שיווק ופרסום
TX MEDIA מציגה: מדיה חדשה לפרסום בתנועה באמצעות שילוט מואר על מוניות
עד כה חתמו כ-600 בעלי מוניות מתחנות בתל אביב על הסכם במסגרתו יוצבו מתקני השילוט על המוניות. החברה עתידה לחתום בקרוב עם משרדי הפרסום
מדיה חדשה לפרסום בתנועה נכנסת לשוק הפרסום הישראלי. חברת TX MEDIA החלה לשווק בימים אלה מדיום פרסומי חדש בענף שילוט החוצות: שילוט מואר על גבי מוניות ספיישל.
מדובר בשילוט בולט ומואר על גבי מוניות הנוסעות בכל רגע נתון במטרופולין ת\"א. השילוט ממוקם על גג המונית (מאונך) ופונה להולכי רגל ונהגים כאחד. רמת החשיפה לקמפיין: כ-700 אלף חשיפות ביום. בניגוד לאמצעי פרסום אחרים בתנועה - בשעות החשיכה, השילוט מואר ע\"י תאורת LED חזקה, הממקסמת את אפקט השילוט.
סמנכ\"ל השיווק של TX MEDIA, אורי רודריגז-גרסיא: \"מדובר במדיום פרסומי שכבר הוכיח את עצמת החשיפה והאפקטיביות שלו בארצות הברית, אוסטרליה, אסיה ובחלק ממדינות אירופה. השילוט על המוניות יוצר אינטראקציה עם האדם ברחוב וכן עם הנהגים בכביש, בניגוד לאמצעי פרסום אחרים בענף החוצות שפונים בעיקר לנהגים. עד כה חתמו כ-600 בעלי מוניות מהתחנות המובילות בתל אביב על הסכם עם החברה במסגרתו יוצבו מתקני השילוט על מוניותיהם, שהם כ-45% מהמוניות במטרופולין ת\"א. בחודשים הקרובים נצרף מוניות נוספות להסדר, ונתרחב לערים נוספות בארץ\".
חברת TX MEDIA הוקמה על ידי איציק בורז׳יקובסקי, גדי פרנק, וחברת ירין השקעות. החברה קיבלה באחרונה תו תקן של מכון התקנים למתקני הפרסום המוארים על המנויות, וכן קיבלה את אישור משרד התחבורה לפרסום על המוניות. בימים אלה חותמת החברה על הסכמים עם משרדי הפרסום והמפרסמים המובילים, כאשר ההשקה מתוכננת לחודש ינואר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(10):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
10.צור קשריוסי שטרית 12/2012/03הגב לתגובה זו0 0צור קשר בנושא עסקי 0507165411סגור
-
9.ענקקקקק (ל"ת)דולב 12/2011/14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
8.סכנה גדולה לתאונות דרכיםקינג 12/2011/13הגב לתגובה זו0 0בתאונת דרכים הראשונה בעקבות השלט הלך העסק בהתקפת האפילפיה הראשונה ברחוב הלך העסק בהצלחה רוגריגזסגור
-
7.היסטרי (ל"ת)אריק 12/2011/13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.תקופה מעולה להשיק מדיה חדשה (LOL).....חיים ברששת 12/2011/13הגב לתגובה זו0 0ובמיוחד מדיה שנכשלה כבר בארץ בגלל העדר פיקוח ופילוח מתאים.סגור
-
5.מה, אין מילה של גילוי נאות ?צדיק 12/2011/13הגב לתגובה זו0 0משהו כמו: "לידיעת הקוראים, מי שמצוטט כאן ומחפש לקוחות הוא העורך הקודם שלנו"סגור
-
4.רודריגז יא כריששפרה 12/2011/12הגב לתגובה זו0 0איך, איך עזבת אותנו לאנחותסגור
-
3.לא המצאת המאה...מדיה מן 12/2011/12הגב לתגובה זו0 0כבר ניסו פרסום על מוניות...לא הולך כל כך...אבל שיהיה בהצלחהסגור
-
2.הגיע הזמןשלמה 12/2011/12הגב לתגובה זו0 0באמת היה מוזר למה זה לא קרה עד עכשיוסגור
-
1.תיסלם רודריגזידעתי שאתה מבשל משהו 12/2011/12הגב לתגובה זו0 0בהצלחה. זה נראה טוב י.סגור


