    ניסו 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון מקסים ובולט על רקע הרדידות הפריזנטורית שלה שותפים רוב משרדי הפרסום.לא יזיק לכם קצת לפרגן רבותיי.
    סגור
  • 8.
    קטן וחכם
    עידן 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רלוונטי, חכם ושנון. כל הכבוד!!!
    סגור
  • 7.
    גאוני! (ל"ת)
    אנונימי 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    אחלה רעיון מדיה, פיצוח קריאייטיב לא משהו
    ברקי עוד יתפתח 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל הכיוון הוא נכון. עוד כמה ניסיונות יהיה לש.פ.ב. גם קריאייטיב טוב. זה יגיע, ברקי עוד יתפתח וילמד לעשות קריאייטיב קולע. הכל עניין של זמן ואני מאמין בפוטנציאל של המשרד הזה
    סגור
  • 5.
    יש פוטנציאל ... אבל
    שני 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי יראה את הפרסומת הזאת? איזה אפקטיביות תהיה לה? האם יתושים נמצאים רק ב-12 בלילה או גם ב-8 בערב? מעבר לכך, ברמה קריאייטיבית, לאורך רוב הפרסומת חושבים שמדובר במשהו שקשור לבילויים.. אין פיצוח קריאייטיבי שמתקשר באופן נכון למוצר, לאיכויות שלו...ליתרונות... וכו' טוב, אתם כבר יודעים על מה אני מדברת..
    סגור
  • לבת שלי קוראים שני 08/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לקחת בעלות על ה"לילה טוב" זה לא רע בכלל... ואם יש כסף לטווח ארוך.. אז הם שיחקו אותה.
    סגור
  • 4.
    חרא גדול (ל"ת)
    דוידוביץ 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אחלה רעיון ואחלה קריאטיב
    איש פרסום ותיק בשוק 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשיבה יצירתית ורעיון מדייה חדיש ביותר נותן השראה למשרד שלי... יישר כוח חברה
    סגור
  • 2.
    חלש ביותר ואפילו מעליב ממשרד בסדר גודל כזה (ל"ת)
    חי בשטח 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אחלה רעיון מדיה - פיצוח קריאטיבי גרוע (ל"ת)
    אחלה 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • רעיון מגניב (ל"ת)
    חיית לילה 08/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור