שיווק ופרסום
twisted בקמפיין אינטראקטיבי לדורקס: מה עושים הדיירים ברחוב ההרבעה 69?
מותג הקונדומים דורקס עלה בקמפיין על גלויות 'שלי' באמצעות twisted. סריקת QR CODE מציגה את המעשים השובבים של דיירי בניין 69. צפו בסרטון
דורקס PLAY בפעילות אינטראקטיבית עם \'הגלויה של שלי\'. קמפיין חדש של מותג הקונדומים הבינ\"ל, באמצעות פרסום twisted, עושה שימוש ב-e-cards מבית הגלויה של שלי, המאפשרות לצפות בסרטון על גבי הגלויה.
במקום הגלויות הרגילות, ימצאו יושבי בתי הקפה והברים גלויות A5 שלאחר סריקת QR CODE הופכות לסביבת ההתרחשות שעליה מוקרן הסרטון המוביל של הקמפיין.
כחלק מקמפיין \"דורקס PLAY - שומעים את ההבדל\" הופק סרטון אנימציה, בו מתוארים החיים נטולי השינה של דיירי בניין משותף שבו השכנים פעילים במיוחד בין הסדינים. סרטון האנימציה הופק ע\"י קבוצת שרוטונים.
הסרטון שנסרק על גבי הגלויה
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(8):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
7.כמה שזה גרוע... (ל"ת)לא להאמין 08/2011/29הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.חיות במיטה, בעיני מי זה סקסינועה 08/2011/29הגב לתגובה זו0 0אחד הסרטונים הכי פחות מעוררי חשק שאני ראיתי ואפילו עורר בי בחילה קלה. מאוד לא חדשני, עשו כבר הרבה כאלה. שימוש ב-QR קוד ע"ג גלויות שלי הוא כבר החדשות של אתמול והשימוש בשרוטונים הוא החדשות של שלשום.סגור
-
ככה זה בישראל - לא יודעים לפרגןדנה 08/2011/29הגב לתגובה זו0 0הקהל רק לומד מה זה QR ואנשי השיווק/הפרסום כבר מחפשים את הדבר הבא. לא הגיע הזמן שתתחילו ליהנות ולנסות למצות חדשנות?סגור
-
5.מגניב 08/2011/29הגב לתגובה זו0 0אחלה אנימציה, והיונים האלה קרעו אותיסגור
-
4.מה זה הדבר הזה?יוסי 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0סרטון מגעיל וזוועתי דורקס, לא מתאים לכםסגור
-
3.מביך מביך מביךקוקויקו 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0איך לקוח מאשר את השטות הזאת?סגור
-
2.מה אינטראקטיבי בזה?אני 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0עזבו אינטראקטיבי מה קריאטיבי בזה?סגור
-
1.חני 08/2011/28הגב לתגובה זו0 0יעני הקרטון הקטן שאמצא על שולחן בית הקפה יהפוך למסך? אתם בכלל קוראים מה שמתפרסם כאן?? הסרטון מטופשסגור


