שיווק ופרסום
פריגת משיקה שילוט חוצות מ-7 טון פירות
JWT ישראל ופרומרקט עומדים יחד מאחורי קמפיין שילוט החוצות הייחודי של פריגת במסגרתו הושקו 10 שלטי חוצות המורכבים מפירות בלבד
לקראת ראש השנה יוצאת חברת פריגת בקמפיין פרסומי ומחייה מחדש בדרך מעניינת את ענף שילוט החוצות המיושן. החברה משיקה ברכת שנה טובה על גבי שלטי חוצות המורכבים מאלפי קילוגרמים של פירות אמיתיים שנפסלו לשיווק ואינם ראויים למאכל.
מאחורי המהלך הנאמד בהשקעה של כמיליון שקלים עומדים משרד הפרסום JWT ישראל וחברת הקד\"מ פרומרקט. במסגרת המהלך יוקמו ברחבי הארץ 10 שלטי חוצות בגובה של עד 20 מטרים שיכילו כ-7 טון של פירות.
שלט הדגל יוצב ביום ראשון במתחם קניון הזהב בראשון לציון ויורכב כולו מתפוחים ורימונים.
דורון ארד , מנהל השיווק של פריגת: \"בחרנו לברך את הצרכנים שלנו ואת עם ישראל בדרך מקורית, מחויכת ומלאה בפירות - כמו שאנו אוהבים לעשות תמיד. הברכה של פריגת לשנה החדשה אינה רק שלט הפירות הגדול ביותר בישראל ומהגדולים בעולם, אלא אנו מזמינים את כולם להרים כוס מיץ לחיי השנה החדשה - שנה שמחה, אופטימית ועשירה בפירות\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(15):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
13.ראיתי את הקמפיין גם בכפר סבא- מדהים!!!!!!!!!צדי 09/2011/26הגב לתגובה זו0 0רעיון חזק ביותרסגור
-
12.מי שעשה שלט כזה לא מבין שילוט מהוברי בשל 09/2011/26הגב לתגובה זו0 0אין שום דרך למי שנוסע לראות את הפירות. גם ברמת היח"צ זה לא כזה רעיון ענק ולכן היח"צ לא יגיע לכל עם ישראל. מעל להכל, הבזבוז הנוראי. בקיצור, משרד שהתלהב מהרעיון של עצמו, בוודאי היה מודע לבעיות אבל מגניבותו חשובה לו יותר מהלקוח. ולגבי הלקוח, זה עלוב.סגור
-
11.תפרגנו , אחלה קמפיין על הקירות הכי יפים (ל"ת)טוק 09/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
10.כולה תפוחים יא אמות , גבי חולה עליך (ל"ת)ברעם 09/2011/26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.באמת בושה!רונן 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0רעיון כלכך גרוע בימים של מחאה חברתית ללכת ולזרוק פירות על שלטי חוצות. עברתי היום ליד שלט כזה, כנראה שרק מנהל השיווק של פריגת שם לב לזה שיש שם פירות וזה עושה לו נפלאות לאגו שלו........ אין דבר כזה פירות שנפסלו למאכל. במקרה כזה שולחים אותם להאכלת בהמות (פרות, ספארי וכו') והאמת שבפריגת יודעים את זה ועושים את זה עם הקליפות של התפוזים אחרי שגמרו לסחוט אותם..... ככה זה שלמנהל השיווק אין הרבה ניסיון אבל הרבה אגו. ולא אני לא מכיר אותו אבל ממה ששמעתי, טוב שכך.סגור
- טען עוד
-
8.תקראו לפני שמגיביםהפירות נפסלו לשיווק 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0ולכן זה סתם דוחה לפרסם עם פירות רקוביםסגור
-
7.מה לא ברור בפירות שנפסלו למאכל!!!! (ל"ת)חבורת סתומים 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אז יש בעלי חיים!! (ל"ת)גיל 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.מעניין מה ענה מנהל הקריאייטיב ללקוח עלתקציבאית במשרד פרסום 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0השאלה "ומה נגיד לכול מי שיתלונן על הבזבוז המשוועה של אוכל??" יש דרכים אחרות להיות יצירתיים.סגור
-
5.עלו על קירות נור יש להם מלא כסף (ל"ת)גבי 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.במקום לבזבז על שלט... שיתרמו לנזקקים (ל"ת)דורש צדק 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.אטומים!!דורון 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0כמה חוסר רגישות בתקופה כה רגישה לבזבז מזון על שלט פרסומת. הזמנה לכל הדמגוגים לצעוק יש ילדים רעבים וכד'. מי המשרד המטומטם שהציע את זה????סגור
-
2.רעיון מעניין אבל לא ברוח התקופה (ל"ת)אנונימי 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
תתביישו (ל"ת)מלי 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.לא היה עדיף לתרום את הפירות האלו למי שצריך?יהונתן 09/2011/25הגב לתגובה זו0 0בשילוט התפוחים יראו קטנים כמו אפונים, לא תהיה לזה משמעות מלבד יח"צ, וניחוח ריקבון יעלה כשהפירות יתקלקלוסגור


