שיווק ופרסום

פריגת משיקה שילוט חוצות מ-7 טון פירות

JWT ישראל ופרומרקט עומדים יחד מאחורי קמפיין שילוט החוצות הייחודי של פריגת במסגרתו הושקו 10 שלטי חוצות המורכבים מפירות בלבד
כתבי אייס |  15
לקראת ראש השנה יוצאת חברת פריגת בקמפיין פרסומי ומחייה מחדש בדרך מעניינת את ענף שילוט החוצות המיושן. החברה משיקה ברכת שנה טובה על גבי שלטי חוצות המורכבים מאלפי קילוגרמים של פירות אמיתיים שנפסלו לשיווק ואינם ראויים למאכל.
מאחורי המהלך הנאמד בהשקעה של כמיליון שקלים עומדים משרד הפרסום JWT ישראל וחברת הקד\"מ פרומרקט. במסגרת המהלך יוקמו ברחבי הארץ 10 שלטי חוצות בגובה של עד 20 מטרים שיכילו כ-7 טון של פירות.
שלט הדגל יוצב ביום ראשון במתחם קניון הזהב בראשון לציון ויורכב כולו מתפוחים ורימונים.
דורון ארד , מנהל השיווק של פריגת: \"בחרנו לברך את הצרכנים שלנו ואת עם ישראל בדרך מקורית, מחויכת ומלאה בפירות - כמו שאנו אוהבים לעשות תמיד. הברכה של פריגת לשנה החדשה אינה רק שלט הפירות הגדול ביותר בישראל ומהגדולים בעולם, אלא אנו מזמינים את כולם להרים כוס מיץ לחיי השנה החדשה - שנה שמחה, אופטימית ועשירה בפירות\".
תגובות לכתבה(15):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    ראיתי את הקמפיין גם בכפר סבא- מדהים!!!!!!!!!
    צדי 09/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון חזק ביותר
    סגור
  • 12.
    מי שעשה שלט כזה לא מבין שילוט מהו
    ברי בשל 09/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין שום דרך למי שנוסע לראות את הפירות. גם ברמת היח"צ זה לא כזה רעיון ענק ולכן היח"צ לא יגיע לכל עם ישראל. מעל להכל, הבזבוז הנוראי. בקיצור, משרד שהתלהב מהרעיון של עצמו, בוודאי היה מודע לבעיות אבל מגניבותו חשובה לו יותר מהלקוח. ולגבי הלקוח, זה עלוב.
    סגור
  • 11.
    תפרגנו , אחלה קמפיין על הקירות הכי יפים (ל"ת)
    טוק 09/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    כולה תפוחים יא אמות , גבי חולה עליך (ל"ת)
    ברעם 09/2011/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    באמת בושה!
    רונן 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רעיון כלכך גרוע בימים של מחאה חברתית ללכת ולזרוק פירות על שלטי חוצות. עברתי היום ליד שלט כזה, כנראה שרק מנהל השיווק של פריגת שם לב לזה שיש שם פירות וזה עושה לו נפלאות לאגו שלו........ אין דבר כזה פירות שנפסלו למאכל. במקרה כזה שולחים אותם להאכלת בהמות (פרות, ספארי וכו') והאמת שבפריגת יודעים את זה ועושים את זה עם הקליפות של התפוזים אחרי שגמרו לסחוט אותם..... ככה זה שלמנהל השיווק אין הרבה ניסיון אבל הרבה אגו. ולא אני לא מכיר אותו אבל ממה ששמעתי, טוב שכך.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    תקראו לפני שמגיבים
    הפירות נפסלו לשיווק 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולכן זה סתם דוחה לפרסם עם פירות רקובים
    סגור
  • 7.
    מה לא ברור בפירות שנפסלו למאכל!!!! (ל"ת)
    חבורת סתומים 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אז יש בעלי חיים!! (ל"ת)
    גיל 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מעניין מה ענה מנהל הקריאייטיב ללקוח על
    תקציבאית במשרד פרסום 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השאלה "ומה נגיד לכול מי שיתלונן על הבזבוז המשוועה של אוכל??" יש דרכים אחרות להיות יצירתיים.
    סגור
  • 5.
    עלו על קירות נור יש להם מלא כסף (ל"ת)
    גבי 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    במקום לבזבז על שלט... שיתרמו לנזקקים (ל"ת)
    דורש צדק 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אטומים!!
    דורון 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה חוסר רגישות בתקופה כה רגישה לבזבז מזון על שלט פרסומת. הזמנה לכל הדמגוגים לצעוק יש ילדים רעבים וכד'. מי המשרד המטומטם שהציע את זה????
    סגור
  • 2.
    רעיון מעניין אבל לא ברוח התקופה (ל"ת)
    אנונימי 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • תתביישו (ל"ת)
    מלי 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    לא היה עדיף לתרום את הפירות האלו למי שצריך?
    יהונתן 09/2011/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בשילוט התפוחים יראו קטנים כמו אפונים, לא תהיה לזה משמעות מלבד יח"צ, וניחוח ריקבון יעלה כשהפירות יתקלקלו
    סגור