שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של חברת כרטיסי החנייה 'איזי פארק' יטופל ב'לעומק התודעה'
איזי פארק תעלה בקמפיין ראשון לרגל השקת גרסא חדשה לכרטיס החנייה הארצי. הקמפיין שיתרכז בשילוט חוצות ורדיו יעמוד על כמיליון שקלים
משרד הפרסום \'לעומק התודעה\' זכה לאחרונה בתקציב הפרסום של חברת \'איזי פארק\' וייעלה לאוויר בקרוב קמפיין ראשון בתקציב של כמיליון שקלים.
איזיפארק פותחת במסע פרסום רחב היקף לרגל השקת גרסא חדשנית לכרטיס החנייה הארצי. הקמפיין יתמקד ברוח המותג וערכיו, תחת הסלוגן \'חונים באיזי\'. הקמפיין כולל שילוט חוצות ופרסום ברדיו.
\'איזי פארק\' מתמחה בפיתוח מערכות חנייה מתקדמות ומספקת פתרונות חנייה מגוונים, לפי דרישות הלקוח. לדברי החברה, מוצריה מיושמים כיום בלמעלה מ-110 ערים ברחבי העולם עם למעלה ממיליון מכשירי חניה שנמכרו עד היום.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.תשובה לאחד שנכווהלירן 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0איזה 70 ש"ח - הרי כל עיריה מגבילה למקסימום 3 שעות את החניה בתחומה, כך שגם אם שכחת, מקסימום תחוייב ב-3 שעות חניה. לא נעים אבל גם לא נורא.סגור
-
אם שכחת לכבות בסלולארחסכן 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0אני חונה בדרך כלל לזמנים קצרים. כשאני חוזר לאוטו אחרי רבע שעה ושוכח לכבות (וזה מעצבן אותי נורא) אז במקום לשלם רק על רבע שעה, אני משלם על 3 שעות... כלומר 1,200 אחוז יותר!!! עדיף לחנות באיזיפארק כי הכרטיס מזכיר לך לכבות אותו בזמן.סגור
-
1.מעט מדי ומאוחר מדי...גיל 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0למעט שיתוף הפעולה עם עיריית תל אביב שמקנה הנחה לתושבי העיר - מה היתרון של המוצר הזה על פני סלופארק/פנגו? למה לי להסתובב עם עוד מוצר שאני עוד צריך להטעין?סגור
-
אחרי שתשכח פעם אחת לכבות את הפנגו...אחד שנכווה מהסלולר 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0ותחטוף 70 ש"ח תבין שאין כמו הדבר הצהוב המעצבן שמצפצף לך בחלון ואין סיכוי שתשכח לכבות... :)סגור
-
יש פתרוןגיל 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0כמו שאתה שם את הדבר הצהוב, תשים פתק :) חוץ מזה, למיטב ידיעתי לפנגו יש אפליקציה - כל מה שחסר זה לעשות התאמה קטנה שתזכיר לכם שהפנגו פעילסגור


