שיווק ופרסום

אפליקציה חדשה לאינטראקציה: מפענחת שידורי טלוויזיה ושולחת הטבה לנייד

אפליקציית MYCODE מפענחת באמצעות קוד דיגיטלי שידורי קול מהטלוויזיה, רדיו או מחשב ומעבירה הצעות מותאמות לנייד של הצופה
אפליקציה חדשה בשם MYCODE, מאחוריה עומדת החברה האמריקאית Winmore, מקבוצת Pretesting Group נכנסה בשבוע האחרון לפעילות בשוק הישראלי.
האפליקצייה (חינמית) מפענחת באמצעות קוד דיגיטלי שידורי קול מהטלוויזיה, רדיו או מחשב ומעבירה הצעות מיוחדות, הנחות, מבצעים, קופונים, מידע ממוקד, סרטונים, מוצרים חדשים ועוד ישירות לצרכן דרך מכשיר הסמארטפון.
מספר חברות כבר חתמו על הסכמי שת\"פ עם מפתחי האפליקציה, ביניהן: Kraft ישראל שיעלו בחסות של \'ג\'ייקובס קופי\' במהלך שידורי לילה כלכלי בערוץ 10. צופים בשידור שהורידו את MYCODE יקבלו, במהלך שידור החסות, הטבה ישירות לסמארטפון עבור הקפה.
חברות נוספות שצפויות לעשות שימוש באפליקציה הן שטראוס, בזק בינלאומי ועוד. חברות מובילות בארה\"ב כבר משתמשות בשירות המהפכני, וביניהם פיצה האט, בורגר קינג, פפסי, מייבלין, VERIZON , AT&T ושידורי טלוויזיה בערוצי CBS, NBC ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה