שיווק ופרסום

שותים, מצטלמים ומקבלים קופונים

קבלו את קמפיין קידום המכירות החדש של חברת NPR. במסגרת הקמפיין יחולקו קופונים של קופונייט לצעירים. התהליך יתועד במצלמה ויעלה בפייסבוק
חברת NPR, שמתמקדת בצעירים, משיקה קמפיין קד\"מ חדש עבור חברת קופונייט.
לאחר שקצרה פירות עם קמפיינים למותגים כמו סטולי, זמן אמיתי, קופת חולים לאומית ועוד, החברה יוצאת עם הפקה שמיועדת לצעירים בליינים ושעתידה להיות מרוכזת בצירי בילוי שונים בערים הגדולות.
במסגרת הקמפיין ייצא צוות של צלם, מאבטח ו-2 שחקניות מחופשות לסלקטוריות למקומות הבילוי ויזמין את יושביהם לשכנע את הסלקטוריות מדוע דווקא הם זכאים לקופון - הכל מול המצלמה.
הקופונים שיחולקו יהיו מיועדים לשימוש בברים שמשתפים פעולה עם קופונייט, כששוויו של כל אחד מהם 50 שקלים.
כל הסרטים שיצולמו יעלו בעמוד האוהדים של המותג בפייסבוק. חברת NPR בבעלות קובי פרידמן, אריה אפשטיין וניר רז.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו,אם אני אשתה,אשתכר ואקיא בלייב,אקבל קופון
    קול המפרסם 10/2011/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה מבצע גאוני
    סגור
  • רעיון מקורי
    מריה 10/2011/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פגשתי את הקד״מ באזור פלורנטין, היו ממש מקצועיים וגם זכיתי בשובר. הרעיון של קופונייט מעולה וחוסך כסף-אהבתי (; 
    סגור