שיווק ופרסום
לילה, כולם ישנים - רק שמעוני פינקלשטיין ברקי מעלים קמפיין בספוט האחרון
מי אמר שחייבים להיות בפריים-טיים. המשרד רכש את הפרסומת האחרונה בכל לילה בטלוויזיה וברדיו, לקמפיין עבור תכשיר 'רייד' להגנה מפני יתושים
משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי DRAFTFCB מצא דרך מעניינת להגיע לקהל היעד באמצעות תזמון לא שגרתי. המשרד רכש את ספוט הפרסום האחרון לשידור בכל לילה, כך שבכל יום שידורים, הפרסומת האחרונה, קצת אחרי חצות היא של תרסיס \'רייד\' נגד יתושים המאחל \'לילה טוב\' לצופים.
הקמפיין למכשיר \'שומר הלילה\' מבית SC Jonson עולה בימים אילו בערוץ 2 וברדיו האזורי למשך שבועיים. \"הרעיון היה להגיע לאותם אנשים הסובלים מהיתושים באמצעות שימוש ייחודי במדיה\" מסבירים במשרד. \"התשדיר מזכיר להם באופן הומוריסטי שזו היא הפרסומת האחרונה ללילה והגיע הזמן ללכת לישון וכל זאת בחסות רייד \'שומר הלילה\' המבטיח 8 שעות הגנה מפני יתושים\".
לחיות הלילה: הפרסומת של שמעוני פינקלשטיין ברקי
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(21):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
19.קמפיין מקסיםיהודית 04/2012/16הגב לתגובה זו0 0נתקלתי במקרה וזה פשוט רעיון מפתיע וחינני ברכות ליוצריםסגור
-
18.אבל למה לקחת קופי של הוט?? (ל"ת)רותי 08/2011/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.קשקוש יחצ"ניחומסקי 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0לכתבה הזו הגיבו יותר אנשים מאלו שצפו פיזית בסרט. עשו לי טובה, את הסיבוב שלכם עשיתם על הלקוח, לא עלי.סגור
-
16.רעיון מדיה פצצהקלאסי 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0כמו שצריך. לקחת ספוט שאף אחד לא שם עליו ולצקת לו תוכן ומשמעות. ברכות למי שעשה.סגור
-
15.אחלה רעיון של מדיהגרין 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0תודהסגור
- טען עוד
-
14.כמה תסכול וקנאה (ל"ת)מילקי הורס 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.רעיון שחוקדנדי 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0רעיון שחוק של מישרד שחזק ביח"צ ופחות בתוצאות, כולל אלו שהוא סימן - תחרויות.סגור
-
12.העיקר שהברקי ההוא יכול לשלוח את זה לפסטיבליםקאן יוסי 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0הרי תכלס זה מה שמעניין אותו. כאילו שמישהו מהצופים מבין כאלה פרסומות. אם לא ההסבר בכתבת ביח״צ מישהו היה מבין? נו באמת.סגור
-
11.ממזריגבי 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0פשוט וחכם. לא צריך יותר מזהסגור
-
10.ביצועמבין 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0רעיון טוב. ביצוע חלש. מאוד.סגור
-
9.כרגיל התעשייה מפרגנת...ניסו 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0רעיון מקסים ובולט על רקע הרדידות הפריזנטורית שלה שותפים רוב משרדי הפרסום.לא יזיק לכם קצת לפרגן רבותיי.סגור
-
8.קטן וחכםעידן 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0רלוונטי, חכם ושנון. כל הכבוד!!!סגור
-
7.גאוני! (ל"ת)אנונימי 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.אחלה רעיון מדיה, פיצוח קריאייטיב לא משהוברקי עוד יתפתח 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0אבל הכיוון הוא נכון. עוד כמה ניסיונות יהיה לש.פ.ב. גם קריאייטיב טוב. זה יגיע, ברקי עוד יתפתח וילמד לעשות קריאייטיב קולע. הכל עניין של זמן ואני מאמין בפוטנציאל של המשרד הזהסגור
-
5.יש פוטנציאל ... אבלשני 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0מי יראה את הפרסומת הזאת? איזה אפקטיביות תהיה לה? האם יתושים נמצאים רק ב-12 בלילה או גם ב-8 בערב? מעבר לכך, ברמה קריאייטיבית, לאורך רוב הפרסומת חושבים שמדובר במשהו שקשור לבילויים.. אין פיצוח קריאייטיבי שמתקשר באופן נכון למוצר, לאיכויות שלו...ליתרונות... וכו' טוב, אתם כבר יודעים על מה אני מדברת..סגור
-
לבת שלי קוראים שני 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0לקחת בעלות על ה"לילה טוב" זה לא רע בכלל... ואם יש כסף לטווח ארוך.. אז הם שיחקו אותה.סגור
-
4.חרא גדול (ל"ת)דוידוביץ 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אחלה רעיון ואחלה קריאטיבאיש פרסום ותיק בשוק 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0חשיבה יצירתית ורעיון מדייה חדיש ביותר נותן השראה למשרד שלי... יישר כוח חברהסגור
-
2.חלש ביותר ואפילו מעליב ממשרד בסדר גודל כזה (ל"ת)חי בשטח 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אחלה רעיון מדיה - פיצוח קריאטיבי גרוע (ל"ת)אחלה 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
רעיון מגניב (ל"ת)חיית לילה 08/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור


