שיווק ופרסום
האפיפיור מאבד שליטה, T-MOBILE בקמפיין הזוי ו-NESCAFE מהפנטים
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מהעולם. השבוע במדור: האורגיה המטורפת של מנהיגי העולם בקמפיין השערורייתי של בנטון
מקבץ TOP5 השבועי. המדור שמציג לפניכם אחת לשבוע 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: נסטלה, פסטיבל הסרטים הקצרים במיאמי, T-MOBILE, VERIZON ו-BENATON.

Wake up
NESTLE עולים בקמפיין חדש ומעורר השראה ל-NESCAFE. מוכחים שגם בשוק רווי, שבו נראה שכל המסרים כבר נאמרו, עדיין ניתן לחדש קריאטיבית. מחברים בקמפיין החדש, בצורה ייחודית, את התועלת הפונקציונאלית של \"עוררות\" של הקפה למסר מעצים שקורא לכולנו פשוט, \"להתעורר לחיים\".
NESTLE עולים בקמפיין חדש ומעורר השראה ל-NESCAFE. מוכחים שגם בשוק רווי, שבו נראה שכל המסרים כבר נאמרו, עדיין ניתן לחדש קריאטיבית. מחברים בקמפיין החדש, בצורה ייחודית, את התועלת הפונקציונאלית של \"עוררות\" של הקפה למסר מעצים שקורא לכולנו פשוט, \"להתעורר לחיים\".
Short wins
פסטיבל הסרטים הקצרים במיאמי בסרט קטן וחכם ששם תובנה פשוטה בפרונט, שיש דברים בחיים שכולנו מעדיפים שיהיו קצרים יותר.
לצפייה בסרטון הפרסומת באתר ads of the world
פסטיבל הסרטים הקצרים במיאמי בסרט קטן וחכם ששם תובנה פשוטה בפרונט, שיש דברים בחיים שכולנו מעדיפים שיהיו קצרים יותר.
לצפייה בסרטון הפרסומת באתר ads of the world
On the way
T-MOBILE בהולנד בקמפיין מעט הזוי, מראים לכולם איך לייצר ציפייה סביב השקת מותג תקשורת. עולים בקמפיין קרוס מדיה מושקע חדש שמחזיר לתחייה את מותג הטלקום BEN שרכשו לפני 8 שנים, במטרה לנגוס בנתחי שוק שאיבדו.
T-MOBILE בהולנד בקמפיין מעט הזוי, מראים לכולם איך לייצר ציפייה סביב השקת מותג תקשורת. עולים בקמפיין קרוס מדיה מושקע חדש שמחזיר לתחייה את מותג הטלקום BEN שרכשו לפני 8 שנים, במטרה לנגוס בנתחי שוק שאיבדו.
Unhate
BENATON חוזרים לעשות את מה שהם הכי טובים בו, פרובוקציה. קמפיין הPRINT- שעלה השבוע, ויוצר הדים בכל רחבי הרשת, מזכיר לכולנו שמדי פעם כדאי לשבור קצת את הכללים. הקמפיין הפרובקטיבי החדש הביא את הותיקן בעצמו לאיים בתביעה אם לא תוסר המודעה בה מתנשק האפיפיור עם אימאם מוסלמי. בנטון שטוענים שרק רצו לשדר מסר של פיוס והבנה הסכימו להוריד את המודעה, אז תיהנו ממנה כל עוד אתם יכולים...
BENATON חוזרים לעשות את מה שהם הכי טובים בו, פרובוקציה. קמפיין הPRINT- שעלה השבוע, ויוצר הדים בכל רחבי הרשת, מזכיר לכולנו שמדי פעם כדאי לשבור קצת את הכללים. הקמפיין הפרובקטיבי החדש הביא את הותיקן בעצמו לאיים בתביעה אם לא תוסר המודעה בה מתנשק האפיפיור עם אימאם מוסלמי. בנטון שטוענים שרק רצו לשדר מסר של פיוס והבנה הסכימו להוריד את המודעה, אז תיהנו ממנה כל עוד אתם יכולים...




Wrong hands
VERIZON בקמפיין קולנועי גרנדיוזי ל-DROID RAZER, מוכחים שכשאין משהו חכם להגיד אז תמיד אפשר לייצר WOW בעזרת הפקה מושקעת.
VERIZON בקמפיין קולנועי גרנדיוזי ל-DROID RAZER, מוכחים שכשאין משהו חכם להגיד אז תמיד אפשר לייצר WOW בעזרת הפקה מושקעת.
ניהול המדור על ידי אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.בנטון - קולקציה דלה, קמפיין מעוררשרון 11/2011/20הגב לתגובה זו0 0בגלל שהקולקציה של בנטון כל כך לא משהו, אז צריך קמפיין שיעורר משהו. אבל אולי צריך לעורר שם מישהו ?!?סגור
-
5.גועל נפש ברמות על. פשוט דוחה. (ל"ת)מה קריאייטיב כאן? 11/2011/19הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.אסא, אתה תותח!ספי לוז 11/2011/18הגב לתגובה זו0 0המדור משתבחסגור
-
3.זו הייתה נשיקה נפלאההאפיפיור 11/2011/18הגב לתגובה זו0 0http://adsoftheworld.com/media/print/benetton_unhate_vaticanal_azhar?size=_originalסגור
-
2.הייתי שם (ל"ת)ביבי 11/2011/17הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.סימסימה 11/2011/17הגב לתגובה זו0 0לבנטון יש ביצים! פשוט פצצת בזזזזז הקמפיין שלהם...סגור


